Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen.no og andre supporternettsteder

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arvegods View Post
    Da trenger jeg råd, hjelp, bistand what ever. Jeg har kjøpt android tlf (huawei seff) MEN jeg blir avvist når jeg skal logge meg på VPN står det at brukernavn og passord er opptatt? Jeg får altså ikke logget meg på tlf som med pc !
    takker for tips i sakens anledning hvis noen kan hjelpe, jeg gidder ikke opprette ny bruker på tlf da det skal holde med en profil!
    Jørn, dette høres ut som noe du kan hjelpe til med å fikse?

SupportDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Hva er det her for noe? Og hvorfor skal Klanen bidra til å gjøre medlemme sine til et produkt?

Vet ikke hva idéen bak filmen er, men hvis det er i de baner jeg tenker, så er det lite fordelaktig for å trekke nye, unge supportere på kamp. Ikke all PR er god PR...

Fra facebook:
      Klanen.no
      39 min ·
      I matchen mot Stabæk skal det filmes litt for en humorserie på NRK.
      De trenger folk som kan være der fra 17:00, og folk som kan være igjen ca. 30 minutter etter kampen. Det skal fimes heiarop, jubel og generelle stemningsbilder. Filminga skal foregå på Vestbredden.
      Det er behov for mange statister. Hvis du kunne tenke deg å stille, så legg igjen en mailadresse i kommenterfeltet eller ta kontakt på nummeret under.
      Kontaktperson: Synne R. Krumins, 45261764.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Jørn, dette høres ut som noe du kan hjelpe til med å fikse?

SupportDuck.
        Da er problemet løst gitt....
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Working...
        X