Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort

Jeg står på bredden i år, men vil over til cola neste år. Hvordan gjør jeg det?

Er det sånn at jeg må vente lenge før jeg får kjøpt kort?

Isåfall, er det no sjans for å få kort i felt F-G?

For hører at det er sånn at alle som har kort der i år får kjøpe før oss andre?

Isåfall, om vi kjøper kort litt lenger ut på sidene, er det mulig å bare stelle seg midt i om man møter opp tidlig?

Er så lei av å stå på ett dødt felt hvor synge er skjeldsord, og hoppe er farlig....
    IKAROS

Re: Sesongkort

Spørs om noen kan svare på dette før det er vedtatt noe om hvordan tribuneordningen blir til neste år.

Comment

det blir diskutert på møtet 3 oktober.jeg tror det ikke vil bli faste plasser i cola og det vil bli klare rettningslinjer iforhold til at folk skal synge i cola neste år.turister skal vekk.Mer info får vi nok på møtet på møtet.

Comment

Som det står på forsida av klanen.no:

"...Klanen inviterer til medlemsmøte om dette, før avgjørelsene tas om organisering av tribunene neste år.

Dette er ikke et møte som skal vedta hva ordninga blir, men en mulighet til å få fram forskjellige ideer og synspunkter som styret og sanggruppa så kan ta utgangspunkt i."

Når styret har bestemt seg for opplegget til neste år, så vil dette offentliggjøres på egnet sted. Altså ikke på forumet, superman.

Comment

Working...
        X