Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Om klanen.no / fra ryktetråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Juro View Post
    Hvorfor trenger klanen.no å "fylle sidene med innhold"?
    Du vil helst at Klanen.no ikke skal ha innhold? Hva er poenget med Klanen.no da?

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by maestro View Post
      En av de innerste sirklene i den innerste sirkelen i Klanen? Buhu..
      Lasse? Eller er det meg du snakker om?

UndrendeDuck
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Musikkanmeldere får mye tyn. Den konserten du opplevde som en soleklar sekser, fikk en lunken treer i Dagbladet. Hva gjør du da? Enten kan du leve med det, eller så skjeller du ut anmelderen på sosiale mediere og i alle forumer du kommer over.

Sånn er det også med Klanen.no. Man kan - og skal ikke - forvente at alt som postes der pleaser alle. Lasse får svi fordi Niklas postet en hyggelig avskjedshilsen. Det er fakta, dere hadde brydd dere nada om Lasses innlegg hvis det ikke var for at Niklas postet et tifobilde fra 2007. Han tagget ikke #Klanen engang.

lokalhelt: Jeg er ikke medlem av Klanen. Og da det var mulig stod jeg ofte med Ikaros. Ikke sett meg i en bås der jeg ikke hører hjemme.

AdvokatDuck.
        Jeg påstod ikke at du var klansmedlem eller representerte dem, prøvde ikke å sette i bås. kanskje jeg var utydelig. Forstod bare ikke hvorfor noen skal forsvare at Lasse L er ufin mot våre spillere. That's it.

Mitt generelle inntrykk er at Vålerenga supportere generelt plukker ut enkelte spillere de gir mye pepper. Niklas var en slik en mens han spilte for oss.

Berre hadde sin periode som syndebukk, André Muri og Larsen flere år. Kan nevne ørten navn til. Jeg er bare så innmari lei det. Det er så uendelig dyrisk flokkmentalitet som ikke gagner noen. Hvertfall ikke spilleren og klubben vår.

At klanen via Lasse L avrunder flere års innsats til hederlige og ryddige Niklas G med dritt gjør at jeg får bittelitt spysmak i munnen.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
          Jeg påstod ikke at du var klansmedlem eller representerte dem, prøvde ikke å sette i bås. kanskje jeg var utydelig. Forstod bare ikke hvorfor noen skal forsvare at Lasse L er ufin mot våre spillere. That's it.

Mitt generelle inntrykk er at Vålerenga supportere generelt plukker ut enkelte spillere de gir mye pepper. Niklas var en slik en mens han spilte for oss.

Berre hadde sin periode som syndebukk, André Muri og Larsen flere år. Kan nevne ørten navn til. Jeg er bare så innmari lei det. Det er så uendelig dyrisk flokkmentalitet som ikke gagner noen. Hvertfall ikke spilleren og klubben vår.

At klanen via Lasse L avrunder flere års innsats til hederlige og ryddige Niklas G med dritt gjør at jeg får bittelitt spysmak i munnen.
          Dette x1000.

Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvorfor vi trenger skribenter som LasseL på Klanen.no i det hele tatt. Føler at vi har blogger som Sotahjørnet, VPN og Aperopet for mer eller mindre kvalifisert synsing og sleivspark. Klanen.no burde i mine øyne(som ikke-klansmedlem) fungere som et sted hvor man får informasjon om Klanen og Klanens aktiviter først og fremst. Selvsagt skal Klanen få ha meninger om ting som skjer i Vålerenga, supportermiljøene eller andre ting, men når kvaliteten ikke er bedre synes jeg like godt de kan la være. Ser noen tilbake i tråden argumenterte med at LasseL skriver for egen regning, men i og med han publiseres på Klanen.no blir det vanskelig for utenforstående å ikke se dette i sammenheng med Vålerenga, og ihvertfall Klanen.

Comment

Neimen i svarte f...drit nå i han Lasse her inne da!! Ja han dreit seg ut, men er ikke dette forum for rykter !! og ikke drittslenging og gnåling om andre ! Jeg vil ha news/rykter om spillere

Comment

Men jeg føler likevel at han her får ufortjent mye pepper. Lasse er sannsyligvis en dugnadsarbeider som leverer tekster til Klanen.no. Han skriver nok for egen regning, og forventer neppe at alle skal være enige med han i alt det han poster. Det er vel heller ikke slik at Klanen nødvendigvis støtter alt det skribentene skriver.
              Når han kommer med slikt unødvendig og teit oppgulp så får han regne med en form for reaksjon.
              At det publiseres på klanen.no gjør det vanskelig å tolke som noe annet enn at det er Klanens holdning. Alternativt kunne det vært publisert på hans egen personlige blogg. Og da hadde det vært greit, for da hadde det bare vært en eller annen fjomp med en blogg som mener noe.
              Men det ble ikke publisert på en privat blogg. Det ble publisert på klanen.no. Man må forvente at folk leser det som står på denne siden og tar det til inntekt for Klanen. Hvilket gjør dette til en jævla dårlig vurdering, av noen...

Jeg kan ikke forstå hvorfor det mølet fortsatt ikke er fjernet fra nettsiden, men det er vel kanskje enighet blant de som styrer med den om at dette er en tipp topp måte å takke en lojal spiller for følget?
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Kan ikke admin ta ansvar å flytte alt om Lasse L bort til en egen tråd... Like skuffa jeg går inn hver gang.. Når det gjelder LL og ikke rykter...
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by Juro View Post
                  Mye dårlig som publiseres på klanen.no, men de siste greiene fra Lasse L. har vært både dumt, svakt og umorsomt.
                  Hvis det er ting på klanen.no man er uening i, er redaktøren rett person å kontakte:

Ansvarlig redaktør: Jonas N. Almaas (jnilseng[kanelbulle]hotmail.com)
                  (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
                    ?.. Ser noen tilbake i tråden argumenterte med at LasseL skriver for egen regning, men i og med han publiseres på Klanen.no blir det vanskelig for utenforstående å ikke se dette i sammenheng med Vålerenga, og ihvertfall Klanen.
                    Jeg synes forsåvidt det er greit med blogginnlegg for egen regning på klanen.no. Men jeg har fått innlegg dit refusert av redaktøren med begrunnelse type "ikke riktig å si dette nå". Er følgelig litt usikker på om det finnes en klar policy på dette.
                    Likte f.ø. heller ikke sleivsparket mot Niklas.

Comment

Du vil helst at Klanen.no ikke skal ha innhold? Hva er poenget med Klanen.no da?

LD.
                      Å ikke ville at målet er "å fylle sidene med innhold" er ikke det samme som å ikke ville at klanen.no skal ha innhold. Målet må jo være å ha godt innhold der.

Så lenge klanen.no ikke tjener penger på klikk eller lignende, ser jeg ikke poenget med å ha tekster bare for å ha tekster.

Comment

Musikkanmeldere får mye tyn. Den konserten du opplevde som en soleklar sekser, fikk en lunken treer i Dagbladet. Hva gjør du da? Enten kan du leve med det, eller så skjeller du ut anmelderen på sosiale mediere og i alle forumer du kommer over.

Sånn er det også med Klanen.no. Man kan - og skal ikke - forvente at alt som postes der pleaser alle. Lasse får svi fordi Niklas postet en hyggelig avskjedshilsen. Det er fakta, dere hadde brydd dere nada om Lasses innlegg hvis det ikke var for at Niklas postet et tifobilde fra 2007. Han tagget ikke #Klanen engang.

lokalhelt: Jeg er ikke medlem av Klanen. Og da det var mulig stod jeg ofte med Ikaros. Ikke sett meg i en bås der jeg ikke hører hjemme.

AdvokatDuck.
                        Det er ganske åpenbart forskjell på å skrive en musikkanmeldelse i en kommersiell avis og å skrive i et supporterorgan eid av medlemmene.

Diskusjonen går ikke - eller burde ikke gå - på om alt som skrives på klanen.no "pleaser alle", men på om det som skrives der er godt innhold for de som leser - både vanlige folk som vil lese litt om Enga, medlemmer og folk som vurderer å bli medlemmer. Om man skal ta tilbakemeldingene her og andre steder på alvor, så treffer vel ikke den påtatt-tøffe buskishumoren så godt.

For øvrig tåpelig og enkelt stråmannaktig å hevde at "vi" ikke ville brydd oss om ikke Gunnarson hadde lagt ut den videoen, og enda tåpeligere å mene at det er mer ok å skrive sånt om en spiller siden han ikke skrev en hashtag.

Comment

Working...
                        X