Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlems nr!?!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlems nr!?!

lurer på noe.

Det står at vi er 10473 aktive medlemmer på klanen.no

er det de som har logget seg inn på medlemsregister, eller alle.

jeg har medlemsnr. 13817, synes det er rart vis det er klanen totalt....

hvorfor blir det ikke oppdadert år for år, slik at medlemsnr, blir lavere, jo lenger du har hvært medlem??

HATER TROMMER!!!!!!!!

Re: Medlems nr!?!

10473 er det antallet medlemmer som har betalt kontingent for 2006.

De enkelte medlemsnummerne kan være mye høyere, fordi vi ikke gjenbruker medlemsnummer. Det nummeret du får når du melder deg inn, det beholder du til du slutter på betale for medlemsskapet.

Comment

Sitat: Den tor, 06 april 2006 23:22 skrev lille i:

> 10473 er det antallet medlemmer som har betalt kontingent for 2006.

>

> De enkelte medlemsnummerne kan være mye høyere, fordi vi ikke gjenbruker medlemsnummer. Det nummeret du får når du melder deg inn, det beholder du til du slutter på betale for medlemsskapet.

virker rart...

En som meldte seg inn etter meg, fikk et MYE lavere mdl.nr. enn meg.... så dere må jo bruke "gamle" nr om igjen.....hun meldte seg inn nesten 1 år etter meg....

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Dette ble gjort tidligere, men ikke nå lenger.

Men er det så innmari viktig hvilket nummer du har?

Comment

nope, bare lurte. null stress. kakebit.

takk for svar.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Syns dere skulle innført medlemsnr på seks siffer på alle mann jeg. Med virkårlige utdeling av nr - men selvsagt at man beholder nr fra år til år.
            #Jeg hater Lyn

»thedeeq.com

Comment

Sitat: Den fre, 07 april 2006 10:05 skrev DezQuetoz:

> Syns dere skulle innført medlemsnr på seks siffer på alle mann jeg. Med virkårlige utdeling av nr - men selvsagt at man beholder nr fra år til år.

---

Jeg sliter veldig med å se èn eneste god grunn til å gjøre det.

Comment

Første året som vi benyttet medlemsregisteret online, gjenbrukte vi utgåtte medlemsnummer.

Dette har vi sluttet med, da det i fremtiden vil være mulig å kunne logge seg inn å se hvilke år man har vært medlem osv.

Dette kunne man ikke gjort av naturlig årsaker hvis andre har benyttet samme medlemsnummer.

Hvis man ikke har vært medlem for noen år, kan man i fremtiden forsatt få tilbake sitt gammle medlemsnummer, da disse ikke vil bli slettet.

6 siffer medlemsnummer på alle er først og fremst ingen grunn til å innføre, hvilket medlemsnummer du har betyr egentlig lite, det er tross alt kun ett identifiserings nummer for akkurat din konto i systemet, ikke når du ble medlem osv.
                Glenn Hillstrand

Comment

Teng: "6 siffer medlemsnummer på alle er først og fremst ingen grunn til å innføre, hvilket medlemsnummer du har betyr egentlig lite, det er tross alt kun ett identifiserings nummer for akkurat din konto i systemet, ikke når du ble medlem osv."

» Ja, nettop derfor mener jeg at man burde ha 6 siffernr. Er ikke sånn at jeg er villig til å dø for det. Men det kan jo vurderes en gang i tia.

Fordelene med 6 siffernr er sikkert like mange som det systemet som er i dag, sikkert like mange ulemper også. Den fordelen jeg ser med en gang, er at medlemsnr blir helt likegyldig, rett å slett et tall på hvem du er.

Hvem har medlemsnr 1 forresten?
                  #Jeg hater Lyn

»thedeeq.com

Comment

Sitat: Den man, 17 april 2006 00:33 skrev DezQuetoz:

>» Ja, nettop derfor mener jeg at man burde ha 6 siffernr. Er ikke sånn at jeg er villig til å dø for det. Men det kan jo vurderes en gang i tia.

Ikke enig med deg i dette, da blir det bare hvem har medlemsnummer 100000.

Glenn Hillstrand

Comment

Sitat: Den man, 17 april 2006 00:33 skrev DezQuetoz:

> Hvem har medlemsnr 1 forresten?

Jeg mener å huske at medlemsno.1 ikke eksiterer lenger.

Han som hadde det er ikke medlem av Klanen lenger.

Koriger meg hvis jeg tar feil.

Du kan ikke være et godt egg hele livet.

Egg klekkes eller råtner.

Etter brylluper pleide gamle tanter dunke meg i siden og si:"Du blir den neste"

De sluttet med det da jeg begynte å si det samme til dem i begravelser.

Comment

Medlemsnummer 1 eksisterer, og var premie i et lotteri for noen år siden. Hun som har det, hun har det. Om hun vil fortelle det til noen, så er det hennes sak.

Comment

Sitat: Den man, 17 april 2006 10:28 skrev KjellH:

> Medlemsnummer 1 eksisterer, og var premie i et lotteri for noen år siden. Hun som har det, hun har det. Om hun vil fortelle det til noen, så er det hennes sak."

Du har jo allerede fortalt halvparten http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Da vi la om medlemsregisteret første gangen i den gamle Sjappa så begynte vi på nytt, var vel i 95/96?

Medllemsnummer 1 ble da loddet ut på en fest Klanen hadde i tredje etasje over Sentrum Scene.

For de som er veldig opptatt av hvem som var medlem helt fra dag en så ble medlemsnummerene første året skrevet rett på medlemskortet i den rekekfølgen man betalte på Bryggerhuset før match. Noe annet "register" fra den tiden finnes ikke.

Har min lapp ennå, men nummer 1... det hadde jeg ikke.

Jørund

Comment

Ble nysjerrig nå. Måtte rote litt, man fant igjen mitt første medlemskort. Nummer 228, for øvrig utstedt av en hyggelig svensk dame.

Comment

Working...
                              X