Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Harrytur til Sandefjord

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Pub i Sandefjord

Ser det står på klanen.no at vi skal på pubn Nabo`n.I denne tråden står det Corner??skal vi være på begge??Corner`n er vel pub`n til Blåhvalene.

Comment

Klanen har vel gjort en avtale med en pub, og andre folk her foreslår andre puber. Selvfølgelig opp til enhver hvor de går.

Comment

Corner pub'en er nede i sentrum, mens Nabo'n puben ligger ett stykke unna by'n...
        Napoléon Bonaparte

ære være VÅL'ENGA

Comment

Et stykke unna?ligger Nabo`n nærmere stadion?

Comment

Nabo'n Pub er egentlig buss avstand til stadion, eller klart det går å gå, men kan være litt kronglette vis du ikke er super duper kjent...

Napoléon Bonaparte

ære være VÅL'ENGA

Comment

Bilettene er fiksa, nå er det bare å smøre seg med tålmodighet! Gleder meg som faen til Søndag, sesongen er redda dersom vi vipper pip-pipene ned fra medalje http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif Er forresten alle 1600 billetene solgt?

Comment

jeg har kommet i den situasjonen at jeg har billett til buss, men ikke til kampen... nå finnes det jo masse billetter igjen å få kjøpt til kampen, men vet ikke hvilke felt som er "nøytralt"/ nermest klanen... noen som vet??

Comment

sandefjord fotball har en bra og oversiktelig billett oversikt på sine sider:

https://billetter.sandefjordfotball....enue_areas.asp

VÅL'ENGA har seksjon i,j og k.
                  Napoléon Bonaparte

ære være VÅL'ENGA

Comment

takk! http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif da har jeg kjøpt billett på felt h, og håper på å komme levende hjem igjen..

Comment

Vil opplyse om at Promenade Cafeen ønsker Enga-fans hjertlig velkommne for inntak veske før og etter kamp. De har satt ned prisen for oss på det "gyllne beger" til kr 52,-. Som nevnt tidligere i denne tråden blir det ganske trangt om plassen på Corner og at utestedene på kaia der nede fortsatt vil kjøre "Aker Brygge" priser. Det er plass til 3 busser utenfor Promenade Cafeen.
                      ÆRE VÆRE

Comment

Working...
                      X