Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Synspunkter på klanen.no og sesongkort

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Synspunkter på klanen.no og sesongkort

Hjelper fett lite å være ung og punch på nett gutten min, må være ung og punch i det virkelige livet også.

Comment

Hjelper fett lite å være ung og punch på nett gutten min, må være ung og punch i det virkelige livet også.

------------

Har fått med meg at forumet tydligvis ikke er rette stedet å ta opp diskusjonen rundt dette http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Skal ta kontakt med klubben å komme med noen kreative innspill.
      Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den ons, 28 februar 2007 16:04 skrev lille i:

> Hjelper fett lite å være ung og punch på nett gutten min, må være ung og punch i det virkelige livet også.

Dette er nok ikke akkurat vondt ment, men en sak som er viktig for klubben VIF. Det må gå ann å stille kritiske spørsmål, uten å bli halshugd frøken I?

Comment

Ingen halshugging, men etter ganske mange år som moderator på dette forumet (jeg må skaffe meg et liv) blir man ganske lei av folk som kommer med kritikk uten å følge opp med action.

Veldig mange folk bruker veldig mye tid på å komme med store planer her inne, uten at nødvendigvis det gjenspeiler seg i hva de stiller opp med i praksis.

Forumet er absolutt til for diskusjoner, men det jeg gjentar til det kjedsommelige er at folk ikke kan forvente seg at det skjer noe fordi man skriver her.

Hvis man henvender seg til styret eller til klanen.no og stiller seg til disposisjon for å starte en slik kampanje får man neppe nei...

Comment

Sitat: Den ons, 28 februar 2007 19:21 skrev VIFpatriot:

> Dette er nok ikke akkurat vondt ment, men en sak som er viktig for klubben VIF. Det må gå ann å stille kritiske spørsmål, uten å bli halshugd frøken I?

>

Vel, jeg må si at trå starter ikke akkurat hadde rette ordlyd med "Jeg synes at klanen.no og styret i klanen har sviktet totalt"

Hvis man ønsker noe forbedret, evt pålegge klanen til å ha ansvar for sessong kort så må slike synspunkter sendes til de som har ansvar for dette, og det er VIF og ikke Klanen.

Men klart man kan ha diskusjon om det, men da bør man ikke starte med slik uttalelse.

Glenn Hillstrand

Comment

Men det er jo mange som er medlem i klanen som ikke er på så mange kamper og da er det jo ikke nødvendig og kjøpe sesongkort.

Vå'lenga ultra

Comment

Som en liten sidenotis, vil jeg påpeke at det er minst en ung og punch i styret. Skikkelig liten er han også. Mindre enn meg.

Hvor går grensa for "ung"?
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den tor, 01 mars 2007 09:14 skrev Erlink:

> Som en liten sidenotis, vil jeg påpeke at det er minst en ung og punch i styret. Skikkelig liten er han også. Mindre enn meg.

> Hvor går grensa for "ung"?

Nå skal man være en smule forsiktig med å påpeke og godta fakta som er presentert her da... Hverken Grønningen, Krystad eller Jermann gikk i bleier når Klanen ble startet, og gjennomsnittsalderen i styret har ikke alltid vært av de laveste.

Klanens suksess som en faktisk ganske så godt drevet organisasjon etterhvert ligger muligens i denne tidvise forgubbingen.

Når det er sagt, en blanding av "unge gæringer" og litt eldre folk med livserfaring, rutine og stabilitet er nok langt nærmere sannheten for en suksessoppskrift.

Så er problemet selvfølgelig balansen mellom forgubbing og adekvat representasjon av unge...

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

hvorfor ligger ikke biletter til vif kamper ute på billetservice i år.. Er det meningen det ikke skal være mulig å kjøpe billeter der til kamper i år? Ser lyn har fått ut til sine kamper. Bare luret jeg http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Tja, hva med å sjekke klanen.no?

Comment

Working...
                      X