Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tattovering

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tattovering

Det er mange i klanen som har tattovering.

Noen som har tips om hvor det beste stedet er å få en vålerenga tattovering?

Re: Tattovering

I nakken er fett..

Eller så har du jo en standar som er ved skuldren på overarmen eller på underarmen !

det er de stedene jeg kan tenke meg!
    Take \'em all, take \'em all

Put \'em up against a wall and shoot \'em

Short and tall, watch \'em fall

Comment

Sitat: Den tir, 28 november 2006 14:29 skrev Zpider:

> I nakken er fett..

>

> Eller så har du jo en standar som er ved skuldren på overarmen eller på underarmen !

>

> det er de stedene jeg kan tenke meg!

Sikker på at ikke vedkommende som startet denne tråden var på jakt etter anbefalinger på tattoveringssjapper?? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Hva med en svær en i panna? Det har jaffal jeg. Ta kontakt under neste kamp hvis det er noe du lurer på.

Comment

Sitat: Den tir, 28 november 2006 14:07 skrev kenta27:

> Det er mange i klanen som har tattovering.

> Noen som har tips om hvor det beste stedet er å få en vålerenga tattovering?

Tja, 'beste' er vel vanskelig å avgjøre, jeg kan kun referere til den sjappa jeg fikk det gjort. Jeg tok min hos Nick på Bad Boys Head and Tattoo Shop i Toftesgate ved Birkelunden på Grünerløkka og det ble bra. Nick er en bra fyr. Spør om han kan sette på noe Dropkick Murphys mens du er under nåla og han kommer til å få tårer i øynene - han har tross alt 'Loud and Proud' tatovert på halsen...

Det hele kommer litt an på hva du er ute etter og hvor detaljert du vil ha det.http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Hvis det er første gang du skal tatoveres kan jeg også avlive den myten om at det er vondt. Det er det nemmelig ikke...

/KK

Comment

det kommer vel litt ann på? nå aner jeg hvor mange tattoveringer du har, men skal du ta ned over ribbeina f.eks er ikke det digg. selv har jeg en enga tattis på magan, syns det gikk helt greit. var ikke så vondt http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Sitat: Den ons, 29 november 2006 18:23 skrev brekke:

> det kommer vel litt ann på? nå aner jeg hvor mange tattoveringer du har, men skal du ta ned over ribbeina f.eks er ikke det digg. selv har jeg en enga tattis på magan, syns det gikk helt greit. var ikke så vondt http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Joda, klart det finnes grader av smerte. Generelt kjennes det best der huden er tynnest eller der det er kortest avstand til ben og nerver - så magan er et relativt trygt område for tatoveringer i klansmiljøet;-) Adrenalin er vel også et smertestillende middel, så det 'lønner' seg sikkert å grue seg litt...

Comment

Mente du ikke tatoveringssjapper?

Jeg syns også det hadde vært interessant.

Har vurdert å ta tatovering selv i snart 9 år, men ennå ikke hatt guts til det fordi jeg er redd jeg vil bli skuffa.

Har sett så mange stygge VIF-tatoveringer.

Jeg vil ha en simpel VIF-logo, men det ser ikke ut til at de er "simple" for de som tatoverer....
                E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

House of pain er bra, en kompis av meg fikk en flott tattis der. Ikke logoen, men dog.

Selv har jeg latt min kropp besudle på Odins merke utenfor bymurene. Dyktig artist, kjip plass å reise til.

Uten at jeg skal påberope meg utstrakt kunnskap om temaet har jeg hørt følgende påstand:

VIF-logoen krever så mye farge, spesiellt om man skal ha litt størrelse på den, at det er vanskelig å få fargen jevn første gangen. Oppfarging etter kort tid må forventes. Man skal angivelig også forvente att oppfargingen ikke skal koste noe særlig.

www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                  Glemmer passordet mitt...

Comment

Oppfarging bør være inkludert i prisen man får oppgitt første gang - i alle fall hvis den trengs innen kort tid.

Comment

En bra tatto sjappe er supertouch på Grunerløkka , prøv og ring 22 37 93 00 og spør etter Nico. Eller sjekk ut http://supertouchtattoo.com/ , han kan anbefales og har holdt på lenge.

Comment

Det er jo en dame så vidt jeg har fått med meg som driver/drev med tattoveringer. Noen som kjenner til om henne fortsatt holder på?

ellers så takker jeg for mange svar.

Blir det for dumt å ha en av de som ligger på klanen.no?

Comment

Sitat: Den tor, 30 november 2006 13:16 skrev kenta27:

> Det er jo en dame så vidt jeg har fått med meg som driver/drev med tattoveringer. Noen som kjenner til om henne fortsatt holder på?

>

Tipper at du tenker på henne http://www.isaesasi.com/

Hun har egen VIF-avdeling i galleriet.
                          mvh

Ogni M

Comment

Det er IKKE god folkeskikk å stjele andres tato-motiver. Fyfy!

(med mindre det er en rein logo da, det har ingen monopol på)

Comment

Jeg også har tatt tattisen på Odins merke uttafor byen. første tattisen vel å merke, den blei ganske bra. Så odins er et ok sted=) (hvis du gidder å reise til spedaLSK land..)

The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                              -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Working...
                              X