Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forumet feirer 10 år i disse dager.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forumet feirer 10 år i disse dager.

Jeg registrerte meg 2/5-2003 og det var som en av de første.

Tipper forumet gikk live etter overgang fra gammel plattform 1/5-03

Grattis og sånn!

Esp1
    Ei kasse, er passe!!

Det må vel være forumet til gamle klanen.no. Mener at forumet på gamle vpn.no var oppe og gikk allerede rundt 2000. Hvor har forresten vhpn.no blitt av ?
    +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
      Det må vel være forumet til gamle klanen.no. Mener at forumet på gamle vpn.no var oppe og gikk allerede rundt 2000. Hvor har forresten vhpn.no blitt av ?
      Esp1 har rett. Vi gikk over til ny programvare for forumet den gangen, FUDforum. Da vi senere gikk over til dette systemet, vBulletin, ble brukerkontoene beholdt inntakt.

Både VPN og Klanen startet sitt forumliv i 1998, men da med programvare vi hadde rørt sammen på bakrommet med tidvis sunn galskap og litt malurt som hovedingrediens.

vhpn.no har aldri eksistert. vif-hockey.no var imidlertid VHPN, Klanen eide domenet, men dette ble overdratt til Vålerenga Ishockey AS, og VHPN levde videre en periode på klanen.no, og da dette døde ut kunne man se sporadiske opptredner av restene fra VHPN under klubbens paraply på vif-hockey.no.

Fra det originale VHPN finnes det fortsatt en 2-3 gærninger som er aktive og semi-aktive bidragsytere i ymse roller under den merkelige Vålerenga-paraplyen.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Takk for infoen.

Mente å huske at logoen for siden til hockey var vhpn.

Jeg står oppført med "Juni 2003", men er ganske sikker på at jeg var en del av forumet til vpn.no (veldig) seint på 90-tallet. Det kan være at jeg har endret brukernavn, har ikke begynt å huske så langt tilbake ennå. Uansett var det vel adskilte forum for klanen.no og vpn.no, eller tar jeg feil?
        +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
          Jeg står oppført med "Juni 2003", men er ganske sikker på at jeg var en del av forumet til vpn.no (veldig) seint på 90-tallet. Det kan være at jeg har endret brukernavn, har ikke begynt å huske så langt tilbake ennå. Uansett var det vel adskilte forum for klanen.no og vpn.no, eller tar jeg feil?
          Som jeg sa tok vi ikke med oss brukerdatabasen over når vi endret system første gang, folk måtte registrere seg på nytt. Grunnen til dette var at vi hadde brukt en passordkryptering som FUDforum ikke var glad i, og vi gadd rett og slett ikke snekre en bro mellom de to systemene bare for det formålet.

Forumene før første systemskifte var det samme systemet, bare layout var forskjellig. Klanens forumer hadde på den tiden ikke noe trafikk å snakke om, det var VPN-forumet som var og er trafikkboosteren. Etter systemskiftene har vi beholdt å holde alle sites på samme design og at de fremstår som å være under Klanen.No.
          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Join Date 04.11.2003 der altså

Comment

Working...
            X