Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

sesongkort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sesongkort

Har kjøpt sesongkort på 105 i år, noen her som vet når det kommer?
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Originally posted by Loke View Post
    Har kjøpt sesongkort på 105 i år, noen her som vet når det kommer?
    Før første hjemmekamp. Siste var at de var klare uka før påske, altså uka etter serieåpning.
    Følg med på klanen.no

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
      Før første hjemmekamp. Siste var at de var klare uka før påske, altså uka etter serieåpning.
      Følg med på klanen.no
      Kjellsen
      Når jeg var innom sjappa og kjøpte sesongkort i går, var beskjeden at de kommer 10. april. Jeg fikk en billett å bruke til første hjemmekampen.

Comment

Originally posted by flaggerkatt View Post
        Når jeg var innom sjappa og kjøpte sesongkort i går, var beskjeden at de kommer 10. april. Jeg fikk en billett å bruke til første hjemmekampen.
        Ok... takk for hjelpen folkens, er jo umulig å komme igjennom på tlf til sjappa
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by flaggerkatt View Post
          Hmm.. Når jeg var innom for under en uke siden så var beskjeden at de kommer 11. mars.

Blitt en hel mnd forsinka?

Comment

Var vel sånn i fjor at de som bestilte tidlig fikk sesongkortet sitt før seriestart, mens de som bestilte tettere opp mot seriestart måtte vente lenger? Eller husker jeg feil?

Comment

Working...
            X