Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

MortenNsDagbok: Supporterpøbler!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MortenNsDagbok: Supporterpøbler!

Det murres om at stoler blir hoppet i filler på Vestbredden, og at dritt slenges til våre egne verter/vakter i KST. Skylda ligger hos supporterpøbler, hører jeg enkelte si. Supporterpøblene selv er slettes ikke pøbler, og midt oppe i det hele har vi et fotballag som ikke presterer all verden. I «gamle dager» tok jeg

More...
    Besøk www.klanen.no

Men er ikke det å ikke ta part i saken en fallitterklæring?
    Argumentene er de samme år ut-inn fra de som tar seg friheten til å gjøre som de selv ønsker selv om det skader klubben og ødelegger vår hjemmearena.... Så stolt så Vål`enga....hmmmmm
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Hva i all verden er dette? Og hvor har du fått disse argumentene ifra? Dette er oppspinn!

Comment

Finner ikke artikkelen...

var selv vitne til at flere ødelagte seter ble båret ned fra stedet der Ikaros var samlet mot sogndal.. synes de skaper bra med liv, men de må faktisk kunne redusere ødeleggelsen. Spesielt på egen hjemmebane!

Når gjerdet datt sammen på "Gamle Gress" i fjor, så var det der ikaros gjengen sto, rett under meg.. Der de hoppet og dyttet på gjerdet. (Ja, gjerdet var dårlig sikret og burde tålt det med det er fremdeles den samme gjengen involvert).

Det som er synd er at disse ødeleggelsene vil skape nye begrensninger, regler og forbud fremover... NFF er som staten, de begrenser alt som bidrar positivt eller gjør ting på en egen måte... Sørg for å la arenaseter og annet overleve, så er Ikaros med liknende grupperinger på mange måter ett positivt tilskudd til en nå ganske så voksen og mett klansgruppe..
        Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Originally posted by Stjerna85 View Post
          Finner ikke artikkelen...

var selv vitne til at flere ødelagte seter ble båret ned fra stedet der Ikaros var samlet mot sogndal.. synes de skaper bra med liv, men de må faktisk kunne redusere ødeleggelsen. Spesielt på egen hjemmebane!

Når gjerdet datt sammen på "Gamle Gress" i fjor, så var det der ikaros gjengen sto, rett under meg.. Der de hoppet og dyttet på gjerdet. (Ja, gjerdet var dårlig sikret og burde tålt det med det er fremdeles den samme gjengen involvert).

Det som er synd er at disse ødeleggelsene vil skape nye begrensninger, regler og forbud fremover... NFF er som staten, de begrenser alt som bidrar positivt eller gjør ting på en egen måte... Sørg for å la arenaseter og annet overleve, så er Ikaros med liknende grupperinger på mange måter ett positivt tilskudd til en nå ganske så voksen og mett klansgruppe..
          Drammen: http://www.tv2.no/play/sport/fotball...en-605148.html
          Ikke veldig mye uvanlig ved feiringen tror jeg..?

Nesten identisk greie i Fredrikstad: http://www.f-b.no/ffk/brukne-fingre-...laps-1.6245121

Ser det er Ikaros her også. Gjerder ser ut til å ryke hvorhen de går, er det mange tjukkasser i denne grupperingen? Har sett kanoen dems oppe på gjerdet, ingen sulfide akkurat.

Comment

De er vel ikke mer overvektige enn resten av klanen....

Men de står ikke akkurat i ro, det er dytting, hopping og annet hele tiden, noe som medfører blandt annet slitasje på gjerder, seter og liknende...

Noe som igjen straffer klubb og omdømme fremfor de skyldige...
            Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Så startet "noen" ballet allerede i kirkeveien mot Frogner stadio med knallerter(kinaputter etc) og en rappkjeftet gutt ble bortvist av politiet da de smalt av ett skudd/bluss rett føre inngangen til stadioen,men det dreit de glatt i da første skåringa til Vålerenga kom! Blussing igjen..... Dette er de samme gutta som ødela stoler på Ullevaal sa Mr onkel Politiet som har ansvar for vår og andres sikkerhet...

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                Så startet "noen" ballet allerede i kirkeveien mot Frogner stadio med knallerter(kinaputter etc) og en rappkjeftet gutt ble bortvist av politiet da de smalt av ett skudd/bluss rett føre inngangen til stadioen,men det dreit de glatt i da første skåringa til Vålerenga kom! Blussing igjen..... Dette er de samme gutta som ødela stoler på Ullevaal sa Mr onkel Politiet som har ansvar for vår og andres sikkerhet...
                Jeg så ingen bluss. Jeg så rød røyk. En liten periode kun rød røyk faktisk...mulig jeg har gått glipp av noe?
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                  Jeg så ingen bluss. Jeg så rød røyk. En liten periode kun rød røyk faktisk...mulig jeg har gått glipp av noe?
                  Hvem faen bryr seg hva det er egentlig? Ulovlig er det åkkesom.

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                    Rød røyk har gjerne sitt opphav og det er ikke fra princen eller rullingsen!! Selv ikke rød mix ryker rødt.....

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                      Rød røyk har gjerne sitt opphav og det er ikke fra princen eller rullingsen!! Selv ikke rød mix ryker rødt.....
                      På tv-sendingen så det ut som en røykbombe av noe slag, ikke bluss. Kameramannen filmet "tribunen" i noen korte sekunder, og da så man tjukk, rød røyk som lå langs bakken. Jeg så ingen antydning til bluss. Og selv om blussene brenner rødt er vel røyken relativt hvit..?

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                        Hvem faen bryr seg hva det er egentlig? Ulovlig er det åkkesom.
                        Det bør vel være innlysende at jeg bryr meg ettersom jeg tok meg tida til å skrible ned noe om det på detta forumet vårt

Skal man kritisere eller diskutere en handling så mener nå i hvert fall jeg det er bedre å være konkret og faktisk diskutere de faktiske forhold. Hvis ikke blir ender man opp med å diskutere hva man mener kunne vært galt om det hadde skjedd. Og hva faen er vitsen i det egentlig?

Jeg mener det er et poeng i seg selv at det var en røykgranat og ikke et bluss da potensielle skader på mennesker og materiell er langt mindre med en røykgranat.

Edit:
                        Om noen skulle lure så er jeg tilhenger av bluss innen lovlige rammer.
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Working...
                        X