Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Årets sesongkort

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Årets sesongkort

Var og henta sesongkortet mitt idag og en ting skuffet meg;

Det sto navnet mitt med sølvskrift. Vi har da tatt GULL for faen.

Kull lay-out sånn ellers

Re: Årets sesongkort

Sammenlign design og utforming på sesongkort og medlemskort.

Gleda meg til å hente sesongkortet men fikk en stor skuffelse. Ser ut som en halvamatørsk 80tallsreklame.
    #Jeg hater Lyn

»thedeeq.com

Comment

Syntes sesongkortet for cola svingen var jævla fint jeg. Ikke enig med deg...

Comment

Det var da svært som du var ute på designkritikkfronten da. Først forumet, nå sesongkortet. Igjen: Det er rimelig meningsløst å si at noe er rævva, uten å påpeke hva som hadde vært bedre. Det er også rimelig meningsløst å si at ting er rævva, hvis man ikke selv har tenkt å bidra med noe for å gjøre ting bedre.

For min del driter jeg langt i hvordan kortet ser ut, så lenge det får meg inn på kamp...

Comment

Sitat: Den fre, 07 april 2006 12:09 skrev lille i:

> Det var da svært som du var ute på designkritikkfronten da. Først forumet, nå sesongkortet. Igjen: Det er rimelig meningsløst å si at noe er rævva, uten å påpeke hva som hadde vært bedre. Det er også rimelig meningsløst å si at ting er rævva, hvis man ikke selv har tenkt å bidra med noe for å gjøre ting bedre.

Dette er et symptom på at ting begynner å gå på skinner, da dukker det opp folk som ikke har noe stort å klage på - ergo er det uvesentlighetene som får unngjelde.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ja... Det kan jeg jo forsåvidt være enig i, så lenge jeg kommer meg inn på kampen så funker jo kortet bra.

Men hvis du ser på medlemskortet, som har et veldig kult design i år. Så synes jeg sesongkortet er forholdsvis tragisk. Flott fyr på bildet da.

Synes kansje kortet skulle vært litt mer likt medlemskortet. Kansje noe å tenke på neste år. Lage et grunndesign, som farges etter hvor du "hører" til. Feks: Rødt på bredden, blått på Gaza osv.

Når det gjelder kritikken av forumdesignet - så henviste jeg også til et forum hvor innholdet er det viktigste. Men for at man skal få innholdet godt frem, trengs det god design...
            #Jeg hater Lyn

»thedeeq.com

Comment

Sitat: Den lør, 08 april 2006 11:47 skrev DezQuetoz:

> Synes kansje kortet skulle vært litt mer likt medlemskortet. Kansje noe å tenke på neste år. Lage et grunndesign, som farges etter hvor du "hører" til. Feks: Rødt på bredden, blått på Gaza osv.

>

Nei, det er ikke noe å tenke på til neste år. For i så fall ender du opp med at mange forsøker å gå inn på Ullevaal med medlemskortet.

Sesongkortene har for øvrig fire forskjellige design i år, etter tribune: Vestbredden, Cola, Hafslund og VG øvre. I tillegg er det forskjellige farger (lys og mørk grønn, lys og mørk lilla, lys og mørk blå, hvit, rød og svart) på baksida for å vise hvilket felt du hører hjemme på.

Altså: Praktisk anvendelse har vært viktigere enn estetikk, selv om jeg også mener det er fine kort.

Mens Sjappa og Vif selvsagt står for sesongkortene er det like selvsagt Klanen som utformer medlemskortene. I år var det en konkurranse som avgjorde hvordan medlemskortet ser ut.

Veggur lagde forsida, mens Steinar Jensen i tifogruppa har tatt bildet som er på baksida. Jeg har plassert teksten over det bildet for å få nødvendig informasjon inn på kortet.

Comment

Mitt sesongkort er kjempefint!

Er ikke akkurat som dere skal feste det med superlim i panne.. Om du skjemmes så kan du jo sende inn forslag til 2007 sesongen?

forøvrig gliste jeg frekt når jeg så bilde av kjettan på mitt kort, det oste av glede, lykke og suksess..

fred ut
                Seriemester 2005

Comment

Jeg husker når sesongkortet var av papp jeg. Det skal bare brukes som inngangsbillet. Spiller ingen rolle for meg hvordan det ser ut, bare det funker til det det skal, nemlig å komme inn på kamper. Det funka med papp, det funker med plast. vil dere ha fete kort så kan jeg anbefale Diners
                  E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

samma hvordan sessongkortet ser ut vel? vi skal vel ikke stå å vifte med det under kampene allikevel? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Jeg mener fortsatt at sesongkortet burde vært mer spennende. Men som du sier er det nok ikke lurt at sesongkort og medlemskort er for like. Tenkte ikke så langt der.

Medlemskortet er ihvertfall dritbra.
                      #Jeg hater Lyn

»thedeeq.com

Comment

Er det så jævla viktig hvordan det ser ut?

Bare jeg kommer meg inn på kamper ect er jeg fornøyd http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

En ting jeg lurer på med sesongkort. Er det forskjell på sesongkort for barn og voksen? ( COLA svingen )Kunne jeg f.eks lånt bort sesongkortet mitt til pappa?

Comment

Sitat: Den lør, 06 mai 2006 10:52 skrev Robinho:

> En ting jeg lurer på med sesongkort. Er det forskjell på sesongkort for barn og voksen? ( COLA svingen )Kunne jeg f.eks lånt bort sesongkortet mitt til pappa?

--------

http://www.klanen.no/snakk/index.php...p;start=0&

Comment

Sitat: Den man, 10 april 2006 13:35 skrev knutta:

> samma hvordan sessongkortet ser ut vel? vi skal vel ikke stå å vifte med det under kampene allikevel? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Så lenge det ikke har farge kombinasjonene gult og sort eller hvit og rødt. så er jeg fornøyd.

Og du skal passe deg for vi er Vålenga!

Comment

Working...
                              X