Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Truet Vålerenga-ledelsen med "helvete"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skog View Post
    5. Flem og Assasin sender ikke julekort til hverandre.
    Haha. Tror de burde sette seg ned og ta seg en leskende pils. Muligens en treretter med vinpakke, først. Med stearinlys.

Comment

Originally posted by zider View Post
      Jeg tviler faktisk på at politikk hadde noe med det som utløste slåssingen . Eller hva mener du ?
      Vel vel, hvis jeg blir kallt kommunist av noen er det mulig det venter en "styver", det samme gjelder å bli kallt DUM (VifPatriot). Folk må tenke seg om før dem spyr ut slike teite ting.

Nå var nok ikke bakgrunnen for slosskampen politikk, men å gå rundt å kalle en gruppe menneske for kummunister (bare fordi dem ikke stemmer høyre) er jo et bevis på at vedkommende ikke respekterer denne gruppen, så en hver reaksjon på aksjon fra denne gruppen vil høyst sannsynlig være negativ. Hvis jeg er nødt til å forsvare min politiske "legning" under en fotballkamp da gidder jeg ikke å komme lenger!!!
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Jøsses, nå begynner terrenget å bli uoversiktlig. Uekte ultras, ekte ultras, casuals, pent kledde alternative, klansskaller, fylliker, kommunister, venstreekstreme, ungdomsavdelinger av de nevnte osv. Nytt stadion trenger mange seksjoner så man kan holde alle disse adskilt med trygg avstand...
        Vi er Vål'enga!!

Comment

[QUOTE=skog;337421]Siden tråden begynner å ebbe ut i personangrep

Denne tråden ebber ut i samme grad som klanen og dette forumet ebber ut i ingenmannsland. kommer dere egentlig frem til noe som helst i de trådene her? jeg synes de fleste diskusjonene ebber ut i personangrep ganske raskt fordi dere ikke klarer å diskutere å være uenige. Men men, dere får kose dere her inne og på vestbredden. Felt 223 kommer bare til å bli større og flere enten dere liker det eller ikke. Pyro og flagging kommer til å forekomme i like stor grad uansett hvor mye dere syter om det her inne. Det er en tribunekultur alle brenner for, så får dere prøve å akseptere at det finnes andre måter å støtte laget sitt på enn å stå med arma i kors og klage over hvor ræva spillet er. Spør gjerne gutta på banen om hvem de mener lager best stemning på kampene. Jeg kan med 100% sikkerhet si at de svarer felt 223 og ikke vestbredden

Comment

Originally posted by tordvif View Post
            Denne tråden ebber ut i samme grad som klanen og dette forumet ebber ut i ingenmannsland. kommer dere egentlig frem til noe som helst i de trådene her? jeg synes de fleste diskusjonene ebber ut i personangrep ganske raskt fordi dere ikke klarer å diskutere å være uenige. Men men, dere får kose dere her inne og på vestbredden. Felt 223 kommer bare til å bli større og flere enten dere liker det eller ikke. Pyro og flagging kommer til å forekomme i like stor grad uansett hvor mye dere syter om det her inne. Det er en tribunekultur alle brenner for, så får dere prøve å akseptere at det finnes andre måter å støtte laget sitt på enn å stå med arma i kors og klage over hvor ræva spillet er. Spør gjerne gutta på banen om hvem de mener lager best stemning på kampene. Jeg kan med 100% sikkerhet si at de svarer felt 223 og ikke vestbredden
            For et pinlig innlegg! Vi er alle fra Vål'enga!

For å oppsummere denne debatten om Karlstad (den har egentlig ingenting i denne tråden å gjøre). Alle er enige i at internboks er noe forbanna tull. Vi er uenige i om ulovlig pyro er greit eller ikke. Den ene parten mener at man ikke skal gjøre noenting som er ulovlig, men heller vente på at det blir lovlig. Den andre parten argumenterer at det aldri blir lovlig hvis ingen kjemper for å få det til. Derfor er ulovlig pyro viktig. Der står vi, og vi kommer nok ikke til å bli enige heller.

Comment

[QUOTE=tordvif;337427]
              Originally posted by skog View Post
              Siden tråden begynner å ebbe ut i personangrep

Selv om jeg er alternativ. Har du en egen konkurranse med dine egne her? Du er klar over at det er Vålerenga vi alle holder med?

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                Den ene parten mener at man ikke skal gjøre noenting som er ulovlig, men heller vente på at det blir lovlig. Den andre parten argumenterer at det aldri blir lovlig hvis ingen kjemper for å få det til. Derfor er ulovlig pyro viktig. Der står vi, og vi kommer nok ikke til å bli enige heller.
                Tror de fleste, dvs den stille majoritet, legger seg en plass mellom disse. Ulovlig blussing er kult nå og da, men ikke for mye. Åråsen borte OK, inne i en hockeyhall kanskje ikke like mye. For eksempel.

Personlig savner jeg ydmyket fra alle parter i en debatt som denne. Polariseringen er enorm og tar oss ikke videre.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Tror de fleste, dvs den stille majoritet, legger seg en plass mellom disse. Ulovlig blussing er kult nå og da, men ikke for mye. Åråsen borte OK, inne i en hockeyhall kanskje ikke like mye. For eksempel.

Personlig savner jeg ydmyket fra alle parter i en debatt som denne. Polariseringen er enorm og tar oss ikke videre.
                  Det skal legges til at det ble fyrt av blinkere (avgir ikke så mye røyk) og at hallen var stor. Kampen var aldri i fare for å bli utsatt.

Veldig synd at det ble internbråk. Uten det tror jeg ikke denne pyroen hadde skapt så sterke reaksjoner.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                    Veldig synd at det ble internbråk. Uten det tror jeg ikke denne pyroen hadde skapt så sterke reaksjoner.
                    For meg er ikke pyro problemet i det heletatt. Det er den "hold kjeft 'a du veit ikke en dritt"-holdningen som enkelte kommer med hver eneste gang noen tør å stille spørsmålstegn ved oppførsel som alle veit er helt uakseptabel.

Det finnes desverre Vålerenga-fans som er brønnpissere, og som viser en ekstremt høy grad av respektløshet ovenfor klubben (se første post) og medsupportere. Det tordvif kommer med er egentlig et veldig godt eksempel på nettopp det.

Comment

• Jeg har skrivi en artikkel til ettertanke på Sotahjørnet. Fint om de av dere som har gravd dere lengst ned i skyttergravene tar dere tid til å lese. Det handler om respekt!
                      in Absinthia

Comment

• http://www.nettavisen.no/dittoslo/va...e/8520288.html

Vålerenga-casuals tiltalt for trusler mot kvinneTo menn på 26 og 29 år må mandag møte i Oslo Tingrett tiltalt for trusler mot en ansatt i Vålerenga Ishockey.
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by eiks View Post
                          http://www.nettavisen.no/dittoslo/va...e/8520288.html

Vålerenga-casuals tiltalt for trusler mot kvinneTo menn på 26 og 29 år må mandag møte i Oslo Tingrett tiltalt for trusler mot en ansatt i Vålerenga Ishockey.
                          Sukk..

Ingen kommentar. Eller jo, en liten. Håpløse mennesker finnes i all samfunnslag..
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• http://www.nettavisen.no/dittoslo/va...r/8523602.html

Vålerenga-supportere frifunnet for alvorlige trusler....

Greit å ta med sluttresultatet også.

Har litt vansker med å se hvordan klubben(e) skal få til en god dialog med supportere / supportergrupperinger hvis de samtidig ringer 112 når noe som sies kanskje kan oppfattes som en trussel uten at man husker hva som ble sagt.

Uansett - God Jul folkens!

Comment

• Godt nytt.

Comment

• Aftenposten spanderer på seg å sverte Vålerenga litt før kamp Rosenborg kampen.

Delvis knyttet opp til den gamle saken i tråden her.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...n-8122281.html
                                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                                X