Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sitte med SF fansen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sitte med SF fansen

Er det noen som skal på kampen men som ikke har billett til å sitte med Klanen, men som skal sitte med SF fansen? Mest sannsynelig så må jeg sitte med dem, hvis jeg skal se kampen. Og da lurer jeg på om noen andre også må sitte med dem? For hvis det er flere, så håper jeg at det er greit at jeg setter meg med dere..

Re: Sitte med SF fansen

jeg kjøpte ytterst på felt h, det er ved siden av klanen. håper det blir "blandet" der. Kjøpte billettene i går kveld på hjemmesiden til sandefjord, det var over 60 billetter igjen..

Comment

Får prøve å få billetter der jeg og da http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Leste på lokalavisa der at SF vurderer å nekte inngang til folk med Enga-effekter på andre steder av stadion.

Comment

Ja hørte det, men håper det bare blir en vurdering. Hva er det som er så gærnt? Kjøpte billett på felt H i sted, og dama der sa at hun trodde at alle som hadde kjøpt billett på det feltet var Enga supportere for det pleier aldri å sitte noen SF fans der. Og det er riktig.

Comment

hvis det er tilfelle burde de opplyse om det der de selger billetter... satser på at dette går bra og at vi blir mange på felt h også! http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Ja, kjedelig hvis vi sitter hulter i bulter med en Sf fan på ene siden og en Enga fan på andre siden

Comment

på oversikten over ledige/opptatte plasser ser det ut som om feltet har delt seg i 2... ledige plasser igjen på midten... Det er jo ganske greit

Comment

40 plasser igjen på felt H pluss at det ser ut som om det bare er 223 plasser igjen. Dette kan jo bli ny tilskuer rekord for SF. Det er riktig som VPN skriver i helgedagboka, dette er det største som har skjedd i Sandefjord. Greit Brann og Rosenborg har vært her, men aller her hater jo Enga så til og med gamle kjerringer på butikken snakker om alle "slaskene" som kommer nedover.

Comment

>men aller her hater jo Enga så til og med gamle kjerringer på butikken snakker om alle "slaskene" som kommer nedover.

----------------------------

Ja, det er ikke rart man hater Enga med alle de brutale oppgjørene og blodet som er spilt mellom oss i generasjoner.

Comment

Det er utrolig rart, alle andre lag i Tippeligaen er det "godkjent" å heie på, men heier man på Enga blir man automatisk hatobjekt og mobbeoffer!

Comment

Sitat: Den lør, 28 oktober 2006 16:19 skrev Josse:

> Det er utrolig rart, alle andre lag i Tippeligaen er det "godkjent" å heie på, men heier man på Enga blir man automatisk hatobjekt og mobbeoffer!

Mobbeoffer?? Har ikke jeg merket noe til. De fleste ser på Klanen som en stor trussel og fordi vi er flinke til å lage bra liv på kampene våre. Vi må jo også takke oss selv fordi vi blir dårlig likt siden vi alltid slenger med leppen til alle andre. Da vi var i Molde fikk jeg et litt annet syn på det. Moldenserene satte veldig stor pris på alle som kom av oss, og de hadde veldig sansen for Vålerenga sa de. Politiet i Molde sa også at Klanen var de beste å ha på besøk, det var aldri noe tull med oss sa de, og de var utrolig glade for at så mange av oss tok turen for å lage litt stemning i byen deres.
                        Ååååååå Rosenborg er ræva!!!

Comment

Ja det blir kanskje annerledes for dere som er eldre, jeg kan jo bare snakke om det jeg opplever og folk på min alder er ikke særlig modne.

Comment

Sitat: Den lør, 28 oktober 2006 16:06 skrev skog:

> >men aller her hater jo Enga så til og med gamle kjerringer på butikken snakker om alle "slaskene" som kommer nedover.

> ----------------------------

>

Forstår ikke dette helt - jeg kom med seilbåten innover Sandefjordsfjorden i går (har seilt fra Oslo) - med et stort klansflagg - da kjørte det en skjærgårdsjeep forbi der de viste oss fingeren...

Hva er det de er så redde for?

Jeg lurer på om det er media, som har skapt et bilde av oss som farlige.. - eller henger dette igjen fra "Apeberget"?

P.S. Har fått bilett til felt H - anbefaler alle å komme fullt utstyrt med Enga effekter til det feltet (det kommer stort sett bare til å være enga supportere der - har jeg hørt...)

Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Virker som om folk her ikke vet hvordan de skal reagere på at SF er med i Tippeligaen, så de bare gjør som alle andre gjør

Comment

Working...
                              X