Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

busser hjemmekamper

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• busser hjemmekamper

har prøvd og finne noe info om dette, men finner ikke noe.

lurte bare på om det blir busser slik som det var i fjor eller var det for få folk som brukte tilbudet.

tenkte på vestfold bussen.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Re: busser hjemmekamper

Det siste jeg har hørt fra de ansvarlige på Vestfold bussen er at den ruta blir lagt ned.

Dette på grunn av dårligere og dårligere oppmøte utover fjorårsesongen.

Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Sitat: Den tir, 13 mars 2007 22:44 skrev Teern:

> Det siste jeg har hørt fra de ansvarlige på Vestfold bussen er at den ruta blir lagt ned.

>

> Dette på grunn av dårligere og dårligere oppmøte utover fjorårsesongen.

>

>

Det var ikke det som ble sagt på årsmøtet i klanen. I følge Nimo skulle ruta fortsette. Ellers har jeg ingen anelse om saken og henter frakken min nå.

Comment

Buss fra Vestfold til hjemmekampene ja. Det er det kun to mann som kan svare på. Undertegnede samt Knut Erik. Det er vi som står for all det praktiske: Ølsalg, billettsalg, bestilling, påmelding, bussbestilling etc.

Etter to års erfaring står vi igjen med litt blandede inntrykk. Tilbudet er populært på "storkampene" og ved seriestart. Mindre populært i fellesferien og på mandagskamper som begynner kl. 20..

Ja, Klansstyret ønsker at vi skal fortsette og gi tilbudet, men vi er fremdeles i tenkeboksen. Ikke så lenge til riktignok.

Litt snodig er det imidlertid og notere at flere av de som mener at tilbudet må bestå, ofte glimrer med sitt fravær når bussen står på stasjonen.

Vi har tenkt noen alternativer:

1. Vi setter kun opp busser til storkampene

2. Vi setter opp busser som vanlig fra seriestart og evaluerer etter to måneder. Skal - skal ikke fortsette?

3. Vi setter ikke opp busser overhodet.

Vi tar gjerne imot innspill fra lesere av denne tråden. Bruk forumet eller bruk tlf.

Bent: 920 51051

Knut Erik: 920 42296

Bent

Comment

Working...
        X