Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Veldig bra opplegg. Får vi se grillkofferten til Daddy Cool? Han hadde en sånn før Lyn-matchen i fjor, fylt til randen med øl, svin og underberger. Fantastisk.
Bare F/G, ja... Regner med at man har tenkt å ordne med vakter som sjekker kort for å være sikre på at ingen fra H eller E kommer snikende, eller? Fint initiativ, men makan til idiotisk begrensning man baker inn i invitasjonen.
Sitat: Den lør, 09 juni 2007 22:35 skrev Ferdinand:
> Bare F/G, ja... Regner med at man har tenkt å ordne med vakter som sjekker kort for å være sikre på at ingen fra H eller E kommer snikende, eller? Fint initiativ, men makan til idiotisk begrensning man baker inn i invitasjonen.
> Sitat: Den lør, 09 juni 2007 22:35 skrev Ferdinand:
>
> > Bare F/G, ja... Regner med at man har tenkt å ordne med vakter som sjekker kort for å være sikre på at ingen fra H eller E kommer snikende, eller? Fint initiativ, men makan til idiotisk begrensning man baker inn i invitasjonen.
>
> _________________________
>
> Jada, noen skal selvsagt alltid klage. Her kommer noen med et glimrende privat initiativ, og så er det gærnt også.
>
Noen er litt "grumpy" for de ikke får prøvd ut daukjøttet sitt på grillen.
"Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-
Som jeg allerede har påpekt er dette et fint initiativ, men jeg skjønner ikke poenget i å legge begrensninger på hvem som får lov til å komme. Det kommer vel kanskje ikke fem tusen mann uansett, eller?
Sitat: Den søn, 10 juni 2007 12:42 skrev Ferdinand:
> Som jeg allerede har påpekt er dette et fint initiativ, men jeg skjønner ikke poenget i å legge begrensninger på hvem som får lov til å komme. Det kommer vel kanskje ikke fem tusen mann uansett, eller?
Ogni M
> Sitat: Den søn, 10 juni 2007 12:42 skrev Ferdinand:
>
> > Som jeg allerede har påpekt er dette et fint initiativ, men jeg skjønner ikke poenget i å legge begrensninger på hvem som får lov til å komme. Det kommer vel kanskje ikke fem tusen mann uansett, eller?
>
> ____________________
>
> Hadde du tatt initiativet, kunne du laget reglene.
> Uansett tror jeg ikke at de som oppfordrer til litt grilling i parken gidder å kontrollere alle sesongkortene. Du blir neppe kjeppjaget ut av parken for å ha sesongkort på felt H.
Korrekt. Det handler om å bli kjent med dem som står i nærheten av deg på stadion. Det er en kjennsgjerning at å kjenne og være trygg på folka rundt deg gjør at man synger bedre. Derfor er dette et initiativ først og fremst for sangfeltene, men det er ingen som kommer til å pælme vekk folk fordi de har sesongkort på H eller ikke har sesongkort i det hele tatt.
Hvis du leser artikkelen nøye, så ser du at grillinga er før Elektrisk lyseffekt ved torden-kampen, ikke før Odd-kampen; men forsåvidt. En parasol og fullada laptop funker fint det http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_biggrin.gif
Comment