Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

noen som har idè om hvor årets tur går?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• noen som har idè om hvor årets tur går?

lurer fælt. har barn, og dama er alltid med så det kreves god planlegging og dra på tur, derfor lurer jeg allerede nå.

Re: noen som har idè om hvor årets tur går?

Årets tur er til Tromsø hvis jeg ikke husker fullstendig feil. Tromsø 16. juli blir kjempetur!
    Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Vi klarte ikke å skaffe nok plasser & fly til å gjøre Tromsø til årets tur, så årets tur blir Rosenbor første helg i august. Styret håper imidlertid at flest mulig drar til Tromsø og alle andre steder også.

Comment

Er det ikke dumt å legge årets tur til et sted hvor det uansett reiser mange og blir god oppslutning? Hvor mange hadde dratt til Ålesund om det ikke hadde vært årets tur? Garantert ikke så mange som var der.

Ikke det at jeg har noen bedre forslag til tur men http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Hvis vi ved å legge årets bortetur til kan få flere billetter og muligens fylle nedre bortesving slik Zenith gjorde under UEFA bør dette bli en kjempetur- dette også..

C.

Comment

Kan jeg og en venn på 15 år bli med på årets tur? eller er det abre 18år +++ ?

Comment

Det er ingen krav om å være 18 år for å være med på våre turer.

Comment

Working...
              X