Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strategidokumentet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strategidokumentet

Selvfølgelig er det semantikk og flisespikkeri, og alle forstår hva som menes - men jeg klarer ikke la være:

"Vi har sett en negativ utvikling som f.eks bråk/aggresjon i den ene ytterkanten og total passivitet på tribunen i den andre. Dette skal stoppes [..]"

Hvordan stopper man passivitet? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Re: Strategidokumentet

Sitat: Den fre, 17 november 2006 09:53 skrev Nesrene:

> Selvfølgelig er det semantikk og flisespikkeri, og alle forstår hva som menes - men jeg klarer ikke la være:

>

> "Vi har sett en negativ utvikling som f.eks bråk/aggresjon i den ene ytterkanten og total passivitet på tribunen i den andre. Dette skal stoppes [..]"

>

> Hvordan stopper man passivitet? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

I dette tilfelle svært enkelt: Vi setter den agressive/bråkete ytterkanten til å vokte på den passive. Vi kjører Haloween-munnhellet "Knask eller knep?" lett omformet til "sang eller deng?" http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Forøvrig flott at man tenker strategisk.

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

"Hvordan stopper man passivitet? "

Ved å aktivisere? Hver man sin badeand foreksempel - da har man noe å holde på med mens man holder kjeft.

Utover det - Kibebe??? Hva i helv...

/RKH

Tøm og røm

Comment

Dette oppfatter jeg som en negativ utvikling av kverulering og aggresjon som bør stoppes.

Spøk til side: Vi satte strek for flisepikkinga på setninger på et tidspunkt, så vi skulle bli ferdig. Regner med at de fleste forstår hva vi mener, selv om vi ikke kommer til å vinne Nobelprisen i litteratur.

PS: Hvis noen ønsker å gi konstruktive tilbakemeldinger på dette, så gjør det på mail styret ÆTT osv., da når det fram til hele styret, ikke bare til de få som leser her.

Comment

Sitat: Den fre, 17 november 2006 10:38 skrev lille i:

> Spøk til side: Vi satte strek for flisepikkinga på setninger på et tidspunkt, så vi skulle bli ferdig. Regner med at de fleste forstår hva vi mener, selv om vi ikke kommer til å vinne Nobelprisen i litteratur.

Nå var jo det akkurat det jeg påpekte da, at alle forstår hva som menes, men at det var en smule (ikke et helt brød) klønete formulert http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hvordan logger man seg inn på medlemssidene a? Vet jo medlemsnr mitt men passord? Har da aldri oppgitt no passord her jeg..

Comment

Sitat: Den fre, 17 november 2006 11:25 skrev Enga19:

> Hvordan logger man seg inn på medlemssidene a? Vet jo medlemsnr mitt men passord? Har da aldri oppgitt no passord her jeg..

Postnummeret ditt, det du er registrert hos Klanen med.

Nesrene @ Twitter

Comment

Ok, takker så mye http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

"Bannere, flagg og andre uttrykk på tribunen skal signalisere støtte til VIF. "

Jeg håper dette ikke betyr at bannere med beskjeder til motstanderen er en uting?
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den fre, 17 november 2006 11:34 skrev Erlink:

> "Bannere, flagg og andre uttrykk på tribunen skal signalisere støtte til VIF. "

> Jeg håper dette ikke betyr at bannere med beskjeder til motstanderen er en uting?

Jeg tipper at en god tolkning av dette vil gå i retning av at opposisjonshets skal komme som et tillegg til, ikke i stedet for, fremheving av egen identitet.

Nesrene @ Twitter

Comment

Nei, det betyr det ikke. Men godt poeng, den setningen kan misforstås.

Comment

Jeg er enig i at tifo først og fremst skal legge vekt på hyllingen av eget lag. Samtidig er det det så finne ett skreddersydd budskap (og form) til hver enkelt motstander som er den største utfordringen, og dermed også på sett og viss "det beste". (vanskelig og få til osv...)

Så formuleringen burde kanskje vært at man gjerne må ytre hva man vil, men at hovedfokus (sesongen oppsummert) skal være på eget lag...
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Hovedpoenget her var vel at fokus skal være på matchen, ikke på sponsorer, politiske budskap eller grupperinger.

Som sagt, veldig fint om de som har tilbakemeldinger kan sende dem på mail (i tillegg til å poste her). Da er det større sjanse for at vi klarer å behandle dem.

Comment

Sitat: Den fre, 17 november 2006 11:34 skrev Erlink:

> "Bannere, flagg og andre uttrykk på tribunen skal signalisere støtte til VIF. "

>

> Jeg håper dette ikke betyr at bannere med beskjeder til motstanderen er en uting?

Klanen kan vel ikke sensurere noen i denne sammenheng, men klubben har vel muligheten?
                            When the facts change, so does my opinon

Comment

Det har med holdninger å gjøre. Og blir holdningene gode nok, så holder det at man bedriver egensensur selv.

Jeg synes det er helt riktig at vi skal framheve Vålerenga og kampen, framfor å framheve seg selv eller de en står sammen med.

Når det gjelder politikk, så tror jeg på ingen måte engangsbanneret til støtte for Austria Salzburg i fjor kommer inn under kategorien vi ikke skal ha med. Det var fokus på ett politisk utsagn og siden har vi vel ikke hatt det, bortsett fra "Reis hjem alle 45" og "Reis hjem som i 1905" mot Stabæk i år.
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X