Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klagemuren på Vestbredden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klagemuren på Vestbredden

Opp med humøret, hvis ikke ender Vestbredden opp med å bli en klagemur. Read more ›

More...
    Besøk www.klanen.no

På tide dette ble sagt: "Mye av det som ropes ut av taktiske disposisjoner på tribunen, er ikke coaching i verdensklasse, tro det eller ei!

Derfor foreslår jeg at du snurper igjen smella di neste gang ballen går utover sidelinja istedenfor over målstreken. Syng heller en sang, klapp for den neste gode pasninga og støtt laget."

Lurer ellers på hvorfor de største syterne absolutt må stille seg rett ved de mest aktive på tribuna - det må da finnes en rolig krok der de kan utveksle gullkorna sine i fred for sang og flagging?

Comment

Originally posted by Farmor View Post
      Lurer ellers på hvorfor de største syterne absolutt må stille seg rett ved de mest aktive på tribuna - det må da finnes en rolig krok der de kan utveksle gullkorna sine i fred for sang og flagging?
      Det der har jeg også lurt på.
      Det er veldig synd når sanger blir avbrutt av klaging på feks en feilpastning.
      Til tider virker det som det er flere folk som syter enn som synger i løpet av kampen.
      Det er sjelden (kanskje kun ved mål og ett fåtall andre ganger) der er mer lyd fra tribunen enn når en spiller driter seg ut.

Comment

Originally posted by PatSharp View Post
        Det der har jeg også lurt på.
        Det er veldig synd når sanger blir avbrutt av klaging på feks en feilpastning.
        Til tider virker det som det er flere folk som syter enn som synger i løpet av kampen.
        Det er sjelden (kanskje kun ved mål og ett fåtall andre ganger) der er mer lyd fra tribunen enn når en spiller driter seg ut.
        Det er en del som synes at det å få stempelet medlem i klagemuren er en hedersbetegnelse.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Er jeg den eneste som tror at ropinga (både positiv og negativ) skjer hele tiden, men plutselig høres mye bedre siden synginga ikke lengre overdøver dem?

Comment

Originally posted by Askeladden View Post
            Er jeg den eneste som tror at ropinga (både positiv og negativ) skjer hele tiden, men plutselig høres mye bedre siden synginga ikke lengre overdøver dem?
            Har kanskje vært spesielt uheldig med plasseringa mi i det siste, men opplever helt klart at det er flere sytere enn jeg har opplevd noen gang tidligere. Så pass mange og såpass høyt at det faktisk er vanskelig å holde sangen i gang, og det midt i et felt med mange "aktivister". Men selvfølgelig forsterkes problemet av at vi har blitt færre etter at medaljehåpet tok kvelden.

Comment

Originally posted by Askeladden View Post
              Det er uansett ufattelig irriterende når en "kommentator" står bak deg og kommenter hver minste lille ting. Det er tråss alt norsk fotball vi ser. Det er for meg ihvertfall veldig irriterende når man konstant hører en fyr som tror han er ekspert som kommer med kommentarer og forteller sidemannen hvorfor ditt og datt er rævva. Uavhengig om det skrikes ut så spillerne hører det eller bare sier det til gjengen rundt seg. Om det er mens vi synger eller i mellom sanger. Ja det er ofte det som blir kommentert kan være riktig, men om jeg ville hørt kommentarer gjennom hele kampen hadde jeg satt meg ned foran tven som har det tilbudet. Jeg er på kamp for å ha det gøy, se VIF spille fotball og lage stemning. Ikke en haug av kommentarer som irriterer meg huden full.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                På tide dette ble sagt: "Mye av det som ropes ut av taktiske disposisjoner på tribunen, er ikke coaching i verdensklasse, tro det eller ei!

Derfor foreslår jeg at du snurper igjen smella di neste gang ballen går utover sidelinja istedenfor over målstreken. Syng heller en sang, klapp for den neste gode pasninga og støtt laget."

Støttes!
                Det er rett og slett nitrist når "Så hev din røst" skulle tatt av men i stedenfor avbrytes av "Nei!", "Faen ta Daniel!" og "Jobb da for faen!"
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Håper klagemuren får plass lengst bak på nye stadion

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                    Det går ikke - for da blir alle flagga i front med tilhørende tumulter....ahahahahaha

Comment

På Sogndalskampen var det i noen få, korte øyeblikk et ganske brukbart engasjement rundt meg der jeg stod ganske nærme gressmatta, på midten av Vestbredden.

Dessverre knyttet dette engasjementet seg til de tre-fire meterene som motstanderlaget stjal ved innkast i ganske ufarlig posisjoner.

Folk må virkelig begynne å gå i seg sjæl.

Comment

Kan ikke tenke meg at de skal stå noe annet sted enn på langsida.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                          Kan ikke tenke meg at de skal stå noe annet sted enn på langsida.
                          trodde supporter tribunen skulle være i den ene svingen?

Comment

Originally posted by Steinar View Post
                            På Sogndalskampen var det i noen få, korte øyeblikk et ganske brukbart engasjement rundt meg der jeg stod ganske nærme gressmatta, på midten av Vestbredden.

Dessverre knyttet dette engasjementet seg til de tre-fire meterene som motstanderlaget stjal ved innkast i ganske ufarlig posisjoner.

Folk må virkelig begynne å gå i seg sjæl.
                            Litt irriterende ja. når man drar igang "Kom igjen enga" og bredden slutter siden en saftkoker stjeler 2m på innkast....

Comment

trodde supporter tribunen skulle være i den ene svingen?
                              Det stemmer, men folk kan kjøpe billett hvor de måtte ønske. Kanskje like greit at folk med allergi mot flagg ikke står i svingen.

Comment

Working...
                              X