Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tid for tilgivelse?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FrankO
    replied
    Originally posted by _Christian_ View Post
    noen som har reisetips for en helg i november?
    Telenor Arena den lørdagen med Vålerenga G19 mot Molde G19 i NM-finalen.

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by _Christian_ View Post
    Barcelona! Camp Nou på lørdag og ikke en eneste pub som viser norsk fotball hele helga.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Nå blir jeg tvunget til å holde med RBK. Det gjør vondt, men jeg har ikke noe valg
    Du er tilgitt.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Litt på siden av dette, men jeg leser ofte her inne i arbeidstiden ved ledige øyeblikk.
    I det siste har jobben trappet opp filteret for hva som er lov til å lese på nett. Hver gang noen skriver tre X'er etter hverandre på forumet blir sidene blokket pga "adult material"

Med bakgrunn i det støtter jeg tilgivelse (eller omdøping)

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Dette klarer jeg ikke å ta alvorlig.
    En gang sippette; alltid sippette.
    Jeg tilgir aldri.

Altså:
    en finale mellom godset og rbk hadde jeg ikke brydd meg noe om. det er slik jeg liker cupfinalene når vi ikke er en del av den.
    Nå blir jeg tvunget til å holde med RBK. Det gjør vondt, men jeg har ikke noe valg

Leave a comment:

• andgus
    replied
    Jeg må innrømme at jeg tenkte noenlunde det samme som deg. Nå skal det sies at jeg ikke tilhører den generasjonen som faktisk var med da det skjedde. Derfor er det muligens enklere for meg enn mange andre.
    Men uavhengig av historien. Jeg påstår at dette var en smule artig. Kan noen tenke seg en mer intetsigende cupfinale enn Godset-RBK?

Leave a comment:

• Farmor
    started a topic Tid for tilgivelse?

Tid for tilgivelse?

Må tilstå at jeg koste meg da de der vi ikke nevner ved navn slo Godset i kveld. Hvis vi slipper se dem i ligaen, kan vi muligens slutte å ikke glemme nå?
Working...
X