Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Boikott av Start?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boikott av Start?

Som de fleste sikkert har fått med seg har Start satt opp prisene, det vil nå koste et eler annet sted mellom 220 og 250 (oppgitt ulike priser på ulike steder). Dette er en økning av priser som fra før var latterlige. Begrunnelsen er at det nå er dass og kiosk - som visstnok er av det beste landet har å tilby (!!). Dessuten påstår IK Start at man får landets beste utsikt mot banen fra bortefeltet som er beliggende på nedre terrasse bak mål.

ODD fortsetter en syk prispolitikk. 170 spenn for å stå i en gjørmebakke samt at dassene der er under enhver kritikk. 170,- for dette er ågerpris, og er nesten verre enn prisen i Kristiansand.

ODD er rett og slett frekk. Start juger. Ingen skal komme å fortelle meg at du ser bedre fra svingen på sør arena enn fra VG-svingen. At dass og kioskforhold er markant bedre har jeg vanskelig for å tro.

Spørsmålet er hva man kan gjøre med dette. RBK har gjort det eneste rette: bortefans betaler det samme som RBK-fansen betaler borte. Meget bra tiltak mener jeg, det viser at de tar egne og andres fans på alvor.

Kanskje dette er noe Klanen bør be klubben om å gjennomføre?
    Slaktern

GA member no 12

Re: Boikott av Start?

bruk eksisterende trå om saken

http://www.klanen.no/snakk/index.php...tart#msg_51474
    Glenn Hillstrand

Comment

Working...
    X