Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva er egentlig greia med Klanen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hva er egentlig greia med Klanen?

Sitat: Den man, 04 juni 2007 05:30 skrev lille i:

> Dette har vel vært diskutert her før tror jeg. Det var den første hjemmekampen, der vaktene slapp inn masse folk på feil sted, og det dermed ikke var plass til folk som hadde sesongkort på felt F/G. Det var også en del folk som ikke slapp opp i Øvre i det hele tatt, selv om de hadde kort der. Ganske mange som skulle inn på F/G ble stående i trappa.

Hvis du ikke slipper opp så har jeg et triks for og komme seg opp.

Gi meg pm og jeg forteller hemmeligheten for 100.000 kr

Har bare skjedd meg en gang

Comment

Uansett.. Nei, jeg finner ikke opp ting. Dette var såkalte iskoboys som nektet å flytte på seg. Og nei dette var ikke første kampen! Gidder ikke å diskutere lenger, for det virker som at ingen i klanen ser problemet! "Klanen er best, vålerenga patrioter gjør ingen feil. Det er alle andre det er noe i veien med!" Klanen er inkluderende, greit nok.. men om iskoboys og gamle unge enga skal inkluderes.. så får de se til og oppføre seg også. Som sagt.. det er MANGE mennesker som er på felt E og F som er der for å kose seg, synge og se kampen! Så vis litt respekt for medmennesker. Eller er vi i klanen helt blottet for det?
      VAR, nei takk!

Comment

Sitat: Den man, 04 juni 2007 23:50 skrev wanderer:

> Uansett.. Nei, jeg finner ikke opp ting. Dette var såkalte iskoboys som nektet å flytte på seg. Og nei dette var ikke første kampen! Gidder ikke å diskutere lenger, for det virker som at ingen i klanen ser problemet! "Klanen er best, vålerenga patrioter gjør ingen feil. Det er alle andre det er noe i veien med!" Klanen er inkluderende, greit nok.. men om iskoboys og gamle unge enga skal inkluderes.. så får de se til og oppføre seg også. Som sagt.. det er MANGE mennesker som er på felt E og F som er der for å kose seg, synge og se kampen! Så vis litt respekt for medmennesker. Eller er vi i klanen helt blottet for det?

Det er klart at Klanen skal være inkluderende og at man skal oppføre seg bra ovenfor sine medsupportere. Men når du sier at Iskoboys har stått i midtgangen og oppført seg dårlig så stemmer ikke det. Den første hjemmekampen mot Stabæk så stemmer det at noen ble stående i trappa da det ikke var plass andre steder og at det ble litt krangel med politiet som oppholdt seg på feltet. Når det gjelder resten av hjemmekampene så har Iskoboys, gamlebygjengen og Ultrasbussen fått holdt av endel av felt F nettopp fordi at man skal slippe slike episoder som oppsto under Stabæg kampen.

Dette har enn så lenge fungert glimrende både for de som står der og for de andre som står i nærheten, den litt aggro stemningen som var mellom noen forskjellige grupperinger ifjor er helt borte og det er blitt en mye bedre stemmning på Cola.

Member of ESF

Comment

Hvis du ikke finner opp ting så er det vel ikke så vanskelig å si hvilken kamp det dreier seg om?

Comment

Foreslår at vi legger denne tråden død da ingen har noe revolusjonerende å komme med.(ikke for å prøve å bestemme noe,men bare mitt synspunkt)

Her er mitt syn på saken (Eventuelle innspill rundt dette innlegg tas gjerne på PM)

Greit, Iskoboys med venner sto i trappen første seriematch, men shit, det var jo ingen andre steder å stå, så da kan vi jo ikke bare brøyte oss inn og si, "her skal vi stå"(tenker raksjonene hadde vært positive på blant annet dette forumet de påføgende dager da)

Vi har jo kjøpt billetter i cola svingen på lik linje med (forhåpentligvis) alle andre i cola svingen, så vi må da få lov til å se matchen der vi har betalt for å se den..

Det har ikke vært noe slossing i Cola svingen, så dette blir bare oppspinn, men, litt aggro feiring når vi putter må da være lov, hvor kjedelig hadde det ikke vært uten det? Er da ikke golf vi reiser land og strand rundt for å se på.

Klanen er (Blant annet) bygd opp på selvironi,spontanitet og godt humør i lystige lag.(http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif)

(Se f.eks i Bergen, vi ligger under 3-0 relativt kjapt, og hvordan reagerer de tilreisende fra Norges vakreste by? Vi får til årsbeste på en bortebane (på tribunen vel å merke). Samtlige har en "gi F" mentalitet og storkoser seg (igjen) på tribunen, "vi taper aldri" ble synget om og om igjen)

Jeg vil gjerne avslutte med å svare trådstarter: "Hva er egentlig greia med klanen"?

Klanen er og skal være Norges beste supportere i med og motgang.

Klanen skal alltid være der for egne supportere, samt klubben vi alle elsker.

Klanen skal være nyskapende, klanen skal være en ledende aktør innen tribunekultur.

Med positive bidrag fra alle kanter så er vi Norges beste (om ikke skandinavias) beste supportere.

Det er det som er "greia med klanen".

Christoffer -- Som håper alle med en kjærlighet for Enga tar turen til ullevål på søndag for å oppleve Norges beste og mest sammensveisede supportere synge ut Supporterne av Norges kjedeligste lag, Odd Grenland (Oddrane)

Takk.

Enga Yngre

[url]www.iskoboys.com[/url]

Comment

Working...
            X