Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Årets drakter!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Årets drakter!

Her er årets drakter! Draktene er i salg i Sjappa fra 24/3. Tekst: MortenN Foto: vif-fotball.no Draktene i år har samme utgangspunkt som VM-draktene Adidas leverer, men vi kan vel i all beskjedenhet si at draktleverandøren har hatt et langt hyggeligere utgangspunkt med fargene Vålerenga har… Uansett – resultatet er bra. Draktene er enkel og

More...
    Besøk www.klanen.no

Vakkert!

10 tegn

Comment

Dette var så vakkert at jeg NESTEN måtte frem med lommetørklet for å tørke tårer !! At denne går hjem som den fineste drakta av alle i TL i år ser jeg som en naturlig forlengelse av de 3 siste åra vi har regjert med de flotteste draktene
      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Utrolig fin.Digg å bli kvitt kragen

Comment

Jeg liker den! Den ser tom ut uten hovedsponsor, håper det kommer på plass, men det ser jo dårlig ut, siden draktene er i salg om to uker...

PS: Greit at Vålerenga har lite penger, men jeg syns de burde investere litt mer i fotograf, maken til dårlige bilder har jeg ikke sett. Dette skal liksom være de offisielle bildene? Jeg tror at jeg kunne tatt bedre bilder, og jeg hadde gjort det gratis!

Comment

Working...
          X