Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemskort?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kenta27
    replied
    Re: Medlemskort?

Jeg har fått et klansrope å sesongkorte.

Neste klansrop kommer jo ikke før neste måned eller noe. Da denne cden med sangene skal følge med

Leave a comment:

• lille i
    replied

Vår medlemsservice gjør en kjempejobb, og de aller fleste er fornøyd med dem. Men som alle andre steder i verden, skjer det feil her også. Hvis kort og rop ikke dukker opp, bør man si i fra men da bør man gjøre det på rett sted, dvs. ved å sende en mail til medlem [ætt] klanen [dått] no.

Problemer med å logge seg på medlemsweb etc kan meldes til webservice [ætt] klanen [dått] no.

Som vanlig må jeg presisere: Dersom man har noe å klage på i forhold til service, styre og stell i Klanen, så er det aller beste å sende en mail om det. Dersom man poster et innlegg her, er det ikke sikkert at rett person fanger det opp og får gjort noe med det.

Leave a comment:

• Den12Mann
    replied

jeg bare chillan i en måned uten og mase, så fikk jeg den No need to hurry

Leave a comment:

• lille i
    replied

klanen alfakrøll klanen dott no er ikke en eksisterende adresse. Korrekt adresse for kontakt om manglende kort, rop osv er

medlem [ætt] klanen [dått] no.

Hvis du sender en PM til meg med ditt navn, medlemsnummer og hvilken mailadresse du tror du er registrert med i medlemsregisteret, så skal jeg prøve å sjekke hvorfor du ikke får logget deg på.

Leave a comment:

• Kjellsen
    replied

Sitat: Den ons, 30 mai 2007 18:31 skrev Toy S:

> Ikke fått klansrop jeg heller...

> Dårlig service..

Og en liten mail til enten ropet eller medlem ville nok ordnet opp i dette.

Leave a comment:

• enga-romerike
    replied

jeg har sendt 2 mailer til klanen[alfakrøll] osv. ikke fått svar. jeg skriver inn mitt medlemsnr i weben. o trykker på at jeg ikke husker passordet. sendt nytt i min mail står det. men ikke fått no mail enda. flere timer siden nå. jeg har ikke klaga på dårlig service men såklart er dette litt skuffende..

Leave a comment:

• Ogni M
    replied

Sitat: Den ons, 30 mai 2007 18:31 skrev Toy S:

> Ikke fått klansrop jeg heller...

> Dårlig service..

Jeez. I steden for å sippe her kan du jo sjekke om det finnes en grunn for det.

At en (ÉN!) utgave av Klansropet ikke har kommet frem trenger ikke å bety dårlig service. Den kan rett og slett ha blitt mistet i posten. Eller du har ikke registrert rett adresse... eller...eller.

Ta kontakt med Klanen og jeg tror de er meget villige til å rette på feilen.

Leave a comment:

• lille i
    replied

Hva mener du med at medlemsweben ikke fungerer? Og hvilken adresser har du sendt mail til og når? Det var noen tekniske problemer med medlemsservice for noen måneder siden, men det skal være i orden nå. Normalt får man svar derfra i løpet av en dag eller to.

Hvis du kan beskrive litt nærmere hva problemet ditt er så skal vi løse det for deg.

Leave a comment:

• Toy S [Utestengt]
    replied

Ikke fått klansrop jeg heller...

Dårlig service..

Leave a comment:

• enga-romerike
    replied

medlemsweben fungerer ikke. jeg har sendt mail til klanen som jeg har fått beskjed om før. hverken fått klanskort eller klansrop. meldt emeg inn i mars. begynner bli håløst detta her..

Leave a comment:

• Ogni M
    replied

Sjekk på medlemsweb.

Leave a comment:

• Mårthen
    started a topic Medlemskort?

Medlemskort?

Hei, noen som vet når medlemskortene kommer?

Betalte får 3 uker siden.

Working...
X