Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

hockey finaler

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hockey finaler

Jeg har klart vært mest på fotballen, gjennom snart 40 år, siden 93 sesongen er det ikke mange hjemmematcher jeg har gått glipp av, var en del på bortematcher tidligere. HOckey har det blitt mindre av, vanligvis 2-3 matcher pr sesong.

Denne sesongen har det blitt mange turer til Jordal hvor jeg har kunnet glede meg over Vålerenga etter å ha gått nærmest av plikt på fotballen de siste sesongene.(hockeygutta er stort sett lokale Oslo øst gutter,uten primadonna nykkene til fotballgutta, det er mer action i hockeyen osv, det er en annen diskusjon)

Jeg skjønner at folk ikke får med seg alt, eller det meste av hockeyen. TIl det er det for mange matcher og nivåforskjellen i get ligaen er for stor.

Men mot de andre topplagene bør vi klare å fylle opp bedre enn vi gjør, særlig når vi kommer til semifinaler og finale.

Mot Storhamar på fredag kunne det blitt stygt og pinlig. DEt hadde tydeligvis vært trygdeutbetaling på Hamar og det kom mange derfra.

Det var dårlig oppmøte hos oss, selv om det tok seg litt opp rett før kampstart. Heldigvis putta vi først og vi tok over også på tribunen. HAdde hamar scoret først er jeg redd de hadde dominert på tribunen, jeg snakker selvsagt om lydnivået.

Det bør ikke skje igjen, 500 til 700 bønder er mye når det totalt er ca 3000 på Jordal. Hadde det vært fullt eller nær fullt ville vi uansett resultat eid tribunen.

Oppfordringen skjønner alle! Møt opp på Jordal så mye som mulig i viktige matcher. Spillerne elsker støtten de får og det er flaut hvis vi blir sunget ut hjemme.

Trøkket på jordal er enormt når det mye folk der, i hockey er det mange situasjoner som kan tenne oss, i det hele tatt er det bare gode grunner for at flere skal møte opp.

Sees på Jordal tirsdag...

Veldig godt skrevet VLIV

Vi har hatt to kamper med fullt hus, først mot Oilers i seriefinalen og så nå sist mot Storhamar i 7. semifinale. Begge kampene var fantastiske, og stemninga tror jeg aldri har vært bedre på Jordal. Magisk!

Bør bli fullt igjen på tirsdag (8. april kl. 1900) i 3. finale mot Oilers. Det kommer nok ikke så mange bortesupportere, så vi kan fylle minst 4500 plasser sjøl og synge "Åilers til hælvete" så det høres helt til Stavanger!

PS! Herlig å høre Klanen ta over og fullføre "Ja vi elsker" da mikrofonen til forsangeren streika. Neste gang kan han bare dra i gang første strofe, så fikser vi resten

Comment

Working...
    X