Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Truet Vålerenga-ledelsen med "helvete"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Erlink View Post
    Interessant definisjon av ultras. Altså ikke basert på engasjement for tribunekultur, men basert på hvilke virkemidler man helst ønsker. Den var ny for meg.
    Jeg har aldri hørt om ultras som ikke liker tribunestøtte?!
    Personlig vil jeg ikke si at man er en ultra bare fordi man sier det, det skal mer til enn som så.
    Så jeg må si at jeg ikke ser store/ingen likheter mellom Ultrasbussen og ultraskulturen.

Eller kanskje volden da. Den deler de kanskje med en del ultras lengre sør i europa, men da har de egentlig mer til felles med casuals. Også i klesveien.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
      Noen som var tilstede?
      Jau. Det var en som sto å flagget mens spillet var i gang selvom folk hadde bedt han slutte utallige ganger. Da var det en som gikk ned til han og tok tak i fjeset hans og presset han bakover. Ett sekund etter flokket alle seg rundt de to og det så ut som det var tautrekkingkonkurranse i de påfølgende minuttene.

Comment

Originally posted by Trident View Post
        Jau. Det var en som sto å flagget mens spillet var i gang selvom folk hadde bedt han slutte utallige ganger. Da var det en som gikk ned til han og tok tak i fjeset hans og presset han bakover. Ett sekund etter flokket alle seg rundt de to og det så ut som det var tautrekkingkonkurranse i de påfølgende minuttene.
        Ikke rart det blir krig, når folk begynner å slåss pga. et flagg...

Skammelig oppførsel dette! Det er synd klubben sliter med dette"
        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

for en gjeng med idioter disse gutta i ultrasbussen.

ps: stor cred til IB og Ikaros i går, dere herjet tribunen, mange fine bilder fra i går!
          gleder meg til turer ut i europa i 2015!

Comment

Originally posted by eiks View Post
            Ikke rart det blir krig, når folk begynner å slåss pga. et flagg...

Skammelig oppførsel dette! Det er synd klubben sliter med dette"
            Skal ikke kimse av flagg: https://www.youtube.com/watch?v=UTduy7Qkvk8

Comment

Originally posted by oPsL View Post
              for en gjeng med idioter disse gutta i ultrasbussen.

ps: stor cred til IB og Ikaros i går, dere herjet tribunen, mange fine bilder fra i går!
              gleder meg til turer ut i europa i 2015!
              Hvem er det som står med "finnlandshette"? Er det noen fra Isko Boys eller Ikaros? Hvorfor har dem behov for å skjule sin identitet? Hvis dette holder på kan man justere ned stadion til 10000 seter. Ingen "normale" som gidder å gå på kamp der halvparten er terrorister!
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                Hvem er det som står med "finnlandshette"? Er det noen fra Isko Boys eller Ikaros? Hvorfor har dem behov for å skjule sin identitet? Hvis dette holder på kan man justere ned stadion til 10000 seter. Ingen "normale" som gidder å gå på kamp der halvparten er terrorister!
                Strafferammen for pyroteknikk i Sverige er inntil 6 måneders fengsel. Er det rart man velger å bruke balaklava?

Internbråk er en forbanna uting. Utover det var det knallbra stemning i første periode. Pyroen ble også bra!

Comment

Originally posted by Trident View Post
                  wow. det var mye hormoner ute og gikk skjønner jeg. kjipt media plukker det opp og setter VIF i dårlig lys.

Hva med å bruke energien på motstanderlaget.
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                    Strafferammen for pyroteknikk i Sverige er inntil 6 måneders fengsel. Er det rart man velger å bruke balaklava?

Internbråk er en forbanna uting. Utover det var det knallbra stemning i første periode. Pyroen ble også bra!
                    Det virker sånn at du tenker "blir du ikke tatt, så er det lov" Beklager, men jeg er helt mot den type tankegang. Dette er ikke bare skaldelig for supporterene, men også for klubben! Synd at noen setter seg selv forran den.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                      kjipt media plukker det opp og setter VIF i dårlig lys.
                      Ja, for det er jo media som setter Vålerenga i et dårlig lys.....

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Det virker sånn at du tenker "blir du ikke tatt, så er det lov" Beklager, men jeg er helt mot den type tankegang. Dette er ikke bare skaldelig for supporterene, men også for klubben! Synd at noen setter seg selv forran den.
                        Gidder ikke å ta den debatten engang. Det er langt flere enn ultrasmiljøet som mener at pyroteknikk er god tribunekultur.

Comment

Gidder ikke å ta den debatten engang. Det er langt flere enn ultrasmiljøet som mener at pyroteknikk er god tribunekultur.
                          Jeg kan godt skjønne at du ikke "gidder" å ta den diskusjonen, den kan du nemlig ikke vinne så lenge det er vedtatt ulovlig å fyre opp pyro (gudene skal vite jeg skulle gjerne ønske det ble litt forandring på den loven) og da hjelper det ikke klubben at noen gjør det! Pinadø nok problemer i klubben om ikke sånne ting skal ødelegge mer!!

Comment

Spiller da vel ingen rolle, skjønner du ikke at det ødelegger for klubben? Eller er du typisk flokkdyr og gjør ting fordi andre gjør det?
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                              Spiller da vel ingen rolle, skjønner du ikke at det ødelegger for klubben? Eller er du typisk flokkdyr og gjør ting fordi andre gjør det?
                              nei du gjør vell aldri noe som ikke er lov du heller. På hvilken måte skader det klubben egentlig? har ihvertfall ikke lest noe om at Vålerenga skal bli bøtelagt.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                                forresten, kjører du for fort i trafikken? da er vell du også et typisk flokkdyr og gjør ting fordi andre gjør det.

Comment

Working...
                                X