Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bortesupportere midt på øvre Cola

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bortesupportere midt på øvre Cola

Hva gjør man med det?

Jeg sto nemlig ved siden av en HamKam-supporter på søndag. Han var nok ikke eldre enn 15-16 år, men hva i all verden gjorde han der, og hvordan er det mulig. Jeg var så prpvosert t jeg tilslutt ba han komme seg på andre siden av banen og synge med Briskeby-banden...
    Blør for Enga, dør for Enga!

Re: Bortesupportere midt på øvre Cola

Ham-Kam supporter på øvre Cola! ... tror ikke jeg hadde stått lenge før jeg hadde bedt han dra seg på andre siden av banen eller så skulle jeg ha jaget han dit!
    Take \'em all, take \'em all

Put \'em up against a wall and shoot \'em

Short and tall, watch \'em fall

Comment

Så flere med ham/kam effekter som kom inn på cola.

Comment

De kunne ha stelt seg på plassen til ue før de kom, så snakker vi http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif Makan til idioti

Comment

Er det mulig?!

Skal tro det hadde vært populært om vi stilte opp noen enga folk midt på kanari feltet, eller motsatt. Hadde jo blitt bare kaos. Hadde det stått noen ved sidna meg, er det ikkeno annet å gjøre enn å jage dem bort, for så å ta fatt dem som selger billettene etterpå.
          IKAROS

Comment

Sitat: Den tir, 03 oktober 2006 22:15 skrev superman:

> Er det mulig?!

> Skal tro det hadde vært populært om vi stilte opp noen enga folk midt på kanari feltet, eller motsatt. Hadde jo blitt bare kaos. Hadde det stått noen ved sidna meg, er det ikkeno annet å gjøre enn å jage dem bort, for så å ta fatt dem som selger billettene etterpå.

Hva er vitsen med KOT, de gjør jo ikke jobben sin.
            Oslobajas

Comment

De trenger flere frivillige vakter... Det har de ihvertfall ytret ønske om selv
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Hvem skal man kontakte for å bli KOT da??

Vet om et par som kunne tenkt seg det jeg.......
                En by, Ett lag!

Ære Være Vål\'enga!

Comment

1. De som har lyst til å bli KOT-vakter kan ta kontakt med undertegnede: magisk krøllalfa klanen dot no

2. KOT-vaktene pleier å være flinke til å unngå bortesupportere i Cola, som sist på søndag. Problemet er at billettkontrollørene slipper dem inn, og at vaktene våre ikke kan følge dem over. De må bli i trappene sine for å kontrollere billetter/kort. På søndag kom flere inn på tribunen, og de ansvaralige i klubben ble varslet via meg, etter at KOT-vaktene sa i fra.

Nå står jeg omtrent midt på Cola selv, men jeg så ingen i Kamma-drakt der. Det hadde vi naturligvis gjort noe med om vi hadde oppdaget det. Skjer det igjen er det bare å ta kontakt med en av KOT-vaktene, eller undertegnede (som går kledd i lyseblå hettegenser med trykk på: Klanen - sikkerhet.)

Mvh,

Trond Ivar Døvle - Sikkerhetsansvarlig Klanen

Mvh,

Trond Ivar Døvle - styremedlem Klanen

Comment

Vi som går inn på cola kan også være flinke til å si ifra. På FFK kampen hjalp jeg tre lettere forvirra yngre FFK supportere utenfor cola. Ved hjelp av vaktene fikk de ordnet de billettene de skulle ha i VG. Tror vel i grunnen bevisst provosering ved å stille seg i cola som bortesupporter er ett forvinnende lite problem.

Comment

Sitat: Den ons, 04 oktober 2006 12:12 skrev Erlink:

> De trenger flere frivillige vakter... Det har de ihvertfall ytret ønske om selv

Jeg skreiv for 2-3 år siden en mail der hvor jeg tilbød mine tjenester som KOT-vakt, men har jeg hørt noe? NEI
                      Og du skal passe deg for vi er Vålenga!

Comment

Da foreslår jeg at du prøver igjen, i og med at sikkerhetsansvarlig helt spesifikt ber om det her.

Comment

Det er neste så jeg ikke tror det ! Hadde dette vært i f.eks. England hadde det vært på grensen til at et mord hadde funnet sted. Det er altfor få vakter i trappene opp til øvre Cola. Hører selv til den mer syngevillige delen av Cola-publikummet, og var forleden offer for en latterlig episode.

Før avspark i Start-kampen satt vi og ergret oss over den jevne tilstrømningen av potensielle "turister" opp til Cola, d.v.s. sminkevillige jenter og unger i alderen 6-18 år. Etterhvert tok den eneste eksisterende vakten turen opp til Cola, og vi tenkte "endelig en som vil ta tak i syngeuvillige turister !".

Men det fjolset gjør er å spørre oss om gyldig sesongkort (hvilket vi selvfølgelig hadde), mens han sprader forbi unger med billetter (registrert ved selvsyn).

Moralen må være; Engasjer vakter nok til alle seks trappene, og la det samtidig være vakter med magefølelse !!

Blir dette gjort vil det garantert bidra til enda mer unison synging og trøkk i Cola !

Comment

Når jeg hører sånt blir jeg så jævla forbanna! Vi sliter jo fra før av med turister som sniker seg inn http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

Comment

De kjøpte sikkert billettene sine av de "billetthaiene" som solgte billetter noen meter bortenfor Dolly. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

Comment

Working...
                              X