Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ikaros/Isko (+ evt.) Supporter-forbilder eller sekt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by PatSharp View Post
    Jeg tror nok zider har rett i det han sier at den eneste grunnen til at vi er på Ullevaal er pga VIP-plassene.
    "Eneste" blir litt rart å si. Jeg kan bekrefte at det var en viktig faktor, men alternativet til VIP-plasser er altså konkurs.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
      "Eneste" blir litt rart å si. Jeg kan bekrefte at det var en viktig faktor, men alternativet til VIP-plasser er altså konkurs.
      Om klubben driftes slik den gjør i dag så ville det nok gått dårlig uten VIP plasser ja. Men det kan jo tenkes at man hadde tilpasset seg på et vis, eller ?
      Blir litt rart å si Ullevål eller konkurs.

Comment

Bislett ble seriøst vurdert i forkant av 2010 eller 09 sesongen. Dette fordi kontrakten med Ullevål skulle fornyes.
        Bislett falt på følgende grunner: VIP-fasiliteter for dårlige, krav til arealer for media for dårlige og små. Manglende tak over store deler av tribunearealene (det ble faktisk vurdert investeringer for å bygge nytt tak sammen med kommunen) løpebanen er uansett dårlig for tribunen og gir for mange ubrukelige plasser. Den siste spikeren i kista var konkret og ønsket kontraktfestet fra kommunens side, Stå og hoppeforbud på gamle store stå begrunnet i teknisk rapport på betongkonstruksjonen der. Da var det takk for seg.
        Det eneste som dessverre er igjen fra ekte Bislett er ekkoet fra store stå( som er og blir magisk), konturene av byggene på utsida( utsikten som lager ekkoet) og gode minner.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
          Bislett ble seriøst vurdert i forkant av 2010 eller 09 sesongen. Dette fordi kontrakten med Ullevål skulle fornyes.
          Bislett falt på følgende grunner: VIP-fasiliteter for dårlige, krav til arealer for media for dårlige og små. Manglende tak over store deler av tribunearealene (det ble faktisk vurdert investeringer for å bygge nytt tak sammen med kommunen) løpebanen er uansett dårlig for tribunen og gir for mange ubrukelige plasser. Den siste spikeren i kista var konkret og ønsket kontraktfestet fra kommunens side, Stå og hoppeforbud på gamle store stå begrunnet i teknisk rapport på betongkonstruksjonen der. Da var det takk for seg.
          Det eneste som dessverre er igjen fra ekte Bislett er ekkoet fra store stå( som er og blir magisk), konturene av byggene på utsida( utsikten som lager ekkoet) og gode minner.

Kjellsen
          Elsker og Bislett og Store Stå for det var verdt, men jeg er nok enig med at det bør bli med gode minner.

Comment

Working...
          X