Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningen mot Tromsø

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blør For Enga
    replied
    Re: Stemningen mot Tromsø

Syns det var bra trøkk.Særlig hvis du tenker at vi lå under 1-0 i 15 min

Leave a comment:

• Mjerda
    replied

Sitat: Den man, 06 november 2006 19:26 skrev Erlink:

> felt f og g er ett sammenhengende felt. Stusser over att mange mener en av dem er bra når mesteparten av sangerne står midt mellom disse

Ja, det er sammenhengende, men det later til at det er best stemning på felt F (Gamle UE). Dersom sangerne står på midten, er "sangfeltet" fryktelig smalt, for det var langt mellom trappa der jeg stod og sangsentrum! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Mjerda

Leave a comment:

• Sasukhan
    replied

"Kom igjen Enga!" gir alltid så sinnsykt mye trøkk!

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

felt f og g er ett sammenhengende felt. Stusser over att mange mener en av dem er bra når mesteparten av sangerne står midt mellom disse

Leave a comment:

• Mjerda
    replied

Sitat: Den man, 06 november 2006 09:03 skrev cossie3:

> Sto sån ca på midt på felt H, der var det mange som sang. Så rundt meg og så mange som åpnet kjeftet. Trøkket bra derifra synes da jeg.

>

>

Ja, det er kanskje jeg som er for kritisk. Etter hver kamp jeg har sett i år, har jeg klaget på stemningen, mens de jeg har stått sammen med har syntes det har vært ganske bra til tider.

Men "I Oslo by" var virkelig tam i går. Var den ikke? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

Jeg står vanligvis på felt H og har alltid drømt meg bortover mot felt F der lyden kommer fra. Har også alltid trodd at felt G var med på moroa, men i går hørtes det ut som det var bedre på felt H enn på G.

Problemet mitt er nok at jeg blir lett forbanna når jeg ser folk med kjempeplasser midt i Cola med lukket kjeft i 80 minutter. Etter å ha sett mange nok av disse, tror jeg nok stemningen kanskje var dårligere enn det som er sannheten...

Uansett synes jeg man kan forvente litt mer av en sånn kamp som i går, så jeg er uansett litt skuffa. Må være lov til å sette høye mål? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif Håper sangkontraktene hjelper neste år. Gleder meg allerede!

Mjerda

Leave a comment:

• Esp1
    replied

Bernt Hulsker hadde også denne.

Mannen hadde flere sanger enn kamper for Enga!

Tilbake til topic:

Jeg synes vestbredden til tider fungerte utmerket i går. Jeg hadde rett og slett en stor kampopplevelse i går!

Espen

-limitless

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Jeg er overbevist om at det er mulig å finne på en bedre sang, men jeg gidder ikke. Derfor klager jeg heller ikke. Den er helt grei, og ferdig med det.

For å holde oss On-Topic. Hva gjorde sangen med stemningen i går?

Leave a comment:

• Rust
    replied

Sitat: Den man, 06 november 2006 14:47 skrev viffvoff:

> Og jeg må jaggu si at det er en skikkelig artig tullesang. Kanskje man burde slutte å tulle og muligens finne noe annet å synge til Glenn?

Første gang jeg hørte sangen begynte jeg å le, i likhet med mange andre rundt meg. Nå synger jeg den med et glimt i øyet. Ser ingen grunn til å bytte, med mindre noen finner på noe virkelig genialt.

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

gammel slager i gåseøyne. Jeg moret meg litt med språk samtiodig som jeg påpekte at dette langt i fra er første gang låta har blitt brukt. en faktapresisering intet mindre.

Foreslår at du lager en fet sang til ham, forteller alle du kjenner som synger bra om den og starter den for å se om den funker.

"Kan det være nødvendig å være så sint?" - Knudsen & Ludvigsen

"Kan det være nødvendig å tolke alt feil?" - Erling Rostvåg

Leave a comment:

• viffvoff
    replied

Sitat: Den man, 06 november 2006 13:53 skrev Erlink:

> Vi har syngi den mesteparten av denne sesongen. Hence anførselstegnene. Den har blitt flira over mange ganger og starta mest som en tullesang. Jeg syns det er rart at du reagerer først nå.

---

Så det gjør den til en "gammel slager"?

Det er vel kanskje så lite som skal til.

Og jeg må jaggu si at det er en skikkelig artig tullesang. Kanskje man burde slutte å tulle og muligens finne noe annet å synge til Glenn?

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Vi har syngi den mesteparten av denne sesongen. Hence anførselstegnene. Den har blitt flira over mange ganger og starta mest som en tullesang. Jeg syns det er rart at du reagerer først nå.

Leave a comment:

• viffvoff
    replied

Sitat: Den man, 06 november 2006 12:51 skrev Erlink:

> Den Glenn Roberts-sangen er også en "gammel slager"

----

Når ble den en "gammel slager"?

Da Bøffla sang den til Bohinen?

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Den Glenn Roberts-sangen er også en "gammel slager"

Leave a comment:

• doriani
    replied

Ble ikke den sunget mot stabæk i en treningskamp lenge før bøffla tok den?

Leave a comment:

• Magnus
    Guest replied

Olé-songen har i så fall bøfla bøffa frå *oss*.

Leave a comment:

Working...
X