Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Truet Vålerenga-ledelsen med "helvete"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wild Touch View Post
    Jeg kan godt skjønne at du ikke "gidder" å ta den diskusjonen, den kan du nemlig ikke vinne så lenge det er vedtatt ulovlig å fyre opp pyro (gudene skal vite jeg skulle gjerne ønske det ble litt forandring på den loven) og da hjelper det ikke klubben at noen gjør det! Pinadø nok problemer i klubben om ikke sånne ting skal ødelegge mer!!
    Personlig har jeg ikke problemer med pyro så lenge man ikke skader andre.

Interne slosskamper på tribunen derimot, det er jævlig pinlig og får oss alle til å se ut som rasshøl.

Comment

Originally posted by skog View Post
      Personlig har jeg ikke problemer med pyro så lenge man ikke skader andre.

Interne slosskamper på tribunen derimot, det er jævlig pinlig og får oss alle til å se ut som rasshøl.
      Interne slosskamper tror jeg ikke det er noen av oss som ønsker, men når en fyr tar tak i fjeset ditt og presser deg bakover er det ikke så jævlig rart at det blir det heller.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
        nei du gjør vell aldri noe som ikke er lov du heller. På hvilken måte skader det klubben egentlig? har ihvertfall ikke lest noe om at Vålerenga skal bli bøtelagt.
        Saken er til behandling hos CHL. Bruk av bengalske lys er forbudt, også i Norge. Man kan godt være uenig i forbudet, men det er der, og da vil bruk av det utløse reaksjoner som rammer klubben.

Tror du VG hadde giddet slå det opp om det var lovlig? Det at noen knuffa internt på tribunen ville aldri fått oppmerksomhet om ikke de bengalske lysene var brukt.

Det er også slik at pyro på tribunen i den form det brukes i ishaller gjør mannen i gata engstelig. Ingen reagerer på hylerne Vålerenga bruker ved spillernes inngang på isen, fordi det er kontrollert og i regi av klubben.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

forresten, kjører du for fort i trafikken? da er vell du også et typisk flokkdyr og gjør ting fordi andre gjør det.
          Ajaj, der var relevansen stor gitt. Hvis jeg kjører for fort, er det en grunn til det (selvom det er svært sjelden), ikke fordi en av de andre gjør det.
          Leser du virkelig hva som skjer? Pyro er forbudt, og kjenner man litt til historien rundt idrettsarrangement, er det stort sett laga som blir straffa. Eksempel er utestengelse fra internasjonale turneringer, eller å spille for tomme tribuner.
          Bot kommer garantert - men det spiller jo ingen rolle for deg tenker jeg.

Må også nevne at han dusten som sto med flagget og ikke ville lytte til de andre bak, fortjente seg en lusing. Det var det eneste korrekte i denne episoden.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
            Må også nevne at han dusten som sto med flagget og ikke ville lytte til de andre bak, fortjente seg en lusing. Det var det eneste korrekte i denne episoden.
            Fortjente en lusing? Han veiva med et flagg for faen!
            Det at en idiot gikk bort til han og ga han en på trynet var også den utløsende årsaken til alt pisset som skjedde. Hvis ikke internbråk på tribunen er skadelig for klubben, så veit ikke jeg.

Comment

Ajaj, der var relevansen stor gitt. Hvis jeg kjører for fort, er det en grunn til det (selvom det er svært sjelden), ikke fordi en av de andre gjør det.
              Leser du virkelig hva som skjer? Pyro er forbudt, og kjenner man litt til historien rundt idrettsarrangement, er det stort sett laga som blir straffa. Eksempel er utestengelse fra internasjonale turneringer, eller å spille for tomme tribuner.

Haha, da er det kanskje ikke så rart at det blir internt bråk heller, når innstillingen er den at han fortjente en lusing fordi han veiva med et flagg.

Comment

[QUOTE=Flem;337192]Ajaj, der var relevansen stor gitt. Hvis jeg kjører for fort, er det en grunn til det (selvom det er svært sjelden), ikke fordi en av de andre gjør det.

Hvordan kan du ha en grunn til å gjøre noe ulovlig egentlig? Kjører du for fort risikerer du å få en bot, fyrer du opp et bluss risikerer du også å få en bot. Jeg får si som deg, hvis jeg fyrer opp et bluss(noe som er svært sjeldent) så er det en grunn til det. Ikke fordi alle andre gjør det.

Comment

Fortente å bli slått fordi han vifter med et flag?
                  God bedring da... Og håper du holder deg hjemme 17.mai

Comment

Jeg skal ikke ta stilling om man fortjener en lusing eller ikke fordi man flagger. Men er folk på fotball/hockey for å se hva som skjer på banen eller for å flagge?

Uansett så har denne diskusjonen sporet av. Poenget er vel om den atale oppførselen endel folk viser i Vålerengas navn er skadelig for klubben eller ikke.

At folk ikke klarer å se at det er noe som går utover klubben er for meg en gåte.

Snakkes.

Comment

Og så det egentlige poenget. Hvem tror folk de er når de ber om et møte med klubbens direktør for så i dette møte kreve person X sin avgang. For deretter skrive truende bannere på kamper.

Er det akseptabel oppførsel?

Hva tror menneskene i disse miljøene hva folk rundt klubben tenker? Tror de at det er positivt? Eller tror de kanskje at det skader klubbens renome?

Comment

Originally posted by Morrison View Post
                        Jeg skal ikke ta stilling om man fortjener en lusing eller ikke fordi man flagger. Men er folk på fotball/hockey for å se hva som skjer på banen eller for å flagge?
                        Et generelt svar fra meg på spørsmålet du stiller (og helt uten å ta stilling til den konkrete situasjonen som utløste diskusjonen): Ja takk, begge deler. Er mest på fotball sjøl og synes flagginga på Vestbredden denne sesongen har bidratt masse til stemninga. Jeg innser at det finnes folk som ser annerledes på saken, men de har visst funnet seg plasser som fungerer for dem (hint, hint).

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          Interessant definisjon av ultras. Altså ikke basert på engasjement for tribunekultur, men basert på hvilke virkemidler man helst ønsker. Den var ny for meg.
                          Flagg og tromme er vel noe som er ganske godt forankra i ultraskulturen?

Comment

Hvordan kan du ha en grunn til å gjøre noe ulovlig egentlig? Kjører du for fort risikerer du å få en bot, fyrer du opp et bluss risikerer du også å få en bot. Jeg får si som deg, hvis jeg fyrer opp et bluss(noe som er svært sjeldent) så er det en grunn til det. Ikke fordi alle andre gjør det.
                            Man risikerer bot ved å kjøre for fort men ved blussing er det fler enn en selv som må lide for det.

Ang. flagging så er det helt okay det, bare ikke når man gjør det mens kampen er i gang så de bak ikke får sett noe. Men enig at det er feil å gå fysisk til verks i en sånn situasjon selvom han ikke lot seg affisere av tilrop.

Comment

forresten, kjører du for fort i trafikken? da er vell du også et typisk flokkdyr og gjør ting fordi andre gjør det.
                              Når man kjører for fort må man betale bota sjøl.

Hvor ofte har blussere betalt bota sjøl istedet for klubben?

Comment

Originally posted by skog View Post
                                Når man kjører for fort må man betale bota sjøl.

Hvor ofte har blussere betalt bota sjøl istedet for klubben?
                                Oftere enn du tror!

Comment

Working...
                                X