Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

OK artikkel om Klanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OK artikkel om Klanen

I Aftenposten Aften (papirutgaven 23/7 - fant den ikke på nettet - dog uten å lete særlig mye...)

Ei dame - ..Ett eller annet Skoglund har skrevet oppgave i Sosialantropologi om Klanen og Klansfolk. Og hun har blitt sugd inn i hele greia og ser ut til å trives med det.

Et bra sitat: 'For Klansfolk kommer Vålerenga foran alt - også invitasjoner til bryllup'

Ellers mener hun bl.a. å ha observert at motgang og skuffelser virker samlende...

Verdt å lese...kanskje en ide å lage et intervju med dama på vpn?

Re: OK artikkel om Klanen

Ikke lest Aften i dag, men antar det er Elisabeth Skoglund Johnsen du mener, som var en av dem som ble omtalt og intervjuet i forrige Klansrop (nr. 74) i artikkelen «De som studerer oss».

Masteroppgaven hennes har tittel «Klanen – en studie av norske fotballsupportere».

Comment

Re: OK artikkel om Klanen

Det ble gjort noen endringer etter at jeg ble omtalt i Klansropet. Den endelige masteroppgaven min ble kalt "Den kollektive kroppen", og er en antropologisk studie av kropp blant norske fotballsupportere (det vil si et utvalg av supportere i Klanen).

Hvis noen ønsker å lese oppgaven min kan jeg sende den elektronisk bare gi meg beskjed her og oppgi mail adr din.

Hilsen Elisabeth
      Elisabeth

Comment

Working...
      X