Originally posted by Farmor
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Truet Vålerenga-ledelsen med "helvete"
Collapse
X
-
Syng for fulle hals, Vål\'enga..
-
Originally posted by Wild Touch View PostJeg kan godt skjønne at du ikke "gidder" å ta den diskusjonen, den kan du nemlig ikke vinne så lenge det er vedtatt ulovlig å fyre opp pyro (gudene skal vite jeg skulle gjerne ønske det ble litt forandring på den loven) og da hjelper det ikke klubben at noen gjør det! Pinadø nok problemer i klubben om ikke sånne ting skal ødelegge mer!!
Comment
-
Originally posted by Flem View PostAjaj, der var relevansen stor gitt. Hvis jeg kjører for fort, er det en grunn til det (selvom det er svært sjelden), ikke fordi en av de andre gjør det.
Leser du virkelig hva som skjer? Pyro er forbudt, og kjenner man litt til historien rundt idrettsarrangement, er det stort sett laga som blir straffa. Eksempel er utestengelse fra internasjonale turneringer, eller å spille for tomme tribuner.
Bot kommer garantert - men det spiller jo ingen rolle for deg tenker jeg.
Må også nevne at han dusten som sto med flagget og ikke ville lytte til de andre bak, fortjente seg en lusing. Det var det eneste korrekte i denne episoden.
Å si at noen fortjener en lusing pga sin visuelle støtte til laget er noe jeg ikke trodde mange ville ytre på forumet. Men men . Det får du stå for selv.
Comment
-
Originally posted by Morrison View PostJeg skal ikke ta stilling om man fortjener en lusing eller ikke fordi man flagger. Men er folk på fotball/hockey for å se hva som skjer på banen eller for å flagge?
Uansett så har denne diskusjonen sporet av. Poenget er vel om den atale oppførselen endel folk viser i Vålerengas navn er skadelig for klubben eller ikke.
At folk ikke klarer å se at det er noe som går utover klubben er for meg en gåte.
Snakkes.
Comment
-
Originally posted by Morrison View PostMen er folk på fotball/hockey for å se hva som skjer på banen eller for å flagge?
Personlig så drar jeg på kamper for å støtte Vålerenga.
Så da er det naturlig at jeg stiller meg på en supportertribune å da må man forvente at folk også vil støtte laget visuelt.
Hadde målet mitt med oppmøte å se ishockey/fotball så hadde jeg nok heller satt meg på familietribunen.
Comment
-
Originally posted by haraa1 View PostPå denne aktuelle kampen så var nok flagginga til hinder for dem som ønsket å se på kamp, da flaggmesterne sto på den nederste raden. Og resten ble "plassert" bakover på tribunen. Vi fikk ikke mulighet til å flytte oss lenger ut på sidene for der var det sperringer. Så noen ganger er det faktisk ikke lett å finne sin plass som det blir krevd.
Comment
-
Originally posted by haraa1 View PostPå denne aktuelle kampen så var nok flagginga til hinder for dem som ønsket å se på kamp, da flaggmesterne sto på den nederste raden. Og resten ble "plassert" bakover på tribunen. Vi fikk ikke mulighet til å flytte oss lenger ut på sidene for der var det sperringer. Så noen ganger er det faktisk ikke lett å finne sin plass som det blir krevd.Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!
Comment
-
Originally posted by zider View PostJeg vil vel anta at noen er der for å støtte laget også . Både visuellt og oralt. Folk støtter laget sitt på forskjellig måter.Nesrene @ Twitter
I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.
Comment
-
Originally posted by Trym View PostDette kan du da vel umulig mene??? Pyro og slåssing. Skader ikke det omdømmet til klubben???
Comment
-
Originally posted by Nesrene View PostHvis jeg har skjønt dette riktig støttet den overivrige flaggeren laget sitt ved å hindre en god del andre innsyn på banen...
Stiller du deg på en supportertribune må du regne med at noen kommer til å bruke flagg.
Hvis dette hadde plaget meg veldig hadde jeg flyttet på meg.
På samme måte som om en person foran meg røyker så tar jeg ikke å slår personen i bakhodet, men jeg tar ett par skritt til siden så er problemet løst på en enkel og grei måte.
Comment
-
Originally posted by PatSharp View PostFlagg er visuell støtte ja.
Stiller du deg på en supportertribune må du regne med at noen kommer til å bruke flagg.
Hvis dette hadde plaget meg veldig hadde jeg flyttet på meg.
På samme måte som om en person foran meg røyker så tar jeg ikke å slår personen i bakhodet, men jeg tar ett par skritt til siden så er problemet løst på en enkel og grei måte.
Tydeligvis er det flere som ikke gidder å lese innlegg ordentlig. Personlig driter jeg i om folk flagger, men det bør gjøres bak alle andre.
I dette tilfellet var det en eller annen som sto i veien for flere, og jeg antar da at det var vanskelig å flytte seg slik at dusten med flagget ble bedt om å roe ned veivinga flere ganger, uten å lytte.
Det forteller meg om en fyr som kjører solo, for det er vel ikke slik at HANS plass var ment for flagging, eller?
Hvorfor er det sånn at det alltid er "oss andre" som er skyld i alt? "Dere" raller fra dere alle mors forsvarstaler hver gang, og gidder ikke lytte til andre. Akkurat som kjerringa, selektiv hørsel!
Vi må innse at folk er forskjellige, og de aller fleste av oss er faktisk på kamp for å SE kampen, ikke drekka seg dritings eller ødelegge for andre."I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
-
Originally posted by Flem View PostDette kommer vel an på om det er mulig?
Tydeligvis er det flere som ikke gidder å lese innlegg ordentlig. Personlig driter jeg i om folk flagger, men det bør gjøres bak alle andre.
I dette tilfellet var det en eller annen som sto i veien for flere, og jeg antar da at det var vanskelig å flytte seg slik at dusten med flagget ble bedt om å roe ned veivinga flere ganger, uten å lytte.
Det forteller meg om en fyr som kjører solo, for det er vel ikke slik at HANS plass var ment for flagging, eller?
Hvorfor er det sånn at det alltid er "oss andre" som er skyld i alt? "Dere" raller fra dere alle mors forsvarstaler hver gang, og gidder ikke lytte til andre. Akkurat som kjerringa, selektiv hørsel!
Vi må innse at folk er forskjellige, og de aller fleste av oss er faktisk på kamp for å SE kampen, ikke drekka seg dritings eller ødelegge for andre.
Å kreve at de som ønsker å bruke flagg MÅ stå bakerst blirt for dumt.
Comment
-
Originally posted by zider View PostVi MÅ faktisk også innse at noen drar på kamp for å støtte laget på en måte og på et sted som ikke passer alle. Om man på død og liv skal se hele kampen uavbrutt så kan man stelle seg utenfor supporterfeltet. Det er det vel ingen som legger eventuelle hinder for noen vokal støtte der ?
Å kreve at de som ønsker å bruke flagg MÅ stå bakerst blirt for dumt.
Comment
Comment