Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fortsatt kompiser med Stormen etter St.Hans?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fortsatt kompiser med Stormen etter St.Hans?

Bare lurer:

Vi har vært kompiser med Aalesund-supporterne så langt (noe som visst er jævlig uvant og unaturlig for de som er tøffest i trynet http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif ).

Hvordan var det å prate med Ålesund-folket ETTER 0-1 tapet?? Var det mindre skadefryd hos dem enn hos mange andre lag sine supportere etter at de har slått Enga, eller hur??

Re: Fortsatt kompiser med Stormen etter St.Hans?

synes ikke det var så værst, kan ikke si jeg pratet med så veldig mange, men de jeg pratet med var ikke veldig "overlegne"...

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Jeg var ute i sentrum i natt og jeg kunne egentlig ikke se noe særlig "hovering" av seieren.

Alkoholen ødela fargesynet tenker jeg. Det ble bare en stor fest http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Hvordan hadde dere det i Ålesund da forresten?

Comment

Ålesund er kanskje den beste byen i Norge å tape en fotballkamp i, om man tenker på kommentarer fra supporterne etterpå. Når vi gikk ut av stadion og til bussen passerte vi nok hvertfall 4-500 AaFK fans, og ingen av dem slang med leppa i det hele tatt! Det finnes ikke et annet sted i Norge hvor dette kunne skjedd.
          There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Gikk dere rett på bussen????

Hvorfor ble dere ikke til fyllefesten utover kvelden? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_biggrin.gif

Var sinnsykt bra med liv http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Fordi bussen gikk rett etter matchen, så var ikke så mye jeg kunne gjøre med det egentlig.

Kunne jo kapra bussen i ren Osama Bin Laden stil og kjørt den selv ned til byen, men tviler på at det hadde blitt så populært http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

Comment

hehe!

Men har du pratet med noen som var igjen i byen da?

Comment

Faren min var igjen til dagen etter, men etter den tilstanden han var i på matchen, så tviler jeg på at han har så alt for mye konstruktivt å si om hvordan det var etter kampen. Men jeg tror nok det har vært bra med liv, for han har ikke klaget etter at vi tapte hvertfall.

Når vi møter dem til neste år så får jeg vurdere å ta en overnattingstur der oppe, for å sjekke ut stemninga selv også.

Comment

Var igjen i byen og satt i ølteltet til kl 0130 (sånn cirka).

Møtte stort sett hyggelige folk, og ingen "slang med leppa".

En forklarte det slik: "Vi vil jo ikke ødelegge medaljesjansene for Enga, men vi må jo prøve å unngå nedrykk".

Hva gjør vi for Stormen i høst?
                    Thales fra Kløfta

Comment

Jeg er fortsatt ikke kompis med stormen.

Jeg feirer forøverig ikke St. Hans heller, bare St. Halvard http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Blitzkrieg

-tøffest i trynet
                      Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Opplevde faktisk at folk ville ta meg i hånda og takke for kampen i ettertid. Opplevde også et par Aalesund-tilhengere (ikke 100%-SUPPORTERE, altså) som faktisk syntes det var leit på våre vegne. Så, er det et sted som har ålreite supportere - selv etter tap, så må det være Ålesund.

Comment

Observerte en del Enga-supportere som gikk rundt med AaFK-skjerf utenpå drakt/genser osv. Er faen meg det mest patetiske jeg ser. Her har vi nettopp tapt mot seriens desidert dårligste føkkings møkkalag, men folk synes det var helt greit, noen synes det til og med var hyggelig, ettersom det var øl og trubadur etter matchen. For noen jævla klovner. Går dere rundt med Lyn-effekter etter et tap mot de eller?

Jeg vil helst være pakk.

Comment

Stemninga i byn der etter matchen var jo suveren og når vi sang Kjerka nede i teltet både før og etter kampen så tok det jo helt av med skjerfhav fra alle som var der, alle sang med og stod på benker osv.. Var helt sykt!

Fikk flere kommentarer om at vi er "verdens beste" supportere og synd vi må slite med et lag som spiller sånn som enga gjør for øyeblikket. Men ingen hoverte eller noe som helst.

Det var heller ikke noe politi i gatene der, før en politibil kom ned til sentrum rundt halv 12 tida på kvelden.. Før det(med unntak av matchen) så jeg 4 poltibiler og den ene av de så jeg da to ganger hehe.. og det var jo greit, for alle klarte å oppføre seg. Av det jeg har hørt og så, så var det ikke noe bråk eller tull der oppe i det hele tatt.

Alt i alt en kjempetur, og det er bare å ta av seg hatten for hvor hyggelige dem er mot oss der oppe! Det teltet med servering og musikk dem hadde nede i sentrum har dem også kun for oss fikk jeg høre.. Tenk hvis vi kunne gjort noe sånt for dem når de kommer til høsten! Neppe, og det burde man nesten skamme seg over, for maken til ramme rundt kampen har jeg vel aldri sett makan til.

Alt i alt en kjempetur som jeg anbefaler alle å ta til neste år..(og masse søte, mildt sagt flørtende jenter)

Comment

Herregud. Blir nesten litt flaut av å lese det folk skriver her, vi er for faen motstandere, ikke en koseklubb.

Comment

Working...
                              X