Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Anbefalte tattoverings-studio?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anbefalte tattoverings-studio?

Jeg planlegger å ta min første tattovering i år, er det noen som anbefale et bra tattoveringsstudio? Planen er en VIF-logo på skuldra, ca hvor mye må jeg regne med å betale for noe sånt?

Takk,
    Frode

Tro det eller ei, så ligger Odins merke høyt på min liste over svært gode tattoveringsstudioer. Det ligger midt i bittelillestrøm, men innehaver Glenn Jordheim er en utrolig dyktig fyr. Han har tattovert meg tre ganger, og jeg kjenner fire stykker som har tatt VIF-relaterte tattiser hos ham. En av mine venner har tatt tre VIF-varianter der oppe!

Comment

Har også tatt min Vif-tattis på Odins merke,vet ikke om han indianeren som tatoverte meg jobber der ennå,men han var jævlig dyktig og hyggelig! Lykke til!

Comment

Tok min hos Eirik på House of pain på Majorstua. Veldig fornøyd. Prisavslag for Engasupportere.

Comment

Det lureste du kan gjøre er å besøke flere studioer og se på de tidligere jobbene de har gjort. Ikke tenk på pris. De dyreste er ofte de beste men det er det en grunn for. De beste er ofte dyrest og har lengst ventetid på time. De er gjerne verdt det. Husk, dette er noe du skal ha resten av livet. Ta deg god tid til å finne hva du vil ha og spar heller spenn ett ekstra år for å få akkurat det du ønsker av den riktige artisten.

Det er flere gode tattoveringsartister i Oslo. Personlig bruker jeg Jimmy som driver Hellspawn på Thorsov. Det tar gjerne 2 måneder fra du bestiller til du sitter i stolen. Han er heller ikke veldig billig, men han er verdt både penga og ventetiden. Både kona og jeg har tatovert oss der og er megafornøyde. Har ny time mai så fullsleaven blir ferdig til sommeren.

Comment

Working...
          X