Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gi tilbakemeldinger på den nye nettsiden her

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gi tilbakemeldinger på den nye nettsiden her

Ris, ros og forslag mottas gjerne
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Originally posted by Nesrene View Post
    Ris, ros og forslag mottas gjerne
    Hvilken nye Nettside snakker vi om? Forumet og sider som vpn?
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
      Hvilken nye Nettside snakker vi om? Forumet og sider som vpn?
      Klanen, Vålerengens Idrettsforenings uavhengige supporteres klubbs hjemmeside
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Mye mer moderne og mer stilren, dog kanskje du kunne være en id\e at det fremkommer tydligere att man skal bla nedover for og få frem mer innhold? Nå tar jo bildene hele skjermen (iallefall på min chrome). Men i det store og hele, tommel opp!

Comment

Den er god.

Har faktisk aldri brukt klanen.no, så husker ikke hvordan det var før for å kommentere.

90% av alt jeg ønske å vite om enga får jeg via forumet.

Resterende 10% dekkes av Facebook og vif-fotball.no

Ser nå at på klanen skrives det nye som minner om vpn, aperopet, sotahjørnet osv.

Det er litt mange småsider som informerer, synd vi ikke har en samlende portal for alt dette. Blir veldig spredt og potete for en gjennomsnitts supporter å finne. Jeg er ekstremt opptatt av vålerenga, når jeg ikke har fått med meg informasjonen er det sikkert endel andre som ikke har det.

Comment

Originally posted by Rino View Post
            Mye mer moderne og mer stilren, dog kanskje du kunne være en id\e at det fremkommer tydligere att man skal bla nedover for og få frem mer innhold? Nå tar jo bildene hele skjermen (iallefall på min chrome). Men i det store og hele, tommel opp!
            Takk for innspill, vi har vært litt usikre på det slideshow'et, men vi lar det være for nå. (Det er jo så flotte bilder )
            Nesrene @ Twitter

Comment

Det er litt mange småsider som informerer, synd vi ikke har en samlende portal for alt dette. Blir veldig spredt og potete for en gjennomsnitts supporter å finne. Jeg er ekstremt opptatt av vålerenga, når jeg ikke har fått med meg informasjonen er det sikkert endel andre som ikke har det.
              Dette er jo en generell problemstilling. Her må man huske på følgende; de forskjellige enhetene informerer om sine ting:

- Vålerenga fotbal om sine
              - Vålerenga ishockey om sine
              - Klanen om sine
              - etc.

Dette at eks. Klanen informer om sine ting betyr at du ikke finner noen terminlister på klanen.no, det som kan se ut som en terminliste i høyre marg er ikke det, det er kommende sendinger fra Klanens WEB-Radio. Du finner ikke billettinfo hos Klanen, bare lenker til respektive hos fotballen og ishockeyen.

Så det er klart, en portal hadde gjort seg, men det er forferdelig mye arbeid å holde en slik oppdatert.
              Nesrene @ Twitter

Comment

Endelig responsiv layout (dvs tilpasser seg forskjellige skjermstørrelser). Hurra også for at teksten lar seg skalere nå.
                Men: Slideshow er sludder. Dersom et slikt element skal kunne forsvares, må det inneholde relevant i formasjon - f.eks. presentasjon av saker med viderelenking. Tempoet må isåfall ned. Og helst høyden også.
                Og: Menyen, sett på mobil, blir for lang. Noen hovedpunkter kan i hvert fall slås sammen, f eks Klanen og Om klanen.

Comment

Ang det som diskuteres høyere oppe om mange småsider som informerer om Vålerenga: Det merker jeg også som problem nå, men ikke så lenge vpn klarte å holde nyhetsstreamen sin i gang ( siste samlet av Enga Cc). Noen som klarer ta opp den tråden?

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                    Ang det som diskuteres høyere oppe om mange småsider som informerer om Vålerenga: Det merker jeg også som problem nå, men ikke så lenge vpn klarte å holde nyhetsstreamen sin i gang ( siste samlet av Enga Cc). Noen som klarer ta opp den tråden?
                    Har Enga.CC lagt inn årene?
                    Nesrene @ Twitter

Comment

Har Enga.CC lagt inn årene?
                      Har i hvert fall ikke sett et vak der på flere måneder. Dypt savnet tjeneste.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                        Jeg tror det er en 7-8 steder man kan plukke opp blogger, debattinnlegg og analyser av Vålerenga. Det er umulig å få en oversikt.

Klanen.no ser jeg har endel interessante artikler og skriverier. Men dette får ikke folk med seg.

Man trenger noe som samler alle de små til en stor portal. Alle kan fortsette å skrive der de vanligvis gjør, men linket fra en portal.

Comment

Klanen.no har snakka seriøst om å fungere som paraplyblogg for minst 3 av de andre, men det har vært forholdsvis laber interesse.
                          Joda, det er fortsatt meg, det bare oppstod noen tekniske problemer og jeg fikk tildelt ny profil uten historikken.

Comment

Jeg tror det er en 7-8 steder man kan plukke opp blogger, debattinnlegg og analyser av Vålerenga. Det er umulig å få en oversikt.

Klanen.no ser jeg har endel interessante artikler og skriverier. Men dette får ikke folk med seg.

Man trenger noe som samler alle de små til en stor portal. Alle kan fortsette å skrive der de vanligvis gjør, men linket fra en portal.
                            Det går an å bruke forumet hvis oppgaven allikevel er helmanuell. Opprett en tråd eller bruk tråden "Vålerenga i media".

Om flere støtter opp under dette og poster alt de finner om Vålerenga (som ikke er stort nok for en egen tråd) i den tråden så blir det bra.

Så får bloggene, Klanen og kanskje også klubben sørge for at egne artikler havner i tråden noe de bør ha egeninteresse for.

Comment

Hei,
                              hvordan endrer jeg passord her inne?
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Working...
                              X