Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen på VG heller enn på Cola *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanen på VG heller enn på Cola *

Noe som fler og fler har kommentert er stemningen under kampene og livet som klanen lager. At lyden klanen lager fra seg har blitt adskillig lavere er veldig lite å diskutere. Hvor mye og hvorfor er ikke nødvendig i det hele tatt å diskutere, men heller hvordan man skal snu dette er heller problemløsningen

Det er hvertfall en ting jeg har tenkt mye på og tror kan hjelpe. Per idag er vi så og si 2 supportergjenger som synger. Cola og bredden. Som oftest når Cola synger er klanen stille og mange ganger omvendt også. Det blir på en måte ikke noe samkjøring. Ta heller å flytt cola bort til VG. Jeg vet at det er dårlige plasser og man ikke ser storskjermen men sånn som det er idag er klanen rett og slett en middelmådig supporter gjeng. Noe må gjøres og sånn som jeg ser det er det å flytte cola over til VG det eneste som kan og vil hjelpe. Selvom det er noe problemer med dette som f.eks hvor borte supporterene skal sitte tror jeg dette kan ordnes på en enkel og grei måte bare noen i klansstyret får snakket med noen i ledelsen på ullevaal.

Hva synes dere om forslaget? og hva kan man evt. gjøre for å få gjennomført dette hvis det er flertall for idên

[Overskrift endret til å reflektere innholdet. -mod]
    Que Sera Sera

Re: Klanen på VG heller enn på Cola *

Unnskyld krasse ord, men dette må være noe av det mest bedritne jeg har hørt (lest, da). Hva skal det hjelpe om du flytter de som er i Cola nå til VG? Jeg utfordrer deg til å komme med ett fornuftig argument.
    mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 20:34 skrev hands_up:

egentlig på grunn av en eneste grunn. Flytter vi over fra cola til VG vil vi heller bli samlet. Da får vi ikke det hullet som det er mellom bredden og cola. bare i år har klanen blitt forbigått av diverse supporterklubber når det gjelder å lage liv!

Det vil gi mye mer lyd av at klanen står samlet og synger det de kan enn at 2 mindre grupper står å roper annen hver gang...

flytt cola klanen over til bredden/VG

Que Sera Sera

Comment

- Det er plass til færre på nedre VG enn på Cola

- Det er like langt unna Vestbredden

- Nedre VG har ingen tak, og mye lyd vil forsvinne opp i lufta

Jeg tror ditt forslag dør av seg selv.

mvh

Ogni M

Comment

det er ikke snakk om mye mindre plass, ja de sittende supporterene i VIF skjerf vil kanskje ikke få billleter i VG men du ser/hører at noe burde gjøres.

Og når det angår rommet mellom VG og bredden er dette plasser det ikke er lov til å sitte på med hensyn til hjemme og bortesupportere. Det hadde selvfølgelig ikke vært rom mellom VG og bredden hvis det kun er VIF patrioter der
          Que Sera Sera

Comment

Jeg foreslår også at vi flytter Vestbredden til Hafslund. Da må det i hvert fall bli bra! Hvis ikke, skjønner jeg ingenting...

Comment

Hvis det først er snakk om flytting så er det vel best for alle om at de som står i Colasvingen flytter til øvre del av Vestbredden? Da står vi samlet og alle ser bra.
              E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Jeg foreslår at vi bygger ny stadion og flytter dit.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den tir, 24 oktober 2006 12:15 skrev Erlink:

> Jeg foreslår at vi bygger ny stadion og flytter dit.

-------

Evt. at alle som virkelig vil synge flytter seg til Colasvingen neste år, mens vi venter på nytt stadion!

Comment

Sitat: Den tir, 24 oktober 2006 12:15 skrev Erlink:

> Jeg foreslår at vi bygger ny stadion og flytter dit.

Beste forslag til nå
                    Og du skal passe deg for vi er Vålenga!

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 19:31 skrev hands_up:

> men sånn som det er idag er klanen rett og slett en middelmådig supporter gjeng.

Hvem sammenligner du med?

Slik jeg ser det er Klanen fortsatt meget bra, men det kan selvfølgelig bli bedre med bedre organsiering. Men å bytte sving er ikke løsningen.

www.tsbudbil.no

Comment

Ja.. Klanen er kjempe middelmådig.. vi ER og har "alltid" vært en av de beste suporter gruppene i Norge, sammenlikn med de fleste andre grupper i Norge så er vi mange hakk bedre, at klanen er blitt "dårligere" er kanskje sant. Men at vi ikke er stort bedre enn de fleste andre er BARE PISS!
                        FuCk Lyn Oslo

Comment

Endelig én som ikke krisemaksimerer det som har med Klanen å gjøre.

Comment

Å flytte over til VG er jo helt meningsløst!Der blir vi stykket opp pga inngangene(de andre her som har vært med noen år,veit hva jeg snakker om).

Beste løsningen for å forbedre stemmningen,er å jage bort alle som ikke synger på Cola øvre,og fylle opp med folk som synger.
                            statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Å flytte klanen til VG må jo være et av de dummeste forslaga siden krigen. Makan!

Du kan vel se at VG er delt på midten, og du skjønner vel at det blir dritt?

Fløtt alle som vil over på cola øvre og nedre, og få en the cop-lignende tribune som synger sangene samla og lager liv.

Sånn jeg ser det er det ingen andre alternativer.

vestbredden er skadeskudd og utrangert, de som vil noe annet enn å drikke kaffe og sladre med sidemannen kan slepe seg over til cola i 2007. Værre er det ikke.

Og til dere som sipper om å "jage bort ikke-syngende fra cola øvre".. Hva med å jage bort turistene fra cola nedre til bredden, og gjøre hele cola til synge-tribune?

Case closed? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif
                              ----------------
                              Pilsner og slagsmål.
                              Ille tilredte agronomer.

Comment

Working...
                              X