Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Truet Vålerenga-ledelsen med "helvete"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Muppetkokken View Post
    Så da skal man heller kreve at de som ikke passer inn i sitt bilde av supportervirksomhet skal flytte seg?
    Nei . Det var den andre veien det faktisk skjedde etterfulgt av en lusing

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Dette kommer vel an på om det er mulig?
      Tydeligvis er det flere som ikke gidder å lese innlegg ordentlig. Personlig driter jeg i om folk flagger, men det bør gjøres bak alle andre.
      I dette tilfellet var det en eller annen som sto i veien for flere, og jeg antar da at det var vanskelig å flytte seg slik at dusten med flagget ble bedt om å roe ned veivinga flere ganger, uten å lytte.
      Det forteller meg om en fyr som kjører solo, for det er vel ikke slik at HANS plass var ment for flagging, eller?

Hvorfor er det sånn at det alltid er "oss andre" som er skyld i alt? "Dere" raller fra dere alle mors forsvarstaler hver gang, og gidder ikke lytte til andre. Akkurat som kjerringa, selektiv hørsel!

Vi må innse at folk er forskjellige, og de aller fleste av oss er faktisk på kamp for å SE kampen, ikke drekka seg dritings eller ødelegge for andre.
      haha jeg lurer også på hvorfor det alltid er oss "andre" som har skyld i alt. Absolutt ALT som kan rettes negativt mot Vålerenga legges over på de alternative. Det er automatisk vår feil, stort sett basert på rykter, uten at dere har hørt det fra to sider.

Ganske trist at du nevner det med ralling.. Så lenge jeg har vært vålerenga supporter har jeg sett klansmenn velte ut av bussene når de ankommer stadion, jeg sier ikke at det gjelder alle men vi Alternative kommer oss faktisk på kamp, holder oss på beina og synger kampen igjennom.

Da sier jeg takk for meg. Dette er en eviglang diskusjon som vi aldri kommer til å bli enige om. Prøver man å diskutere her inne kommer det bare piss tilbake fordi dette er deres forum og deres meninger. Heldigvis finnes det et felt 223 for oss "andre" takk gud for det.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Dette kommer vel an på om det er mulig?
        Tydeligvis er det flere som ikke gidder å lese innlegg ordentlig. Personlig driter jeg i om folk flagger, men det bør gjøres bak alle andre.
        I dette tilfellet var det en eller annen som sto i veien for flere, og jeg antar da at det var vanskelig å flytte seg slik at dusten med flagget ble bedt om å roe ned veivinga flere ganger, uten å lytte.
        Det forteller meg om en fyr som kjører solo, for det er vel ikke slik at HANS plass var ment for flagging, eller?

Hvorfor er det sånn at det alltid er "oss andre" som er skyld i alt? "Dere" raller fra dere alle mors forsvarstaler hver gang, og gidder ikke lytte til andre. Akkurat som kjerringa, selektiv hørsel!

Vi må innse at folk er forskjellige, og de aller fleste av oss er faktisk på kamp for å SE kampen, ikke drekka seg dritings eller ødelegge for andre.
        På tirsdag var det vel rett over 1100 mennesker i en hall som tar nesten 9000, så plass var det nok av!
        Jeg skjønner hva du mener. Men jeg syns bare prinsippet å klage på flagging på en supportertribune er litt sært.

Kan godt forstå om flagget får hele tiden og man står på en stappfull tribune. Da må man kunne si i fra og bli hørt.
        Uten at jeg fikk med meg alt som skjedde akkurat i denne situasjonen på tirsdag så kan jeg si at tribunen var ikke stappfull.

Bør være glad vi ikke hører hjemme i en Curva i Italia, der går flagg på størrelse med de flaggene vi har på indre bane hele kampen og gjerne fra de nederste radene!
        Der er det også rimelig mye trangere om plassen enn det vi har det på Ullevaal

Comment

Originally posted by tordvif View Post
          haha jeg lurer også på hvorfor det alltid er oss "andre" som har skyld i alt. Absolutt ALT som kan rettes negativt mot Vålerenga legges over på de alternative. Det er automatisk vår feil, stort sett basert på rykter, uten at dere har hørt det fra to sider.
          Var det alternative som drev med intern slossing, eller noen andre?

Comment

Originally posted by skog View Post
            Det var noen fra ultrasbussen (som ikke er en del av AE altså iksros og isko) som slo til en fra AE.
            Så eneste interne med dette er at begge heier på VIF

Comment

Originally posted by tordvif View Post
              Og når du snakker om omdømmet til klubben, hva tenker du på da? Jeg tror helt ærlig ikke at spillere eller sponsorer viker unna klubben bare fordi supportere fyrer opp noen bluss. Hver gang det skjer noe sånt begynner folk å hyle om at det skader klubben og omdømme, men gjør det egentlig det i så stor grad som folk skal ha det til ? Jeg har hørt flere uttalelser fra spillere som synes det er kult og at det lager liv, ser bra ut osv enn at det er så forferdelig som mange her inne på forumet skal ha det til.
              Må bare innrømme at jeg nesten ikke tror det jeg leser her...
              En og annen bluss en sjelden gang hadde selvfølgelig ikke skadet omdømmet, men her snakker vi om et gjentagende problem og med slåssing i tillegg... Nå har det seg sånn at blussing er ulovlig med mindre det er avtalt på forhånd osv. Spillere kan faktisk vike unna hvis det viser seg at vi til stadighet har problemer med supporterne. Ikke alle som vil assosieres med en pøbelklubb som er et merke vi fort kan få. Når det gjelder sponsorene så vil heller ikke de assosieres med en sånn klubb. Familier vil også kvie seg for å ta med sine egne og andres podder på kamp. Selvfølgelig sitter de ikke midt i den harde kjernen, men sånn er det ikke alle som tenker. De tenker at dette virker for farlig å ta med barn på, bl.a. da... Så jo dette kan få alvorlige ringvirkninger...

Comment

Originally posted by Trym View Post
                En og annen bluss en sjelden gang hadde selvfølgelig ikke skadet omdømmet, men her snakker vi om et gjentagende problem og med slåssing i tillegg... Nå har det seg sånn at blussing er ulovlig med mindre det er avtalt på forhånd osv. Spillere kan faktisk vike unna hvis det viser seg at vi til stadighet har problemer med supporterne. Ikke alle som vil assosieres med en pøbelklubb som er et merke vi fort kan få. Når det gjelder sponsorene så vil heller ikke de assosieres med en sånn klubb. Familier vil også kvie seg for å ta med sine egne og andres podder på kamp. Selvfølgelig sitter de ikke midt i den harde kjernen, men sånn er det ikke alle som tenker. De tenker at dette virker for farlig å ta med barn på, bl.a. da... Så jo dette kan få alvorlige ringvirkninger...
                Hvor mange håkki og fotballkamper er det iløpet av et år? iløpet av alle de matchene tennes det kanskje bluss 2-3 ganger MAX, noe som altså går inn under din kategori " En og annen bluss en sjelden gang". Og du sier jo selv at det ikke skader omdømmet så da er vi jo enige.

Comment

Originally posted by Trym View Post
                  En og annen bluss en sjelden gang hadde selvfølgelig ikke skadet omdømmet, men her snakker vi om et gjentagende problem og med slåssing i tillegg...
                  Hvilke kamper/situasjoner sikter du til siden du mener at dette er ett gjentakende problem med pyro?

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                    Det var noen fra ultrasbussen (som ikke er en del av AE altså iksros og isko) som slo til en fra AE.
                    Så eneste interne med dette er at begge heier på VIF
                    Ok, så ultras er ikke alternative, altså.

Comment

Det var etter sigende noen av de gamle som kontaktet speed-flaggerne for å få dem til enten å roe seg ned eller flytte seg oppover på tribunen. Det var altså flere speed-flaggere, ikke bare en.
                      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ok, så ultras er ikke alternative, altså.
                        Ultrasbussen er en del av gjengen som står med arma i kors på bredden.
                        eneste ultras de er er at dem sjøl kaller seg det. selv utnevnte.

Comment

Flem, du er den største idioten av alle. Tenk at blussing forsatt er et problem, du og nesrene løste jo dette problemet for lenge siden. Var vist bare å gi noen bøter så ordnet alt seg.

Comment

Jeg tror nesten ikke det jeg leser av enkelte her inne. Man skal være passe rusa om man seriøst ikke skjønner at negative medieoppslag og bøter skader klubben.

Pyro er kult, men ulovlig. Har man tillatelse og kjører pyro i kontrollerte, ufarlige former er det herlig supporterkultur. Alt bortsett fra dette vil skade klubben på en eller annen måte.

Slossing er rett og slett for bønder!

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                              Jeg tror nesten ikke det jeg leser av enkelte her inne. Man skal være passe rusa om man seriøst ikke skjønner at negative medieoppslag og bøter skader klubben.

Hvis så er tilfelle ville klubben vært død og begravet for lenge siden.

Siden Børre B tok med en kasse bananer på Bislett i 1989 og Anders K banka en frivillig vakt helseløs på Jordal uka etter har det vært tilnærmet månedlige negative presseoppslag om Vålerengas supportere. Noen positive også – men i særklasse flest negative.

Comment

Originally posted by PatSharp View Post
                                Jeg har aldri hørt om ultras som ikke liker tribunestøtte?!
                                Personlig vil jeg ikke si at man er en ultra bare fordi man sier det, det skal mer til enn som så.
                                Så jeg må si at jeg ikke ser store/ingen likheter mellom Ultrasbussen og ultraskulturen.

Eller kanskje volden da. Den deler de kanskje med en del ultras lengre sør i europa, men da har de egentlig mer til felles med casuals. Også i klesveien.
                                Nå snakker vi forbi hverandre. Jeg mener en ultras er en person som er over gjennomsnittet opptatt av å støtte laget gjennom tribunekultur og reagerte på at noen mente at visse virkemidler tydeligvis var en forutsetning.
                                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                                X