Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2004-sesongen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2004-sesongen

Hei! Jeg jobber med fotballserien Tidenes kamp og er på jakt etter alt av videoopptak fra serieavslutningen 2004. Klanens DVD fra det året har jeg kontroll på, men jeg skulle gjerne fått tak i sesongDVDen fra 2004 (TV 2 sin). Er det noen som kan hjelpe meg med det? Mvh Christian Thorkildsen TV2 (nei, vi har ikke arkiv av egne dvder i TV2, viser det seg

Jeg gir deg 5000 kroner for å ikke lage denne episoden.

PS. Jeg har DVD-en. Har sendt deg PM.

Comment

Blir det fra vårt synspunkt?

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
        Blir det fra vårt synspunkt?
        Hei! Forløpig er planen er å fortelle historien fra begge sider.

Comment

Kanskje fokusere litt på hvor stillestående Lyns forsvarsrekke var på slutten, og hvordan deres "supportere" jubla da Rosenborg scora mot deres eget lag. Ellers kommer jeg av naturlige årsaker ikke til å se den.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Kanskje fokusere litt på hvor stillestående Lyns forsvarsrekke var på slutten, og hvordan deres "supportere" jubla da Rosenborg scora mot deres eget lag. Ellers kommer jeg av naturlige årsaker ikke til å se den.
            Dette er noe jeg aldri har klart å fatte poenget i/med..... Hatet mot øst har vell aldri blitt så godt demonstrert som da bartene putta mot oss og hele vestkanten inkl de uten panneband jubla som besatte......... DET var en merkelig opplevelse og trist på vegne av Lyn supporterne... som nå er på vei så langt ned i systemet at de snart er glemt av alle...
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
              Dette er noe jeg aldri har klart å fatte poenget i/med..... Hatet mot øst har vell aldri blitt så godt demonstrert som da bartene putta mot oss og hele vestkanten inkl de uten panneband jubla som besatte......... DET var en merkelig opplevelse og trist på vegne av Lyn supporterne... som nå er på vei så langt ned i systemet at de snart er glemt av alle...
              De skulle aldri gjort det. Nå er det karma som slår inn. Vakkert.

Comment

Working...
              X