Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen.no har spørsmål til deg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanen.no har spørsmål til deg

Vi har jobba mye med å øke antall artikler på Klanen.no siden i fjor sommer. Vi er Norges største supportergruppering og vil at sidene våre skal gjenspeile det. Vi trenger dog tilbakemeldinger på om vi drar i riktig retning.

Vi er per i dag to stykker som skriver og en jernmann som styrer det tekniske med nennsom hånd. Det er for lite til aktivitetsnivået vi forsøker å ha. Vi trenger alltid skribenter, det være seg bidragsytere med enkeltbidrag og folk på mer fast basis. Siden er dugnaddrevet som alt annet i Klanen. Har du noe på hjertet er webpublisering æt klanen dått no stedet å sende til.

Så til mitt egentlige ærend:
    Hva synes du om nettstedet Klanen.no som det fremstår i dag rent innholdsmessig? Hva savner du av innhold og hva synes du vi godt kan bruke mindre tid på? Er vi bra eller ræva? Følger du oss på Facebook også eller er du bare inne på forumet og Klanen.no?

Konstruktive innspill taes i mot med takk. Vi lytter med nypussede briller.

EspenB
    Ei kasse, er passe!!

Dette er ikke kritikk på noen som helst måte men Klanen dot no fremstår, i hvert fall meg, litt kjedelig. Sidene har bra layout men akkurat som 'ropet' mangler siden humor. Kall meg gjerne barnslig eller gammeldags, kanskje til og med bakstreversk, men jeg savner den 'litt på kanten' humoren fra Apestreken.

Hva om Gabardinmannen svinger sin særdeles giftige penn, eller at de gamle skribentene i streken kunne skrive noen linjer i ny og ne? Alt skal sef ikke være humor, men sånn av og til...
    https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Takk for innspill!
      De gamle pennene har dessverre blitt sløve og skriver ikke lenger. Trist men sant. Ingen viser tegn til å ville ta opp arven etter de sylskarpe gamlekara heller.
      VI har forøvrig "Bare moro"-vignetten vi kan legge ren Vålerengarelatert humor under, men vi er jo avhengige av at folk faktisk leverer stoff til oss. Det gjør de ikke per i dag.

Om vi rapper Gabardinmannen fra VPN tror jeg de kommer og stirrer olmt på oss til vi skriker om nåde. Det tør vi ikke! :-)
      Han er ikke særlig produktiv lenger han heller dessverre.

Esp1
      Ei kasse, er passe!!

Comment

Detaljert oppdatering om hvor mange sesongkort det er solgt på de forskjellige seksjonene på Vestbredden. Gjerne ellers også.

Comment

Av en eller annen grunn synes jeg layouten er litt masete og rotete. Er litt for mye over alt liksom . Men oppdateringene har vært formidable. Bra jobba

Comment

Working...
          X