Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansropet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klansropet

Står i nye klansropet at de skal begynne å belønne leserbrev som kommer på trykk med gavekort i sjappa...

Nå har jeg sendt utallige innlegg til klansropet over tid som ikke har kommet med, så jeg er spent på hvem og hva som kommer igjennom nåløye senere http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif) !

(ja, jeg har fått med noen også, for å nyansere litt)

Jeg er ihvertfall veldig usikker på om det er dette klansropet folk vil ha, siden alle de jeg prater med synts det blir kjedligere og kjedligere og tørrere og tørrere..., og de samme folkene skriver om akkurat det samme HVER gang...

Og hvis det er flere i samme situasjon som meg, som skriver men ikke får med, så er det kanskje ikke rart vi må lese om akkurat det samme hele tiden ?

Hvorfor spørre om innlegg når det kun er folk i den innerste sirkel som kommer med hver gang ?

Er det gutteklubben grei som sitter å bestemmer hvem og hva ?

Hvor mye utenomenga stoff skal det være ?

Behøver vi intj med spillere, når vi får akkurat det samme i div aviser - tv og andre ?

Er humor i klansropet like populært som å ha Krekar som nabo ?

etc etc...

Jeg høres kanskje sytete ut siden jeg ikke får med noen innlegg, men jeg synts vi kan ha en diskusjon om ropet når det først er klart, og hva folk generellt mener...

Toy S

Re: Klansropet

Vel, jeg savner den litt mer rølpete humoren som det var mye av før.

Når jeg leser om 14 år gamle jenter som synes det er koselig på kamp (fiktivt eksempel, for ordens skyld) e.l. blar jeg så fort forbi at Lucky Luke ber om autografen.

Comment

Når kommer det nye klansropet?
      You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 14:11 skrev KampenUltras:

> Når kommer det nye klansropet?

Før seriestart.....

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 14:02 skrev Toy S:

> Jeg er ihvertfall veldig usikker på om det er dette klansropet >folk vil ha, siden alle de jeg prater med synts det blir >kjedligere og kjedligere og tørrere og tørrere..., og de samme >folkene skriver om akkurat det samme HVER gang...

Takk for mottakinga... Vi i den nye klansropsredaksjonen er glade for konstruktive innspel.

Meiner du verkeleg at det siste nummeret av Klansropet er heilt likt som dei tidlegare utgåvene?

Artiklane om den moderne fotballen, om supportarstyrte fotballklubbar, om damefotball, VIF 2.. Er ikkje det noko nytt?

> Og hvis det er flere i samme situasjon som meg, som skriver men >ikke får med, så er det kanskje ikke rart vi må lese om akkurat >det samme hele tiden ?

> Hvorfor spørre om innlegg når det kun er folk i den innerste sirkel som kommer med hver gang ?

Lesarinnlegga dine var ikkje gode nok til å vera med i bladet, eg har ikkje lese dei sjølv, men stolar på vurderinga til andre i redaksjonen. Du kan jo eventuelt leggja dei ut på forumet, så kan folk vurdera om vi tok feil.

> Er det gutteklubben grei som sitter å bestemmer hvem og hva ?

Bladstyret avgjer kva som skal med.

> Hvor mye utenomenga stoff skal det være ?

Kva legg du i utanom-Engastoff? Eg trur dei fleste som les Klansropet er opptekne av å lesa om supportarliv og tribunekultur andre stader i verda.

> Behøver vi intj med spillere, når vi får akkurat det samme i div aviser - tv og andre ?

Trur du Harald Aabrekk vert stilt dei same spørsmåla i VG eller Dagbladet? Vi er opptekne av Vålerengakultur og identitet - det svarte Aabrekk mykje interessant om. Men han ville ikkje vorte spurt om det same av alle andre.

Eg meiner gjenomgangen av dei unge spelarane våre var bra - og det var verkeleg ikkje brukt mykje plass på A-lagsspelarane.

> Er humor i klansropet like populært som å ha Krekar som nabo ?

> etc etc...

Eg meiner biletbruk og bilettekst var meir humoristisk enn tidlegare. Gabardinfrakkmannen er morosam, og ting som midtsideplakaten var humoristisk meiner eg. Det var kanskje ikkje ting du lo av, men likevel...

> Jeg høres kanskje sytete ut siden jeg ikke får med noen >innlegg, men jeg synts vi kan ha en diskusjon om ropet når det >først er klart, og hva folk generellt mener...

Det kjem til å skje ein del med ropet framover, så eg håpar folk er med og diskuterer bladet - og sender inn bilete, tekstar, innlegg, tips og idear.

Dei fleste får vel ikkje bladet før til neste veke, så diskusjonen kjem vel med full tyngd då.

Comment

Håper ikke at klansropet blir som kanarifansen's hummer og kanari.

De fokuserer jo kun nesten kun på bilder og farger.

Klansropet burde ikke bli forandret så mye, bra som det er

Comment

Bare for å ta et ex i nye ropet, så har samme mann 2 innlegg på tre sider om akkurat det samme...

Og akkurat det samme som vi har sett før...

Hvor mange ganger er det ålereit å lese om før du hopper over det neste gang ?

Men det virker som de styrer unna ALT som kan minne om humor, og tror at folk heller vil ha spillerintj ol, som folk kan se og høre over alt andre steder, for det meste før ropet..

Klansropet er blitt mer og mer informasjonsblad,og jeg er veldig usikker på om det er KUN det folket vil ha.

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 14:25 skrev Toy S:

> Bare for å ta et ex i nye ropet, så har samme mann 2 innlegg på tre sider om akkurat det samme...

> Og akkurat det samme som vi har sett før...

>

> Hvor mange ganger er det ålereit å lese om før du hopper over det neste gang ?

>

> Men det virker som de styrer unna ALT som kan minne om humor, og tror at folk heller vil ha spillerintj ol, som folk kan se og høre over alt andre steder, for det meste før ropet..

>

> Klansropet er blitt mer og mer informasjonsblad,og jeg er veldig usikker på om det er KUN det folket vil ha.

Kunne gjerne hatt litt drøyere humor, det hadde jeg likt http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 14:20 skrev Magnus:

> Sitat: Den tor, 30 mars 2006 14:02 skrev Toy S:

>

> > Jeg er ihvertfall veldig usikker på om det er dette klansropet >folk vil ha, siden alle de jeg prater med synts det blir >kjedligere og kjedligere og tørrere og tørrere..., og de samme >folkene skriver om akkurat det samme HVER gang...

>

> Takk for mottakinga... Vi i den nye klansropsredaksjonen er glade for konstruktive innspel.

>

> Meiner du verkeleg at det siste nummeret av Klansropet er heilt likt som dei tidlegare utgåvene?

[ikke akkurat ulikt, for å si det sånn]

> Artiklane om den moderne fotballen, om supportarstyrte fotballklubbar, om damefotball, VIF 2.. Er ikkje det noko nytt?

[jo, men vi har lest om en del av dette FØR, og tror dessuten at den gjengse klansmann/kvinne har liten int i hva som foregår ute i europa av ikke engarelaterte ting, og at den lille gruppen som int seg om dette, finner dette selv på nettet rundtomkring]

> > Og hvis det er flere i samme situasjon som meg, som skriver men >ikke får med, så er det kanskje ikke rart vi må lese om akkurat >det samme hele tiden ?

> > Hvorfor spørre om innlegg når det kun er folk i den innerste sirkel som kommer med hver gang ?

>

> Lesarinnlegga dine var ikkje gode nok til å vera med i bladet, eg har ikkje lese dei sjølv, men stolar på vurderinga til andre i redaksjonen. Du kan jo eventuelt leggja dei ut på forumet, så kan folk vurdera om vi tok feil.

[de som har lyst til det kan gjerne maile meg, så de avgjøre om det jeg sendte nå var for dårlig, no problems]

>

> > Er det gutteklubben grei som sitter å bestemmer hvem og hva ?

>

> Bladstyret avgjer kva som skal med.

>

> > Hvor mye utenomenga stoff skal det være ?

>

> Kva legg du i utanom-Engastoff? Eg trur dei fleste som les Klansropet er opptekne av å lesa om supportarliv og tribunekultur andre stader i verda.

>

> > Behøver vi intj med spillere, når vi får akkurat det samme i div aviser - tv og andre ?

>

> Trur du Harald Aabrekk vert stilt dei same spørsmåla i VG eller Dagbladet? Vi er opptekne av Vålerengakultur og identitet - det svarte Aabrekk mykje interessant om. Men han ville ikkje vorte spurt om det same av alle andre.

>

> Eg meiner gjenomgangen av dei unge spelarane våre var bra - og det var verkeleg ikkje brukt mykje plass på A-lagsspelarane.

>

> > Er humor i klansropet like populært som å ha Krekar som nabo ?

> > etc etc...

>

> Eg meiner biletbruk og bilettekst var meir humoristisk enn tidlegare. Gabardinfrakkmannen er morosam, og ting som midtsideplakaten var humoristisk meiner eg. Det var kanskje ikkje ting du lo av, men likevel...

>

> > Jeg høres kanskje sytete ut siden jeg ikke får med noen >innlegg, men jeg synts vi kan ha en diskusjon om ropet når det >først er klart, og hva folk generellt mener...

>

> Det kjem til å skje ein del med ropet framover, så eg håpar folk er med og diskuterer bladet - og sender inn bilete, tekstar, innlegg, tips og idear.

>

> Dei fleste får vel ikkje bladet før til neste veke, så diskusjonen kjem vel med full tyngd då.

[ den gjengse oppfattning er dette blir tørrere og tørrere, og at folk som lager bladet er livredde for å live det opp litt. En behøver ikke akkurat ha bilder av Thoresen som bakside som vi hadde en gang, men å fjerne seg helt i fra alt det gamle tror jeg er helt feil, og ikke det folket vil...]

Comment

Hva med å gjøre innleggene *litt* lesbare?

Comment

Blir ropet på nynorsk?

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 14:44 skrev KampenUltras:

> Blir ropet på nynorsk?

Det kjem i parallellutgåve, 6500 eksemplar på bokmål og 6500 på nynorsk. Så gjeld det å ha flaks, då.

Comment

Hvorfor ikke legge ut det du skrev i forumet, da får jo folk lest det og du får tilbakemelding.

Comment

Folk kan få det på PM eller mail, hvis de vil det, no problems.....

Diskusjonen er generellt om folk vil ha klansropet tørt som nå og informasjonsblekke, og om hvem som bestemmte så stor forandring i fra " gamle dagers " klansrop ?

Er en mellomting fex helt umulig ?

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 15:02 skrev Toy S:

> Folk kan få det på PM eller mail, hvis de vil det, no problems.....

...eller du kan vel putte det på egen side? Du har jo ditt eget hjørne av informasjonsuperhaiveien?

Refusering av skriblerier er vel en relativt subjektiv sak, og noen vil sikkert digge det du skriver - andre ikke.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                              X