Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jentene strømmer til Klanen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jentene strømmer til Klanen

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle51332.ece

"Tiden da Vålerengas mest trofaste supporterskare kun besto av menn, er over. "

Flott artikkel... Dere er hjertelig velkommen vi trenger enda flere jenter... ta med veninna di også !!!

....

Tråkk på en KANARI

Re: Jentene strømmer til Klanen

- Jeg hadde aldri fått lov av moren min til å dra på bortekamp med Klanen for noen år siden. Nå er det "in" å være Klan-medlem, og gå i supporterutstyr.

Noe sier meg at denne kommentaren kan, og vil, bli brukt mot oss til Dovre faller.

Comment

Sitat: Den tir, 04 april 2006 11:35 skrev hp29:

> - Jeg hadde aldri fått lov av moren min til å dra på bortekamp med Klanen for noen år siden. Nå er det "in" å være Klan-medlem, og gå i supporterutstyr.

>

> Noe sier meg at denne kommentaren kan, og vil, bli brukt mot oss til Dovre faller.

Og "rightly so" som man sier på Georgisk http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

Dorian Stefan
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den tir, 04 april 2006 11:39 skrev Dorian Stefan:

> Og "rightly so" som man sier på Georgisk

>

> Dorian Stefan

Nå har vel våre motstandere påstått i snart et tiår at det er "in" å være medlem i Klanen. Klanen er i så forstand Norges lengstvarende motefenomen...

Uansett, hvem bryr seg hva bønda sier.

mvh

Ogni M

Comment

Hva så?når mindreverdighetskomplekslagene(les:brann,liin,og lillestrøm)bruker det som hån mot oss,(uten at jeg skjønner hvorfor)så er det jo av ren misunnelse!deres lag vil aldri bli mote!Folk fra andre steder i landet og/eller verden vil selvfølgelig aldri bry seg om disse parentesene av noen klubber.

Disse havrenakkene tenker ikke over at de selv har et favorittlag et annet sted enn kringsjå eller lillestrøm
          Skjalg

Comment

Sitat: Den tir, 04 april 2006 11:35 skrev hp29:

> Noe sier meg at denne kommentaren kan, og vil, bli brukt mot oss til Dovre faller."

Vel, nå er det vel ikke akkurat usant, eller hva?

Comment

Samma om det er in eller ikke, så lenge vi er best.

Jobben vår er å støtte laget, ikke bry oss om hva andre synes

Comment

Nå synes jeg det er bare en posetiv ting at jentene begynner å få øya opp for fotball, hva andre supporter klubber måtte mene er egentlig ett fett, har de motforestilling til det, så forteller det mere om dems uvitenhet og tankegang.
                Glenn Hillstrand

Comment

Tenkte vel mer på kommentaren: det er "in" å være medlem av Klanen?

Ikke tvil om at det fins folk som melder seg inn fordi de syns det er kult og ikke fordi de er lidenskapelig intressert i fotball/Vålerenga
                  Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Sitat: Den tir, 04 april 2006 18:33 skrev Ferr@:

> Tenkte vel mer på kommentaren: det er "in" å være medlem av Klanen?

> Ikke tvil om at det fins folk som melder seg inn fordi de syns det er kult og ikke fordi de er lidenskapelig intressert i fotball/Vålerenga

---

Ryggsekk supporter finnes i alle klubber, og du kan ikke unngå disse.

Om du da ikke begynner å kreve at de skal fremvise x antall billetter fra tidligere kamper før de kan bli medlem.

Glenn Hillstrand

Comment

Sitat: Den tir, 04 april 2006 18:36 skrev Teng:

> Sitat: Den tir, 04 april 2006 18:33 skrev Ferr@:

>

> > Tenkte vel mer på kommentaren: det er "in" å være medlem av Klanen?

> > Ikke tvil om at det fins folk som melder seg inn fordi de syns det er kult og ikke fordi de er lidenskapelig intressert i fotball/Vålerenga

>

> ---

> Ryggsekk supporter finnes i alle klubber, og du kan ikke unngå disse.

> Om du da ikke begynner å kreve at de skal fremvise x antall billetter fra tidligere kamper før de kan bli medlem.

>

>

---

Jeg synes ikke man skal legge så mye vekt på akkurat den lille slengbemerkningen, langt mindre frykte konsekvensene av den. Artikkelen belyste den generelle trenden at jenter strømmer til norske supporterklubber, og at det er "in" å vise at man følger med på fotball generelt. At man bruker Klanen, selve inkarnasjonen på supporterkultur i Norge, som eksempel er da bare naturlig! http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_smug.gif

Comment

Så lenge de bidrar med høysang og godt humør er de velkommen alle sammen!

Gjerne single! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

Espen

-EGGstetiker
                        Ei kasse, er passe!!

Comment

Sitat: Den ons, 05 april 2006 08:13 skrev Esp1:

> Så lenge de bidrar med høysang og godt humør er de velkommen alle sammen!

> Gjerne single! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

>

> Espen

> -EGGstetiker

-------------------------

Forsiktig nå...

Hvis du hadde sett papirutgaven av Aftenposten den dagen, var det forsidebilde av Merete P og Irene (?) i Sjappa som titta fram bak en VIF-gardin el.lign. Overskrifta på siden lød: 'MENN LEVER FARLIG'

Du er advart!

mvh. san Paolo - gift

Comment

Sitat: Den ons, 05 april 2006 15:45 skrev san Paolo:

> Sitat: Den ons, 05 april 2006 08:13 skrev Esp1:

>

> > Så lenge de bidrar med høysang og godt humør er de velkommen alle sammen!

> > Gjerne single! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

> >

> > Espen

> > -EGGstetiker

>

> -------------------------

>

> Forsiktig nå...

>

> Hvis du hadde sett papirutgaven av Aftenposten den dagen, var det forsidebilde av Merete P og Irene (?) i Sjappa som titta fram bak en VIF-gardin el.lign. Overskrifta på siden lød: 'MENN LEVER FARLIG'

>

> Du er advart!

>

> mvh. san Paolo - gift

>

---

Jeg merka meg den, jeg også. Kan vel muligens ha gått litt fort i svingene hos layout-avdelinga, hvis det ikke var ment som en generell advarsel til alle oss hardt prøvede menn.

Og bare pass deg, san paolo; hvem sier at ikke frua overvåker det du skriver på nett? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_uhoh.gif

Comment

Sitat: Den ons, 05 april 2006 17:33 skrev Jan B:

> Jeg merka meg den, jeg også. Kan vel muligens ha gått litt fort i svingene hos layout-avdelinga, hvis det ikke var ment som en generell advarsel til alle oss hardt prøvede menn.

>

> Og bare pass deg, san paolo; hvem sier at ikke frua overvåker det du skriver på nett? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_uhoh.gif

---

hehe, surt at jeg ikke har fått med meg den der, det er ulempen ved å ha fløtta kroppen til england.

men jeg tviler av erfaring, at layout avdelingen har noe ansvar her, men derimot en stressa typograf skulle ikke forundre meg http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Glenn Hillstrand

Comment

Working...
                              X