Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva er poenget med å kjøpe billett når man ikke drar på match?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hva er poenget med å kjøpe billett når man ikke drar på match?

Det er nødt til å være noe galt med billettsystemet i Cola. En kompis av meg gikk på Narvesen på lørdag og forsøkte å få to billetter til nedre Cola, men ble fortalt at det var utsolgt.

Greit at folk står tett på øvre, men det får være måte på.

Comment

Som jeg har forstått det (mulig jeg har misforstått), så er billettsystemet på Narvesen ikke pålitelig, folk får beskjed om at det er utsolgt uten at det er det. Jeg tror Sjappa er klar over dette, og forsøker å løse saken, men det kan jo likevel være greit å melde fra om problemene til dem, det er jo de som har ansvaret for billettsalget.

Comment

Sitat: Den tir, 26 september 2006 12:39 skrev ThomasEnga:

> Når man står i colasvingen så virker stemninga der til tider meget bra,men man synger rett fram mot vg-svingen.

> Dermed høres ikke lyden på vestbredden

>

> Står på vestbredden så synger man rett fram mot hafslund og dermed høres ikke lyden noe særlig i Cola.

>

Tøv! Et menneske(lydkilden) har en viss direktivitet, men det får da være grenser...

I cola har man tak som gir nyttige tidlige refleksjoner av lyden som igjen gjør at det blir bra trøkk der.

Jeg hører vestbredden fint på cola når vi ikke synger, synes det er rart om vestbredden ikke gjør det samme.

-Zaph-

Comment

Vi hører Miniklanen når vi ikke synger.

Dette er faktisk litt avhengig av hvor man står, men det er jævlig langt til enden på Vestbredden.

Vi hadde en situasjon mot Start der høyre sida begynte å synge med Gaza og venstre sida svarte Miniklanen. Etter litt surr i starten blei det Miniklanen som vant over Gaza (dere blei syngi ut av småunga, ja.)

Lyden fra Gaza bærer faktisk ikke noe særlig lenger enn til midtbanen. Selv står jeg på midten og må ofte konsentrere meg ganske mye for å få med meg hvilke sanger dere har starta borte i svingen.

Mot Start synes jeg førsteomgangen var meget god synging på Vestbredden. I andre omgang gikk det noe trådere, men det kan skyldes at vi er litt for få på Gamle Konge som skal dra lasset, og at vi må ta i litt for mye og mista stemmen på slutten av kampen (jeg gjorde i hvert fall det.)
          in Absinthia

Comment

Det som er litt merkelig er at når man selv står i colasvingen så blir det et bra trykk på sangene.

Mulig at taket slår lyden tilbake og at Vestbredden ikke får lyden så godt mot seg

Hafslund nedre hører dog colasvingen godt og da får også spillerne føle trykket.

Det er det viktigste.

Da får det heller vært at Vestbredden ikke hører colasvingen så godt og omvendt
            Blårøde brødre

Comment

Som sagt, så er jeg forskjellige steder i løpet av en kamp. Når jeg står mellom benkene før kampen, er det et enormt trøkk mange ganger. Da får man både Cola og Vestbredden "midt i trynet". Vålerenga kjerke er så og si alltid til å få gåsehud av når man står der.

Men når jeg sitter foran VG-svingen så er det ikke alltid at Cola høres så veldig godt, og dermed høres det ikke så godt for bortesupporterne heller...

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Men det er jo slik i cola også da, at hvis du setter deg på feil plass selvom du er ihuga supporter blir du trua med juling hvis du ikke fløtter ræva ganske kjapt..

Takker meg heller til å stå på vestbredden hvor folk fremdeles er litt siviliserte i hue.

Men still mannsterke mot Kamma og knus dem skikkelig i sang og morro!!

Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

"Vi hører Miniklanen når vi ikke synger.

Dette er faktisk litt avhengig av hvor man står, men det er jævlig langt til enden på Vestbredden.

Vi hadde en situasjon mot Start der høyre sida begynte å synge med Gaza og venstre sida svarte Miniklanen. Etter litt surr i starten blei det Miniklanen som vant over Gaza (dere blei syngi ut av småunga, ja.)"

Kan det ha noe å gjøre med at halvparten av Cola stod å ropte "sjsjsjsjsjsjsjs" fordi miniklanen sang? Det blei litt diskusjon i etterkant der også om hva som er viktigst; SYnge sjæl elle rhøre på andre synge.
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Det er ikke -så- mange ganger i løpet av en kamp at Miniklanen drar igang "For en gjeng med bønder" eller "Kom igjen, Enga". Synes det er greit å være stille da, evt. joine inn sammen med Bredden på sistnevnte rop.

Comment

Det blir for idiotisk å hysje ned sin egen sang. Søtt med MiniKlanen, men vi behøver ikke å ha et fast rituale der hele resten av Ullevål skal holde kjeft for at de skal høres. Da får de heller dra igang når det er stille/roligere.

Comment

Ok, kan forsåvidt være enig i det. Men når de små drar igang "Kom igjen, Enga" synes jeg faktisk tribunene kan samarbeide litt. Det er jo helt tydelig et av de stolteste øyeblikkene for ungene. Men det er selvsagt en stor fordel om de kan starte ropet når Cola og Bredden ikke er midt i en sang. Da blir det også langt enklere å gjennomføre for alle parter.

Comment

Har inntrykk av at lederne i Miniklanen er flinke til å velge tidspunkt for sang.

Den halvdelene av VB som vender mot VG er blitt ganske raske med å svare Miniklanen når de drar i gang "kom igjen enga".

Ganske stilig nå sist når de sang "For en gjeng med bønner" mot Start. så ut til at en del av dem ble ganske satt ut!

Synes at Miniklanen er en viktig rekrutering til framtidige sangfulger og bør å støtte de få gangene de drar i gang en sang.
                          Landmus

Comment

Sitat: Den ons, 27 september 2006 15:18 skrev Landmus:

> Har inntrykk av at lederne i Miniklanen er flinke til å velge tidspunkt for sang.

> Den halvdelene av VB som vender mot VG er blitt ganske raske med å svare Miniklanen når de drar i gang "kom igjen enga".

>

> Ganske stilig nå sist når de sang "For en gjeng med bønner" mot Start. så ut til at en del av dem ble ganske satt ut!

>

> Synes at Miniklanen er en viktig rekrutering til framtidige sangfulger og bør å støtte de få gangene de drar i gang en sang.

Kunne ikke vært mere enig.

Har selv to mini-klanere, og den gleden jeg ser i øynene deres når de forteller om at de har ropt mot bredden og cola er ubetalelig... Håper vi kan fortsette å slippe dem til ett par ganger i løpet av kampen, det gir de små sangfuglene veldig masse selvtillitt!!!

Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

Sitat: Den ons, 27 september 2006 15:18 skrev Landmus:

> Har inntrykk av at lederne i Miniklanen er flinke til å velge tidspunkt for sang.

> Den halvdelene av VB som vender mot VG er blitt ganske raske med å svare Miniklanen når de drar i gang "kom igjen enga".

>

> Ganske stilig nå sist når de sang "For en gjeng med bønner" mot Start. så ut til at en del av dem ble ganske satt ut!

>

> Synes at Miniklanen er en viktig rekrutering til framtidige sangfulger og bør å støtte de få gangene de drar i gang en sang.

Verste jeg har hørt. Står bortesupporterne med "bønner" på Ullevaal? http://www.klanen.no/snakk/images/sm..._surprised.gif
                              *****KREPP ARMY*****
                              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Det var Menigheden da. De er jo vant til å folde henda og be til høyere makter, uten at det ser ut til å hjelpe dem nevneverdig...
                                in Absinthia

Comment

Working...
                                X