Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningen mot Tromsø

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Stemningen mot Tromsø

Personlig synes jeg det var god stemning mot Tromsø. Det beste var kanskje helt på begynnelsen, da vi dro igang den "lølølølølø"-sangen (vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den) og både Cola og Bredden hoppet som bare det. Det satte standarden, og var en herlig start på kampen.

Comment

du tenker på "ingen tråder holder meg...."

(navnet kommer av Pinnochio-sangen "I have no strings to hold me down")
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Ok. Takk for den oppklaringen. Da vil jeg heretter la den gå under navnet Pinocchio-sangen http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Synes også at det var bra trøkk, som vanlig sang jeg meg hes og sår i halsen. Står ganske langt opp/bak på felt F og synes det trøkket bra oppunder taket der. Klart at det blir bra akkustikk under der, men... Jeg digget hele søndagen, bra kamp, bra klan, og bra hyllest til gutta...

Meeeeen... Når vi er inne på dette med vaktene. Kan noen svare meg på hvorfor de tre bakerste radene blir holdt av til en gruppe Klansfolk? Og hvordan klarer de å få med seg en hel masse glass-ølflasker inn? de knuste jo flasker som bare det bak der, hørte det klingra i glass og ett par av dem ble ganske så drita mens de sto bak der... Er det sånn vi vil ha de på tribunen? Ikke sang de, sto bare og slang med leppa og gjorde narr av sangene andre sang...
          Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

At noen holder av plasser til andre kompiser må man nesten regne med. Selv var jeg glad for å kunne trenge meg inn i midten 5 min etter kampstart, da jeg kom joggende fra bredden etter å ha bedrevet spillopper der. Men var det vaktene som holdt av plassene, mener du?

Ølflasker kommer vel stort sett av hva folk klarer å smugle forbi security. Vet at det sirkulerer en del små minibarflasker med sprit, men så lenge folk synger gir jeg ærlig talt F***. Dem om det.

Faen, ass.. jeg er hes enda og blir erta for min "utagerende festing" på jobben. Dem skjønner ikke at det tar på å synge http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Sitat: Den ons, 08 november 2006 13:15 skrev Erlink:

> At noen holder av plasser til andre kompiser må man nesten regne med. Selv var jeg glad for å kunne trenge meg inn i midten 5 min etter kampstart, da jeg kom joggende fra bredden etter å ha bedrevet spillopper der. Men var det vaktene som holdt av plassene, mener du?

>

> Ølflasker kommer vel stort sett av hva folk klarer å smugle forbi security. Vet at det sirkulerer en del små minibarflasker med sprit, men så lenge folk synger gir jeg ærlig talt F***. Dem om det.

>

> Faen, ass.. jeg er hes enda og blir erta for min "utagerende festing" på jobben. Dem skjønner ikke at det tar på å synge http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Greit nok at man holder av plassen til en kompis lissom, gubbelure holder av plass til meg mens jeg leverer unga på MK også, men jeg fikk beskjed om: at dissa tre radene er holdt av til oss", det er det jeg lurerpå, og det var flere ledige plasser blandt dem under kampen...

Du er ikke alene om fortsatt å være hes...

Comment

Sitat: Den ons, 08 november 2006 12:16 skrev Vål'enga-tuppa:

> Meeeeen... Når vi er inne på dette med vaktene. Kan noen svare meg på hvorfor de tre bakerste radene blir holdt av til en gruppe Klansfolk? Og hvordan klarer de å få med seg en hel masse glass-ølflasker inn? de knuste jo flasker som bare det bak der, hørte det klingra i glass og ett par av dem ble ganske så drita mens de sto bak der... Er det sånn vi vil ha de på tribunen? Ikke sang de, sto bare og slang med leppa og gjorde narr av sangene andre sang...

Kan du snakke om Ultras Oslo/Ultrasbussen, mon tro? Mulig jeg tar feil her, men jeg tror de pleier å ha de øverste radene ytterst på felt F/G reservert. Har stått i nærheten av dem flere ganger og aldri opplevd det som noe problem.

Comment

Sitat: Den ons, 08 november 2006 15:03 skrev Rust:

> Sitat: Den ons, 08 november 2006 12:16 skrev Vål'enga-tuppa:

>

> > Meeeeen... Når vi er inne på dette med vaktene. Kan noen svare meg på hvorfor de tre bakerste radene blir holdt av til en gruppe Klansfolk? Og hvordan klarer de å få med seg en hel masse glass-ølflasker inn? de knuste jo flasker som bare det bak der, hørte det klingra i glass og ett par av dem ble ganske så drita mens de sto bak der... Er det sånn vi vil ha de på tribunen? Ikke sang de, sto bare og slang med leppa og gjorde narr av sangene andre sang...

>

>

> Kan du snakke om Ultras Oslo/Ultrasbussen, mon tro? Mulig jeg tar feil her, men jeg tror de pleier å ha de øverste radene ytterst på felt F/G reservert. Har stått i nærheten av dem flere ganger og aldri opplevd det som noe problem.

>

>

Kan godt være. Syntes han som svarte meg var sur og litt frekk, men jeg bryr meg ikke nevneverdig om det. Jeg skulle bare videre bortover fordi gubbelure hadde holdt av lengre bort. Bare lurte på hvorfor en gruppe kan holde av rader på ett felt hvor det er ikke er faste plasser... Ikke noe problem annet enn at jeg synes knuste ølflasker hører andre steder til enn på en fotballtribune...

Comment

Jeg og noen kamerater har ses.kort på bredden men kjøpte billetter i cola for å være med på det som skjer der. Virker jo alltid så bra når vi hører cola fra bredden. Men vi fikk billetter på felt D, men ja.. gikk litt bortover. Kom på felt E, og jeg blei overraska over hvor få som sang der. Ingen av dem rundt oss sang. Eller han ene bak oss sang, men ellers var det slapt. På oslo by sangen så er alle med på kano delen, så når sangdelen kommer er alle helt stille, og vi hørte bare syning fra de bakerste rekkene og fra sidene.. Trodde det var flere som var med litt uttover sidene der. Men ja, vi var hvertfall med og sang av full hals. Blir cola neste år for oss http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Kanke du/dere sørge for å få med dere daukjøttet på det feltet? Så blir trøkket mye sterkere neste år.

Comment

Joda kan selvfølgelig prøve det. Men etter noen håpløse forsøk på bredden, hvor man spør folk om å bli med å synge, og du bare får dritt tilbake, så blir du litt mer forsiktig med å blande deg borti andres engasjement..

Comment

Working...
                        X