Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fotball puber i Hellas som viser Tippeliga kamper?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fotball puber i Hellas som viser Tippeliga kamper?

Har et spørsmål til dere medsupportere, jeg reiser til Parga i Hellas på mandag, og lurte derfor på om noen av dere visste om en pub der hvor jeg kan få sett vif vs stabæk. Hvis ikke så lurer jeg og på om noen vet om noen nettløsnonger jeg kan bruke der nede, jeg har cmore abonnement med meg ned på iPad, men vet ikke om det funker.
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Originally posted by Loke View Post
    Har et spørsmål til dere medsupportere, jeg reiser til Parga i Hellas på mandag, og lurte derfor på om noen av dere visste om en pub der hvor jeg kan få sett vif vs stabæk. Hvis ikke så lurer jeg og på om noen vet om noen nettløsnonger jeg kan bruke der nede, jeg har cmore abonnement med meg ned på iPad, men vet ikke om det funker.
    Har absolutt ingen peiling på puber i Hellas, men kan rapportere at jeg fikk sett kampen mot godset på nettbrett her på Tenerife gjennom abonnementet på cmore. Utfordringa blir nok da å finne en god wifi ☺

Comment

Noen som veit om det logger en oversikt ut over hvem som har rettighetene til Tippeligaen i de enkelte land? Og eventuelle nettkjøp steder som tilbyr tjenesten i det enkelte området/landet?
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Jeg bor i Chania på Kreta. Her vises alt av fotball kamper på puber. Alle har C-more samt tv2 og zebra. Er det noen spørsmål så skyt ut!

Comment

Har cmore selv, men fikk ikke vist noen kamper på streaming der nede når jeg var der, ihvertfall ikke fra egen konto. Prøvde meg til og med med host server i Norge (noe som ikke funket for meg). Fikk bare beskjed om at Tippeligaen kun ble vist i Norge...

Comment

Det er selvfølgelig ingen land som har kjøpt rettigheten til Tippeligaen da den er elendig.

Jeg var nylig i usa, fikk ikke sett noen ting der. Samme i Spania.

Eneste alternativ er om norske puber har parabol med norske kanaler, i norske områder er det unntaksvis mulig.

Gjør som meg, jeg har cmore og tv2 sumo abonnement, og ser alt ved å få norsk IP adresse i utlandet. VPN.

Appen koster rundt 50kr i måneden.

Hma pro! VPN.

Fungerer til android, apple og datamaskiner. Anbefales og eneste måten å se kamper i alle land lovlig.

Før kunne man betale ekstra for å få rettighet til å se alle kamper i utlandet også, den finnes ikke lenger.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Har sett tippeliga-fotball fra pub på Karpathos så det er ikkeno problem.

Comment

Working...
              X