Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanskort 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Klanskort 2007

Sitat: Den man, 19 februar 2007 18:45 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den man, 19 februar 2007 16:56 skrev andy:

>

> > >

> > > Men er vel ikke det største problemet i verden, skal nok overleve

> > >

> > > Dorian Stefan

> >

> >

> > Nå prøvde ikke jeg å løse noen verdensproblemer,bare få han som sitter med limtuben til å vise litt måtehold.

> >

> >

>

> Der er jeg absolutt på lag med deg. Administrerende limdirektør var nok litt for raus på limet ja.

>

> Dorian Stefan

--------

Dorian, du som er så glad i plastikk, slutt å klag http://www.klanen.no/snakk/images/sm..._surprised.gif

Det O store trikset er bare å file med en negel under vann http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif og vips så er limet (som holder oss sammen) borte

JosseBasse

Comment

Sitat: Den tir, 20 februar 2007 10:47 skrev Jossi:

> Sitat: Den man, 19 februar 2007 18:45 skrev Dorian Stefan:

>

> > Sitat: Den man, 19 februar 2007 16:56 skrev andy:

> >

> > > >

> > > > Men er vel ikke det største problemet i verden, skal nok overleve

> > > >

> > > > Dorian Stefan

> > >

> > >

> > > Nå prøvde ikke jeg å løse noen verdensproblemer,bare få han som sitter med limtuben til å vise litt måtehold.

> > >

> > >

> >

> > Der er jeg absolutt på lag med deg. Administrerende limdirektør var nok litt for raus på limet ja.

> >

> > Dorian Stefan

> --------

> Dorian, du som er så glad i plastikk, slutt å klag http://www.klanen.no/snakk/images/sm..._surprised.gif

>

> Det O store trikset er bare å file med en negel under vann http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif og vips så er limet (som holder oss sammen) borte

>

> JosseBasse

>

Er glad i plastikk men ikke lim..(Er da ikke Skeidsupporter kan du tenke) http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif

Dorian Stefan
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Men for å si noe om dette med magnetstripen og at det er så dyrt osv. Ta kontakt med feks NITH. Ligger jo i enden av bussterminalen. (Galleriet?)

Har hørt at det var en prosjekt gruppe der som lagde de maskinene som parkeringsfolka her i byen bruker. De små datagreiene dem kan trykke på. Så kunne vel vært mulig å spørre dem om de kunne gjøre noe sånt. Ville vel ikke blitt så dyrt heller ettersom det gjøres via en skole. Dem får jo slike oppgaver hele tiden så hvorfor ikke be dem hjelpe oss.
        IKAROS

Comment

Sitat: Den tir, 20 februar 2007 17:53 skrev superman:

> Men for å si noe om dette med magnetstripen og at det er så dyrt osv. Ta kontakt med feks NITH. Ligger jo i enden av bussterminalen. (Galleriet?)

> Har hørt at det var en prosjekt gruppe der som lagde de maskinene som parkeringsfolka her i byen bruker. De små datagreiene dem kan trykke på. Så kunne vel vært mulig å spørre dem om de kunne gjøre noe sånt. Ville vel ikke blitt så dyrt heller ettersom det gjøres via en skole. Dem får jo slike oppgaver hele tiden så hvorfor ikke be dem hjelpe oss.

Og hvem skal vedlikeholde (og evt. videreutvikle) systemet i ettertid? Ikke si frivillige da, det har vist seg meget vanskelig å få folk til å stille på dugnader av den art hvor enden av "dugnaden" ikke er kjent.

Poenget man må se her er følgende: så fort det viser seg at det i det minste ikke er en økonomisk belastning å sette et slikt system (inkl. både programvare og maskinvare) i drift så vil man med all sannsynlighet gjøre det.

Så kan man selvfølgelig argumentere med at man må investere for så å kunne spare, og det kan man anta at er tatt med i betraktningen i nåtid.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Sitat: Den tir, 13 februar 2007 19:31 skrev lille i:

> Tanken har vært å knytte dette opp mot billettsystemet, så det ikke skal gå an å få kjøpt flere billetter på samme medlemskort. Har man da også sesongkort, får man heller ikke kjøpt billetter til Klansfeltene på hjemmekamper i serien vha medlemskortet. Men dette har vel vist seg mer komplisert enn man hadde trodd...

Jeg er ikke sikker på at det er noen god idé.

Jeg har selv prøvd å frelse venner av meg ved å ta dem med meg på kamp i Klanen, ved å låne dem Klanskortet mitt (jeg har selv sesongkort). Hittil har det ført til at seks av dem (de var 7) har kjøpt seg egne klanskort, fordi de syntes det var utrolig moro. To av dem igjen av kjøpt seg egne sesongkort for tredje året på rad.

Å dra med seg folk som man veit at lager liv og synger med, er en utrolig bra måte å rekruttere dem på. Sannsynligheten for at de blir sugne på "mer" etter den ene kampen og kjøper seg klans- eller sesongkort sjøl er stor, det er i hvertfall min erfaring.

Comment

Måtte bare skyte inn her: Jeg har ikke fått kortet mitt!

La inn et spørsmål i skjemaet på klanen.no, men ikke får svar.

Var også i sjappa for et par uker siden, og de sa det var blitt sendt..

Anyone..?

Comment

Working...
              X