Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Om klanen.no / fra ryktetråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om klanen.no / fra ryktetråden

Originally posted by EngaForAlltid View Post
    Blir kvalm og uvel av å lese LasseL (hvem faen er det?) sin siste hilsen til Niklas:
    "Høydepunktet i hans karriere er at vi får penger for han". http://klanen.no/Blogger/Lasse-L/Til-mitt-forsvar
    For en tulling dette er, og hvem lar han få spalteplass på Klanen.no? Håper innlegget hans blir Slettet asap, for det er så pinlig og barnslig at han burde skamme seg i lang tid. Skivebom.
    Samme her.. faen til flau lesing - Skjemmes

Originally posted by EngaForAlltid View Post
    Samme her. Kommer til å savne han.
    Takknemlig for alt han har gjort for klubben på og utenfor banen, og ønsker han lykke til videre i karrieren. Tror og håper han blir en fanfavoritt i Stockholm.

Blir kvalm og uvel av å lese LasseL (hvem faen er det?) sin siste hilsen til Niklas:
    "Høydepunktet i hans karriere er at vi får penger for han". http://klanen.no/Blogger/Lasse-L/Til-mitt-forsvar
    For en tulling dette er, og hvem lar han få spalteplass på Klanen.no? Håper innlegget hans blir Slettet asap, for det er så pinlig og barnslig at han burde skamme seg i lang tid. Skivebom.
    Mye dårlig som publiseres på klanen.no, men de siste greiene fra Lasse L. har vært både dumt, svakt og umorsomt.

Comment

Originally posted by Juro View Post
      Mye dårlig som publiseres på klanen.no, men de siste greiene fra Lasse L. har vært både dumt, svakt og umorsomt.
      Nå vet ikke jeg alderen til Lasse L, men mange av disse som "styrer" i Klanen er eldre folk som skal være så jævla kule, at det blir blodharry. Anal er morsomt lissom. Trengs yngre, mer moderne folk inn. Her har man en som har gitt det han har og aldri klaget, og som i tillegg hyller supporterne, og innlegg som dette er takken på klanens egen side. Sier det meste om ståa. PATETISK.

Comment

Skivebom å omtale Niklas på den måten. En fin fyr vi burde ønske masse lykke til videre. Hvis det var ett forsøk på å være morsom så var det ett dårlig forsøk..

Comment

Var det ikke han LasseL som slaktet Jesper Mathisen og Lars Tjærnås her om dagen også? Skulle ønske han ikke fikk spalteplass på en arena som representerer klubben eller som representant for oss supportere. Pinlige greier.

Comment

Lasse L til helvete, lalalalalalalalala. Maken til ufin hilsen til en fin fyr som har gitt sitt beste, men som aldri har blitt satsa på har jeg aldri sett. Skam for Klanen!
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Jeg kjenner ikke Lasse. Aner ikke hvem han er, engang.

Men jeg føler likevel at han her får ufortjent mye pepper. Lasse er sannsyligvis en dugnadsarbeider som leverer tekster til Klanen.no. Han skriver nok for egen regning, og forventer neppe at alle skal være enige med han i alt det han poster. Det er vel heller ikke slik at Klanen nødvendigvis støtter alt det skribentene skriver.

Poenget mitt er at Klanen.no trenger folk som kan fylle sidene med innhold. Og sånt sett har Lasse bidratt veldig godt.

Da synes jeg det er småteit at han blir kalt "skam for Klanen" i retur. "Patetisk" og "Lasse til helvete" er vel heller ikke så kult å lese.

Mulig at han bommet denne gangen, men det får da være måte på å spytte på en som faktisk bidrar til at vi har en velfungernde hjemmeside med jevnlige oppdateringer. Det er fristende å si: Hvis Lasse er en "skam for Klanen", hva kan da DU bidra med som gjør sidene bedre?

LameDuck.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post

Men jeg føler likevel at han her får ufortjent mye pepper. Lasse er sannsyligvis en dugnadsarbeider som leverer tekster til Klanen.no. Han skriver nok for egen regning, og forventer neppe at alle skal være enige med han i alt det han poster. Det er vel heller ikke slik at Klanen nødvendigvis støtter alt det skribentene skriver.

Poenget mitt er at Klanen.no trenger folk som kan fylle sidene med innhold. Og sånt sett har Lasse bidratt veldig godt.

Da synes jeg det er småteit at han blir kalt "skam for Klanen" i retur. "Patetisk" og "Lasse til helvete" er vel heller ikke så kult å lese.

Mulig at han bommet denne gangen, men det får da være måte på å spytte på en som faktisk bidrar til at vi har en velfungernde hjemmeside med jevnlige oppdateringer. Det er fristende å si: Hvis Lasse er en "skam for Klanen", hva kan da DU bidra med som gjør sidene bedre?

LameDuck.
                En av de innerste sirklene i den innerste sirkelen i Klanen? Buhu..
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by LameDuck View Post

LameDuck.
                  Hvorfor trenger klanen.no å "fylle sidene med innhold"?

Comment

Originally posted by Juro View Post
                    Hvorfor trenger klanen.no å "fylle sidene med innhold"?
                    Heller kvalitet foran kvantitet spør du meg. Har lest de siste bidragene til Lasse L og føler ikke at det har gitt meg mye.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                      Heller kvalitet foran kvantitet spør du meg. Har lest de siste bidragene til Lasse L og føler ikke at det har gitt meg mye.
                      Neida, men LD har ett godt poeng. Er ikke vi nå i ferd med å gjøre mye det samme som vi anklager han for å gjøre ?

Han gjør vel også bare et forsøk på å bidra etter beste evne ....
                      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Kanskje greit å flytte dette til Niklas sin egen tråd eller eventuelt lage en egen iom at det er en Ønsker/rykter tråd.

Comment

Originally posted by Sofasupporter View Post
                          Neida, men LD har ett godt poeng. Er ikke vi nå i ferd med å gjøre mye det samme som vi anklager han for å gjøre ?

Han gjør vel også bare et forsøk på å bidra etter beste evne ....
                          Godt poeng. Er også enig med LD at denne godeste Lasse får i overkant mye tyn nå. Kanskje bare oppsummere med at det var skivebom og en unødvendig måte å takke Niklas og ønske han lykke til videre på.

Comment

Originally posted by maestro View Post
                            Lasse L til helvete, lalalalalalalalala. Maken til ufin hilsen til en fin fyr som har gitt sitt beste, men som aldri har blitt satsa på har jeg aldri sett. Skam for Klanen!
                            Alle kan tabbe seg ut, Lasse har åpenbart gjort det. Han kommer sikkert med en beklagelse, hvis han har baller da.

Føler bare tråkke på en gjennomproff Vålerenga spiller som har gitt alt for klubben i flere år og takker for seg på en ryddig måte. Tja, det er ganske lavt og unødvendig.

Litt merkelig å forsvare dette LameDuck. For å fylle klanen sin webside er det greit å være et rasshøl mot egne spillere? Forstår ikke helt hvorfor dette er innafor og greit.

Uansett, klanen får seile sin sjø og kjøre sin stil. Tror det er flere enn meg som synes det er vanskelig å identifisere seg med dem. Alle nye grupperinger dukker ikke opp uten grunn antar jeg.
                            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                              Litt merkelig å forsvare dette LameDuck. For å fylle klanen sin webside er det greit å være et rasshøl mot egne spillere? Forstår ikke helt hvorfor dette er innafor og greit.

Uansett, klanen får seile sin sjø og kjøre sin stil. Tror det er flere enn meg som synes det er vanskelig å identifisere seg med dem. Alle nye grupperinger dukker ikke opp uten grunn antar jeg.
                              Musikkanmeldere får mye tyn. Den konserten du opplevde som en soleklar sekser, fikk en lunken treer i Dagbladet. Hva gjør du da? Enten kan du leve med det, eller så skjeller du ut anmelderen på sosiale mediere og i alle forumer du kommer over.

Sånn er det også med Klanen.no. Man kan - og skal ikke - forvente at alt som postes der pleaser alle. Lasse får svi fordi Niklas postet en hyggelig avskjedshilsen. Det er fakta, dere hadde brydd dere nada om Lasses innlegg hvis det ikke var for at Niklas postet et tifobilde fra 2007. Han tagget ikke #Klanen engang.

lokalhelt: Jeg er ikke medlem av Klanen. Og da det var mulig stod jeg ofte med Ikaros. Ikke sett meg i en bås der jeg ikke hører hjemme.

AdvokatDuck.
                              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
                              X