Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål til Ronny Deila

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spørsmål til Ronny Deila

Det blir Deilaften på Bohemen 23. mars. Klokkeslett usikkert foreløpig, men trolig 17-18 en gang.

Fyr løs med spørsmål i denne tråden.
    Joda, det er fortsatt meg, det bare oppstod noen tekniske problemer og jeg fikk tildelt ny profil uten historikken.

Kjære Ronny,

På Vg Fantasy er det kun lov å putte 3 spillere fra Vålerenga.
    Hvem skal jeg putte og hvorfor?
    Ps. Det blir veldig dårlig stemning hvis du benker en av de spillerne uten å si ifra på forhånd.

Comment

Dette blir bra! Gleder meg Blir det lagt ut noe info på klubbens hjemmeside ?

Spørsmål:
      1. Hvordan foregår egentlig en spillerovergang? (for eks når vi skal hente en midtstopper).
      2. Er en av fjorårets beste forsvarspillere i TL William Troost-Ekong aktuell for VIF?
      3. Hvor langt har dere kommet i prosessen ved ansettelse av en ny sportsdirektør?

Comment

Har også et spørsmål ang. spilleroverganger. Hva tenker klubben når det kommer til speider kontra det å ha spillere på prøvespill. Ser de større nytte i det å se de over flere treninger kontra det å speide de over lenger tid?

Comment

Klanen med sak!

Comment

Hvilken NORSK keeper ( i TL ) ville du hatt om du kunne velge fritt?

Comment

No offence, men jeg er nysgjerrig; om det ikke signeres en stopper og Nakkim/JTN blir skadet/suspendert samtidig, hvordan ser da stopperparet vårt ut?

Hva tenker du om venstrebackposisjonen? (Styrken, bredden, sårbarhet)

Comment

1. Det sies at presset på spillere og ledere i Vålerenga er ulikt og større enn noe annet i Norge. Er det på noen som helst måte sammenlignbart med presset i Celtic? Merker du noe press?

2. En rekke av Vålerengas spillere har vær mye skadet de siste sesongene. Hva er annerledes i trening og restitusjon for å få ned skadefrekvensen nå?

3. Hvordan vektlegger du trivsel og samhold i spillergruppa i forhold til å skulle prestere opp mot maksimalt over lang tid?

4. Vil det faktum at vi skal flytte til ny stadion midt i sesongen ha noen innvirkning på det mentale aspektet til spillerne? Er det i så fall med negativt eller positivt fortegn?

5. Støtte fra tribunen i kampsituasjon. Hvordan kan vi supportere støtte laget på best mulig måte? Er det ting vi ikke bør gjøre?

6. Si den første setningen i Vålerenga Kjerke.

7. Hvordan bevarer man toppform best mulig over lang tid?

Esp1
                Ei kasse, er passe!!

Comment

Er det et ønska fra Vålerenga at Klanens Webradio ikke streamer kampen på lørdag, siden kwr ikke får transport med spillerbussen? Supporterbussen kommer nemlig fram så seint at vi ikke rekker å få streamen opp i tide til kampstart.
                  in Absinthia

Comment

Working...
                  X