Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Syng deg hes for Vålenga på Søndag, og få betalt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Nå snakker jeg kun for meg selv, selv om kanskje andre er enige.
    men grunnen til at jeg valgte å ikke være med er at:
    jeg ikke ville selge meg som en supporter.
    har dem lyst til å bruke oss i en reklame film, film oss under kamp og bruk det.
    ikke faen om noen kan komme å gi meg et ark, stelle oss opp og be oss synge sanger vi har fått beskjed om å synge.
    hele greia blir falskt, kleint og uekte.

fotball skal være følelser.
    ikke manus!
    MDMF!
    Jeg føler akkurat det samme når det kommer til min egen person, men jeg er klar over at ikke alle føler det sånn, derfor valgte jeg å videreformidle tilbudet og skaffe en haug med laken i klubbkassa.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Originally posted by thorstein View Post
    Tenker du det er dårlig imagebygging for Klanen og klubben å bli brukt i en reklamefilm eller er du villig til å høre litt mer om hvem reklamefilmen er for, hvor den skal vises/høres etc. Er dette noe man kan stå inne for er det vel greit. Er det en sponsor av Vålerenga allerede? Er det mulig å få mer ut av dette? Penger til klubben trengs tross alt...
    Nå snakker jeg kun for meg selv, selv om kanskje andre er enige.
    men grunnen til at jeg valgte å ikke være med er at:
    jeg ikke ville selge meg som en supporter.
    har dem lyst til å bruke oss i en reklame film, film oss under kamp og bruk det.
    ikke faen om noen kan komme å gi meg et ark, stelle oss opp og be oss synge sanger vi har fått beskjed om å synge.
    hele greia blir falskt, kleint og uekte.

fotball skal være følelser.
    ikke manus!
    MDMF!

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Alltid interessant å diskutere Engas/Klanens sjel, og alle monner drar jo for å vise at engasjementet på forumet lever. Fristen for å delta eller la være i akkurat denne filmen er jo ute for flere uker siden, så vi kan unne oss å ta debatten uten altfor skarpe kanter. Mitt ståsted inntil videre er: Enig i at vi ikke skal selge rompa vår til hva som helst, men hvis Klanen kan vise seg fram med et romslig og sjølironisk image kan det være en gevinst i seg selv.

Leave a comment:

• thorstein
    replied
    Originally posted by PatSharp View Post
    Jo?
    Men jeg syns ikke man skal selge seg fordet.
    Tenker du det er dårlig imagebygging for Klanen og klubben å bli brukt i en reklamefilm eller er du villig til å høre litt mer om hvem reklamefilmen er for, hvor den skal vises/høres etc. Er dette noe man kan stå inne for er det vel greit. Er det en sponsor av Vålerenga allerede? Er det mulig å få mer ut av dette? Penger til klubben trengs tross alt...

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Hadde jo vært gøy å synge "vi skal voldta deres horer"

Leave a comment:

• PatSharp
    replied
    Jo?
    Men jeg syns ikke man skal selge seg fordet.

Leave a comment:

• Dyretpondus
    replied
    Du fikk ikke med deg at Vålenga Fotball er i en litt risig økonomisk situasjon, og vi som supportere har mulighet til å hjelpe til ved å synge litt...?

Leave a comment:

• PatSharp
    replied
    For å sitere oss selv:
    http://i.imgur.com/rkyw0sp.png

Leave a comment:

• Syng deg hes for Vålenga på Søndag, og få betalt.

Hei Klansmenn og -kvinner.
    Det skal i nær fremtid spilles inn en reklamefilm, der det ønskes en bakgrunn av supportere som synger om bønda?
    "Bacon OSL" har defor spurt om jeg kan skaffe noen supportere som kan bli i gjen etter kampen mot Sogndal den 5. Oktober, for å synge slik at de kan gjøre opptak.

Dette betaler de 300 kroner pr. hode for. Du kan velge om du vil beholde penga, eller gi dem til "Det er vi som er Vålenga" aksjonen.

Bli med og støtt vårt elskede Enga, og spre ordet. Jo flere som blir igjen etter kampen, jo bedre høres vi.

Working...
X