Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Problemene er bona/bøndene

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FrankO
    replied
    Re: Problemene er bona/bøndene

140 innlegg om saken her: http://www.klanen.no/snakk/index.php...p;start=0&

Post gjerne innlegge på nytt der.

Leave a comment:

• Medvinden
    started a topic Problemene er bona/bøndene

Problemene er bona/bøndene

Som TIL-fan er jeg overhode ikke overrasket over bråket i Tromsø. Når to grupperingen av tjyvbona møtes og det er alkohol involvert blir det fighting.

Isberget består, i likhet med klanen, av mest tilflyttede tjyvbona. Klanen må gjerne se på seg selv som urbane, men fakta er at de fleste medlemmene er forvirra bønner som tror det er urbant å være med i klanen. Jeg sier ikke at alle i Klanen er bønner, det vet jeg at dere ikke er. Men denne gjengen som lager bråk har ikke mye urbant over seg. Her snakke vi Toten og det som værre er...

Det samme problemet har vi i Tromsø. Isberget har i en årrekke laget kvalme på tribunen. Isbergets medlemmer består av 90% bona fra midt-troms-distriktet. De fleste er kun med for å forlenge helgfylla, og mange har forkastelige holdninger. Bl.a. har det vært kastet bananer etter sorte spillere og Isbergemedlemmer har kommet med trusler mot andre supportergrupperinger i tromsø (bla.a Medvinden som jeg representerer - www.myspace.com/medvinden)

Jeg synes ikke klanen skal ta noe som helst ansvar for denne slossingen. Dette er et oppgjør mellom to franksjoner bønner på bygdefest. I fremtiden... gjør som oss, ikke identifiser dere og spill på lag med bøndene. Alle tar avstand fra Isberget i tromsø, og de har ingen funksjon hverken for klubben eller byen. Det er slik vi liker det her oppe!

Working...
X