Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningen mot Tromsø

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningen mot Tromsø

Syntes det var ganske tamt i Cola idag når man tenker på kampforløpet og hvor mange som stod der i dag. Det var jo nesten ingen som sang på felt G. Jeg stod i trappa mellom G og H, og det meste av lyden kom fra F. "Oslo by" var veldig tam. Gikk 2 runder før F sang alene. Samme med "Shalalalala". "Olé"-sangen funka vel greit i forhold til hvor ny den er, men igjen var det F som stod for synginga.

La merke til veldig mange rundt meg som tydeligvis ikke er så ofte på kamp (Folk som helt sikkert ikke har sesongkort). Irriterende å se et helt felt midt i Cola som står med henda i lomma mesteparten av kampen.

Jeg vet at det er satt litt på spissen dette, for det var jo tross alt flere enn F som sang, men jeg syntes stemningen var veldig skuffende til å være på en så bra dag. Og hvorfor sang vi ikke "Vålerenga Kjerke" i mørket på Ullevål? Det ville jo vært vakkert! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Håper virkelig det blir sangkontrakter i Cola også neste år. Det trengs...

Mjerda

Re: Stemningen mot Tromsø

Sitat: Den man, 06 november 2006 00:21 skrev Mjerda:

> Syntes det var ganske tamt i Cola idag når man tenker på kampforløpet og hvor mange som stod der i dag. Det var jo nesten ingen som sang på felt G. Jeg stod i trappa mellom G og H, og det meste av lyden kom fra F. "Oslo by" var veldig tam. Gikk 2 runder før F sang alene. Samme med "Shalalalala". "Olé"-sangen funka vel greit i forhold til hvor ny den er, men igjen var det F som stod for synginga.

>

> La merke til veldig mange rundt meg som tydeligvis ikke er så ofte på kamp (Folk som helt sikkert ikke har sesongkort). Irriterende å se et helt felt midt i Cola som står med henda i lomma mesteparten av kampen.

>

> Jeg vet at det er satt litt på spissen dette, for det var jo tross alt flere enn F som sang, men jeg syntes stemningen var veldig skuffende til å være på en så bra dag. Og hvorfor sang vi ikke "Vålerenga Kjerke" i mørket på Ullevål? Det ville jo vært vakkert! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

>

> Håper virkelig det blir sangkontrakter i Cola også neste år. Det trengs...

>

> Mjerda

Syns det var brukbart på bredden i dag. Etter at det har kommet opp punche folk de siste matcha, har det tatt seg opp drastisk. Fortsatt noen "kaffedrikkere" og folk som ikke har "a fucking clue". Men etter sangkontraktene blir det bra. Da er alle "fritt vilt" http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Bredden 2007 bring it on.

Dorian, klar til kamp igjen i Vålenga
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Stemningen var fin den synes jeg. Bra leven og trøkk i perioder.

MEN - Da er det vel offisielt at vi har begynt å bøffe sanger fra våre kjære uvenner på Åråsen. Det er vel ca. så lavt man kan synke. Ole Ole Ola eller hvordan den går er sangen jeg tenker på... Stusselig.

Dessuten husker jeg en gang da Lars Bohinen spilte for Lillestrøm. Sangen hans hos Bøffla gikk på melodien til "No limit". Jeg husker jeg lo godt og tenkte at det kommer aldri til å skje hos oss.

Men visst jaggu. Plutselig var den tilbake for Glenn Roberts. Jeg merka at jeg rødma. Flaut...

Men hvis det er slik at vi synes de er blitt så flinke på Romerike at vi trenger å stjæle sangene deres, så er jo det synd. Tidligere så var det jo slik at de stort sett tok etter oss. Den tid er tydeligvis forbi...

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Ja klart, når kanaris sang den for 10 år siden så er den fredet... Det er vel ikks så mange som husker det lenger heller så spiller det noen rolle?

Er ikke så veldig glad i tromme-sangen til lsk heller men vi stjeler fra samme kilde så tror ikke lsk kan klage så høyt.

Comment

Var vel ikke sååå ille i går, var det? Bredden var jo frisk i går, og cola var som vanlig. Tok ikke helt av desverre, men jeg synes ikke det var værre i dag enn andre ganger. Samma gamle utenfor F/G feltet på Cola. Helt dødt. Kom litt sent og måtte stå i trappa. Bak meg stod noen turister som hele tiden spurte kompisen hva vi sang. På F/G feltet så jeg mange som stod med henda i lomma uten å synge. Det gjør meg forbanna, ettersom jeg har plass der... Nå må faenmeg vaktene sjekke hvilken side folk går til opp trappa snart, eller så må vi få en trapp opp til sangfeltet. Litt for enkelt å snike seg inn dit nå...

Ole sangen er vel ikke så dum? Litt trøkk i den i allefall http://www.klanen.no/snakk/images/sm..._surprised.gif)

Comment

Så kampen på TV, og der virket stemningen upåklagelig, men det kan jo ha med plassering av mikrofoner og slikt å gjøre. Men skikkelig trøkk blir det ikke før "kom igjen enga". "I Oslo By" for eksempel, hører man ikke i det hele tatt. Men vi synger kanskje ikke for TV publikumet?

Comment

Trøkket var som vanelig, bare en ting jeg la spessielt merke til!! Det var at mange (inkludert megselv) sto og sang alerede 35min før kamp start, det er ikke ofte det skjer på hjemme bane!

La også merke til vaktene som gikk opp og ned i trappa og skulle sjekke billetter, det funka sånn cirka til det var en halvtime igjen, da var det blitt så mye folk at han ikke hadde styring på en dritt kan man vel tørre å påstå http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif
              FuCk Lyn Oslo

Comment

Sto sån ca på midt på felt H, der var det mange som sang. Så rundt meg og så mange som åpnet kjeftet. Trøkket bra derifra synes da jeg.

Oslobajas

Comment

Sitat: Den man, 06 november 2006 07:59 skrev Disig:

> På F/G feltet så jeg mange som stod med henda i lomma uten å synge. Det gjør meg forbanna, ettersom jeg har plass der... Nå må faenmeg vaktene sjekke hvilken side folk går til opp trappa snart, eller så må vi få en trapp opp til sangfeltet. Litt for enkelt å snike seg inn dit nå...

>

> Ole sangen er vel ikke så dum? Litt trøkk i den i allefall http://www.klanen.no/snakk/images/sm..._surprised.gif)

>

---------------

Da det var ca 1 time igjen til kampstart fikk de som sjekker sesongkortene på felt F noen Hafslund-vakter til å passe på at det ikke sneik seg noen inn på feltet som ikke hadde noe å gjøre der. Til tross for at disse vaktene var en smule slappe til tider, var det nærmest umulig å snike seg inn uten gyldig sesongkort.

Og jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men olé-sangen funka jo faktisk greit.

Comment

Jeg så flere folk bli sendt tilbake til sidene av vaktene, så det funka iallefall bedre enn tidligere. Trøkket virka bra, men jeg syntes vi hadde en periode mitt i kampen (slutten av førsteomgang?) som var prega av nervøsitet. Da var det vanskelig å få med seg folk rundt...

Jeg løp litt mellom Cola og VB rett før kampstart (jeg sto altså ikke blandt sangere da) og da virka trøkket veldig bra til tider. Fikk grøsninger
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den man, 06 november 2006 03:35 skrev Grim:

> Ja klart, når kanaris sang den for 10 år siden så er den fredet... Det er vel ikks så mange som husker det lenger heller så spiller det noen rolle?

>

> Er ikke så veldig glad i tromme-sangen til lsk heller men vi stjeler fra samme kilde så tror ikke lsk kan klage så høyt.

----

Jeg snakker ikke om at den er fredet fordi Fugla sang den for ti år siden. Jeg snakker om at den er håpløst pinlig. Det var den for ti år siden. Det er den nå.

Men den Ole Ole Ola-sangen har vi bøffa nå, og det er trist. Det burde vi holde oss for gode for...

Comment

Olé-songen har i så fall bøfla bøffa frå *oss*.

Comment

Ble ikke den sunget mot stabæk i en treningskamp lenge før bøffla tok den?
                          "Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-

Comment

Den Glenn Roberts-sangen er også en "gammel slager"
                            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den man, 06 november 2006 12:51 skrev Erlink:

> Den Glenn Roberts-sangen er også en "gammel slager"

----

Når ble den en "gammel slager"?

Da Bøffla sang den til Bohinen?

Comment

Working...
                              X