Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemsnummer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlemsnummer.

Har vært utmeldt av klanen pga diverse greier, men har nå tenk å melde meg inn igjen.
    Er det slik at jeg har det gamle nr mitt eller vil jeg få tildelt et nytt? (ca 3-4 år siden jeg meldte meg ut)

HATER TROMMER!!!!!!!!

Originally posted by Vif_på_toppen View Post
    Har vært utmeldt av klanen pga diverse greier, men har nå tenk å melde meg inn igjen.
    Er det slik at jeg har det gamle nr mitt eller vil jeg få tildelt et nytt? (ca 3-4 år siden jeg meldte meg ut)
    Det er sikrere å få svar om du sender en epost til medlem [ætt] klanen [dått] no enn om du spør her på forumet (og jeg vet ikke, ellers ville jeg selvsagt svart deg.

Comment

Det ble vel tatt opp på årsmøtet i fjor at man får beholde det gamle nummeret sitt. Om jeg ikke husker helt feil (noe jeg ofte gjør), var vel dette i diskusjonen om man kunne la numrene gå i arv.

Comment

Originally posted by Olum View Post
        Det ble vel tatt opp på årsmøtet i fjor at man får beholde det gamle nummeret sitt. Om jeg ikke husker helt feil (noe jeg ofte gjør), var vel dette i diskusjonen om man kunne la numrene gå i arv.
        Ok, hadde egentlig håpet at jeg ikke fikk beholde det. Slik at nr rekka blir flyttet oppover for de som er medlemer over tid.
        Kjipt for han som er medlem nr 13000 å vite at det mulig ligger 4000 inaktive medlemsnummer foran han...

Greit å ikke betale ett år, men når man er ute så lenge som jeg har vært så hadde det vært mer rettferdig å "nulle" meg ut slik at jeg fikk et nytt nr. Kanskje det er mye jobb med det?

Ps, har ikke sendt mail til klanen så vet ikke om jeg får beholde det.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Vif_på_toppen View Post
          Ok, hadde egentlig håpet at jeg ikke fikk beholde det. Slik at nr rekka blir flyttet oppover for de som er medlemer over tid.
          Kjipt for han som er medlem nr 13000 å vite at det mulig ligger 4000 inaktive medlemsnummer foran han...

Greit å ikke betale ett år, men når man er ute så lenge som jeg har vært så hadde det vært mer rettferdig å "nulle" meg ut slik at jeg fikk et nytt nr. Kanskje det er mye jobb med det?

Ps, har ikke sendt mail til klanen så vet ikke om jeg får beholde det.
          Jeg forsøker meg med et svar:

Den som i dag er medlem nummer 13.000 har antakelig mange flere enn 4.000 inaktive medlemmsnummer foran seg.
          For ikke å snakke om han eller hun som nå blir medlem nummer 3X.000....

Vi har ikke resirkulert medlemsnummer, nye deles ut løpende.

På et tidspunkt må vi sette en strek og frigjøre gamle nummere og "flytte" folk fra høyere til lavere medlemsnummer, slik at de med lave nummer - som er betalende (det er andelsmessig mange) - får beholde sitt.
          Eller en variant av det som foreslås, men dette må være praktisk håndterbart.

Comment

Å gi folk tilbake det gamle medlemsnummeret er noe man har valgt å være meget strenge på, og bare gjort unntaksvis. Husker ikke detaljene, men det var dette som ble diskutert så vidt på årsmøtet i fjor etter at medlemsservice over en periode hadde dialog med Klansstyret om hva som burde være praksis.
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Som tidligere leder i gruppa, kan jeg oppklare litt. Det nåværende systemet ble etablert i 2010. Alt eldre enn året før, 2009, ligger ikke inne i den basen. Derfor er ikke mulig å gi deg det gamle nummeret om du ikke har vært medlem siden 2008. Melder du deg inn igjen da, vil du bli tildelt neste nummer i rekken, som nå vel er noenogtredvetusen.
              Dersom man skal gjenbruke lave numre er det selvsagt mulig, men det er en ganske formidabel jobb med nåværende system.

Comment

Working...
              X